Кожен власник бізнесу знає, що зв’язатися зі своїми клієнтами можна за допомогою мобільних пристроїв. Але чи знаєте ви, що надсилання та читання текстових повідомлень є функціями номер один і дві, якими користуються мобільні користувачі? Читання електронних листів і веб-серфінг в Інтернеті займають третє і четверте місце відповідно.
Завдяки популярності мобільних пристроїв і текстових повідомлень малі підприємства можуть використовувати цей потужний інструмент для швидкого, доступного й ефективного вирішення бізнес-завдань. Від надсилання текстових повідомлень для підтримки клієнтів до спілкування зі співробітниками та вдосконалення послуг до автоматизації маркетингових кампаній, текстові повідомлення є найкращим другом власника малого бізнесу.
Ось як використовувати текст для вирішення проблем малого бізнесу:
- Вирішити проблеми служби підтримки клієнтів
Важливо надати клієнтам можливість вибору каналів зв’язку. І 52 відсотки клієнтів кажуть, що вони воліють надсилати текстові повідомлення компанії про проблему підтримки клієнтів, ніж використовувати іншу комунікаційну платформу.
Клієнти можуть не мати змоги розмовляти під час голосового виклику з кількох причин, наприклад, на роботі чи в дорозі. Надсилання текстових повідомлень дозволяє їм відповідати, коли їм це зручно, заробляючи вам великий виграш для обслуговування клієнтів.
- Повідомлення про стан доставки.
Люди можуть стати трохи нав’язливими, коли справа доходить до стану доставки, і текстове повідомлення є чудовим способом тримати їх у курсі. Замість того, щоб відвідувати веб-сайт і вводити довгий код відстеження, отримання текстового повідомлення є набагато зручнішим способом для них дізнатися, коли їхній пакунок надійде.
Якщо сталася затримка в доставці або інша проблема, повідомте своїх клієнтів за допомогою текстового повідомлення, щоб вони могли бути в курсі проблеми, доки її не буде вирішено. У будь-якому випадку, клієнти будуть дуже вдячні за отримання оновлень про статус їхньої покупки.
- Нагадати про зустрічісильний>
Нез’їзди можуть бути великими витратами для малого бізнесу. Заставляти високооплачуваних співробітників чекати без діла – це недобре для жодного бізнесу. Текст може бути ефективним способом нагадати клієнтам про зустріч, оскільки текстові повідомлення мають високу кількість відкритих повідомлень і оскільки більшість текстових повідомлень читаються протягом кількох хвилин після надсилання. Допоможіть своїм співробітникам заповнювати зустрічі та повертатися клієнтам за допомогою простого текстового нагадування.
СМС також можуть бути корисними, коли в останню хвилину скасовується бронювання. Люди звикли читати тексти відразу, тому це ідеальний спосіб спробувати заповнити щойно відкрите місце клієнтом, який хоче цю зустріч.
- Миттєво доставляйте рекламні акції
Тексти ідеально підходять для реклами миттєвих розпродажів та інших тимчасових акцій. Надсилання цілеспрямованих і персоналізованих повідомлень і надання клієнтам відчуття VIP-персон – чудові способи просування вашого бізнесу та збільшення конверсій.
- Зменште внутрішні затримки зв’язку
Оскільки голосову пошту слухає все менше людей, включно з вашими співробітниками, текстові повідомлення є чудовою альтернативою телефонним дзвінкам. Зміна дати чи часу зустрічі персоналу або повідомлення співробітників на місці про важливі зміни в замовленнях на послуги може заощадити вам багато часу та покращити ваше обслуговування в цілому.
MaidPro, служба прибирання житлових приміщень, використовувала текстові повідомлення. для їхнього внутрішнього ділового спілкування та покращення їхнього бізнесу:
«Ми вважаємо, що наш офіс може краще підтримувати зв’язок із нашими співробітниками на місцях, коли вони переходять від клієнта до клієнта. Коли нам доводиться змінювати їхній розклад посеред дня, текстове повідомлення для них корисніше, ніж телефонний дзвінок, особливо якщо вони вже в середині роботи».
Усуваючи затримки в спілкуванні , ви можете підвищити ефективність свого бізнесу та уникнути непотрібних витрат часу.
- Зменшіть трудомісткі маркетингові завдання
Послуги ділових текстових повідомлень дозволяють розміщувати ваші рекламні тексти в крапельній кампанії, щоб вам не довелося вручну надсилати повідомлення всім клієнтам зі свого телефону. Маркетингові тексти також можна узгоджувати з іншими кампаніями, такими як електронна пошта та соціальні мережі.
Це може заощадити багато дорогоцінного часу та грошей, дозволяючи зосередитися на інших аспектах вашого бізнесу. Майте на увазі, що більшість клієнтів віддають перевагу в середньому двом маркетинговим текстам на місяць, тому зробіть це на них, сегментувавши свої списки, щоб переконатися, що потрібний клієнт отримає правильне повідомлення.
Малі підприємства можуть чудово використовувати текст для вирішення повсякденних проблем, незалежно від того, чи це маркетингові завдання, питання обслуговування клієнтів або проблеми спілкування з персоналом. Текст надає повідомлення, які потрібно надсилати швидко й ефективно, що робить його обов’язковим інструментом спілкування для власників малого бізнесу.
Від запрошеного учасника
Поділитися цією статтею
0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися