Зміст
- 1 Як компанії можуть пережити коронавірус – Затверджена бухгалтерія
- 1.1 Початкова бізнес-стратегія – оцініть свою ситуацію
- 1.2 Коронавірус: державні гранти/субсидії
- 1.3 Співробітники та ОПЛАТА
- 1.4 Страхування від перерви в бізнесі
- 1.5 Іпотечні платежі/канікули
- 1.6 Бізнес-ставки та орендна плата
- 1.7 Позика на призупинення діяльності Схема
- 1.8 ПДВ
- 1.9 Збитки та відшкодування податків
- 1.10 Інші джерела фінансування та сфери, у яких слід бути обережними!
- 1.11 Звернутися до Approved Accounting
- 1.12 Як працюють дивіденди в малому бізнесі та компанії з обмеженою відповідальністю?
Як компанії можуть пережити коронавірус – Затверджена бухгалтерія
Ми розуміємо, що величезна кількість підприємств матиме реальні проблеми та занепокоєння щодо проходження цього періоду економічної невизначеності, який у деяких секторах спричинив падіння попиту (і, отже, доходу). скеля на ніч.
Ситуація та реакція уряду змінюються майже щогодини, тому ми склали цей посібник і продовжуватимемо його оновлювати.
Ми намагалися пояснити кожну проблему якнайпростіше в щоб подолати складність і дати вам, як власнику бізнесу, те, що ви можете легко зрозуміти, і, сподіваємось, допоможе вам приймати швидкі та правильні рішення.
Схвалений бухгалтерський облік і наш дочірній бізнес, Схвалене відновлення тут, щоб підтримати наших клієнтів у ці складні часи, і ми зробимо все можливе для кожного, хто попросить нашої допомоги.
Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо ви хочете поговорити про те, як ми можемо допомогти вашому бізнесу подолати наслідки COVID-19, але тим часом ми сподіваємося, що цей посібник буде корисним.
Початкова бізнес-стратегія – оцініть свою ситуацію
По-перше, ми рекомендуємо вам подумати про рівень грошових потоків і резервів у вашому бізнесі та розробити сценарії (наприклад, найкращий випадок, найгірший випадок і щось посередині).
Деякі підприємства зможуть впоратися протягом певного періоду часу, а інші відчують тиск майже відразу. Важливо визначити, наскільки ви піддані впливу. Зробивши це, ви можете почати вживати заходів для зменшення цього впливу, де це можливо.
Поставте собі такі запитання, як:
- З мало або зовсім немає доходу, як довго ви можете прожити?
- Які витрати ви можете зменшити або усунути?
- У який момент вам знадобиться вливання грошового потоку?
- Чи слід закритися на певний період часу, щоб мінімізувати витрати, або залишатися відкритим і заробляти, скільки можете?
Можливо, вам знадобиться прогноз, щоб уважніше розглянути ваші грошові потоки – поговоріть зі своїм бухгалтером, якщо вам потрібно це зробити, оскільки прогнози потрібно готувати ретельно, щоб бути коректним і надавати правильну інформацію.
Коронавірус: державні гранти/субсидії
Уряд анонсував дві основні субвенції для малого бізнесу з приміщеннями. Мета полягає в тому, щоб збільшити грошовий потік для найменших підприємств, які все ще мають орендну плату та постійні витрати, а також для тих, хто найбільше постраждав від раптового падіння попиту.
Заходи:
- 10 000 фунтів стерлінгів виплачується всім компаніям, які мають приміщення оцінюваною вартістю менше 15 000 фунтів стерлінгів.
- 25 000 фунтів стерлінгів буде виплачено компаніям у секторі дозвілля/гостинності, які мають приміщення з оцінюваною вартістю понад 15 000 фунтів стерлінгів і менше ніж 51 000 фунтів стерлінгів.
Ми розуміємо, що обидва вони будуть виплачені як єдиний кредит на банківський рахунок підприємства, але підприємство має витребувати його. Подробиці про те, як це працюватиме та як подати заявку, ще не оголошено, але ми оновимо цю сторінку, щойно вони з’являться.
Співробітники та ОПЛАТА
Витрати на персонал є великою проблемою для багатьох підприємств, а також ймовірність відсутності через хворобу та/або ізоляцію.
Благополуччя
Природно, тут буде дуже складний компроміс між захистом бізнесу та тим, щоб зробити все можливе, щоб піклуватися про персонал як з точки зору здоров’я, так і з фінансів.
Добробут персоналу та клієнтів є першорядним, а роботодавці Звичайно, слід переконатися, що вони нікого не піддають ризику. Рекомендується працювати вдома та обмежити контакти з іншими, щоб слідувати вказівкам уряду.
Зменшення витрат
Роботодавці повинні переглянути контракти та варіанти скорочення витрат на персонал, взаємодіючи зі співробітниками, щоб знайти домовленості, які задовольнять як бізнес, так і працівників, де це можливо.
Якщо працівники не працюють через хворобу або через ізоляцію, SSP ( Законодавчі лікарняні) тепер можна виплачувати з першого дня, і роботодавець може вимагати від HMRC повернення вартості цього SSP. Проте деталі того, як це зробити, ще не оприлюднені, і програмне забезпечення для розрахунку заробітної плати, природно, ще не відображає цього.
Тож дивіться цю сторінку, і ми надамо оновлення, коли HMRC оголосить, як це працюватиме.
Таким чином, виплата SSP спочатку повинна фінансуватися роботодавцем, і хоча це буде менше, ніж звичайна заробітна плата, якщо дохід від бізнесу зменшиться, це може виявитися складним. Гранти, згадані раніше, і позики, згадані далі на цій сторінці, можуть допомогти в цьому, якщо це необхідно.
Страхування від перерви в бізнесі
Для пабів, клубів, театрів тощо, які втратили більшість або всіх своїх клієнтів через урядові поради громадськості уникати їх, ситуація настільки серйозна, наскільки це можливо.
Однак, якщо у вас є страховий поліс, включаючи покриття на випадок перерви в бізнесі, урядова порада уникати ваших приміщень має бути достатньою для покриття позову. Тож якнайшвидше зверніться до свого страховика.
Інші підприємства також можуть мати покриття, яке може допомогти, наприклад, страхування ключової особи, яке покриває когось, хто хворіє або має перебувати в ізоляції протягом тривалого періоду. Тому завжди переглядайте свою обкладинку, щоб дізнатися, чи є доступна допомога.
Іпотечні платежі/канікули
Що доступно?
Іпотечних кредиторів попросили надати 3-місячні канікули для погашення позичальникам, чиї доходи постраждали від коронавірусу.
Це не означає знижку, а лише відтермінування, тому іпотека буде виплачена на 3 місяці пізніше запланованого. Але все одно це може бути дуже корисним для багатьох людей, чий дохід впав або припинився.
Важливо сказати, що багато іпотечних кредитів у будь-якому випадку включають можливість відстрочки платежу, і кредитори часто прислухаються до позичальників і намагаються допомогти, якщо вони все одно опиняться в скруті. Таким чином, це в певному сенсі не є новим.
Спільна робота з вашим персоналом
Можливо, працівники та роботодавці можуть працювати разом, щоб, можливо, скоротити робочий день або зарплату, якщо працівник може зменшити свою витрати, взявши відпустку для погашення. Очевидно, що не всі стосунки між працівником і роботодавцем допускають таку домовленість, але для багатьох малих підприємств це може бути варіантом.
Комерційна іпотека
Комерційні кредитори також можуть бути готові надавати канікули для платежів постраждалим підприємствам. Ми рекомендуємо якнайшвидше поговорити з вашим кредитором і не дозволяйте пропустити платежі, оскільки це призведе до нарахування штрафних санкцій, вплине на кредитний рейтинг і створить ризик повернення власності.
Бізнес-ставки та орендна плата
Тарифи
Усі підприємства, що займаються роздрібною торгівлею, гостинністю та відпочинком, протягом наступних 12 місяців не будуть платити жодних тарифів. Гранти надаються компаніям, які мають приміщення та в певних секторах (див. розділ про гранти вище).
Орендна плата
Ми вже бачили, як орендодавці пропонували пільгові періоди або знижки орендарям бізнесу, чий бізнес страждає. У багатьох випадках ви очікуєте, що орендодавці будуть сприйнятливі принаймні до обговорень щодо того, чи можна запропонувати будь-яку підтримку, якщо ні з якої іншої причини, окрім наявності заборгованості по орендній платі та, можливо, необхідності мати справу з невиконанням зобов’язань, банкрутством бізнесу чи виселенням, це призведе до небажаних витрат. клопоти та втрата прибутку.
Тому ми рекомендуємо вам поговорити зі своїм орендодавцем і запитати, чи готові вони вам допомогти. Прагматичний підхід орендодавців до підтримки своїх орендарів, безперечно, є хорошою можливістю, і це те, що ми радимо нашим клієнтам-орендодавцям.
Податок і HMRC Час платити
У бюджеті , канцлер оголосив про створення нової команди HMRC, щоб допомогти компаніям, які постраждали від коронавірусу, узгодити плани сплати ПДВ, корпоративного податку, PAYE та СНД.
Деталі лінії тут: https://www.gov.uk/government/news/tax-helpline-to-support-businesses-affected-by-coronavirus- covid-19
Перш ніж дзвонити, переконайтеся, що у вас є зобов’язання та скільки ви можете дозволити собі заплатити, щоб мати найкращі шанси залишити дзвінок до цієї лінії з домовленістю про час оплати, яка допоможе вашому бізнесу. HMRC зазвичай погоджується лише на 12-місячні платіжні плани як максимум, але ми бачимо, що за виняткових обставин узгоджено 18 місяців.
Ми ніколи не радимо просто не сплачувати податкове зобов’язання вчасно, оскільки це може призвести до штрафів, процедур стягнення та збільшення проблем. Завжди найкраще поговорити з HMRC і спробувати про щось домовитися, щоб уникнути будь-яких дій проти вашого бізнесу та дати вам певну впевненість і спокій. Зважаючи на це, у бюджеті було оголошення про те, що в деяких випадках HMRC скасовує штрафи за прострочення платежу та відсотки, якщо підприємство відчуває адміністративні труднощі під час зв’язку з HMRC або сплати податків через COVID-19.
Позика на призупинення діяльності Схема
Найбільша частина пакету державної підтримки — це схема, яка надає підприємствам доступ до кредитів, щоб допомогти їм пережити цей період.
Це може забезпечити безцінний грошовий потік, який дозволить вам платити заробітна плата, орендна плата та інші зобов’язані витрати, а дохід зменшується.
Ми розуміємо, що кредити будуть надаватися через банки, будуть безвідсотковими на 6 місяців, а Уряд гарантуватиме 80% суми позики. Це означає, що якщо компанія пізніше не виплатить позику, 80% боргу буде погашено урядом.
Деталі щодо того, як і коли подавати заявку, ще не повідомляються, але ми знову оновимо цю сторінку як тільки вони є.
ПДВ
Якщо прибуток різко впаде, деяким підприємствам може знадобитися відшкодування ПДВ під час наступного повернення. Якщо так, переконайтеся, що ви або ваш бухгалтер заповнюєте та надсилаєте якомога швидше, щоб отримати відшкодування від HMRC, щоб допомогти вашим грошовим потокам.
Деякі малі підприємства, особливо ті, які продають населенню, можуть розглянути питання про скасування реєстрації платника ПДВ, якщо оборот впав нижче порогу в 85 000 фунтів стерлінгів за останні 12 місяців. Це означало б, що ви можете або знизити ціни, щоб створити більший попит на ваш продукт чи послугу, або збільшити маржу, зберігаючи ціни незмінними, але скасувавши ПДВ як вартість. Однак пам’ятайте, що це означатиме, що ви не зможете відшкодувати ПДВ на свої витрати, отже, це не 20% приріст!
Оборот, менший за 150 000 фунтів стерлінгів, також може відкрити доступ до схеми єдиної ставки. , що може заощадити ПДВ.
Також подумайте про клієнтів, які винні вам гроші – очевидно, що найкращим рішенням є оплата, але якщо у вас є безнадійні борги, пам’ятайте, що для вас можуть застосовуватися пільги з ПДВ бути заявлено.
Збитки та відшкодування податків
Якщо ваш бізнес зазнає збитків, ці збитки можна компенсувати раніше сплаченими податками, тому поговоріть зі своїм бухгалтером, наприклад, чи слід змінити кінець року або швидко підготувати ваші рахунки, щоб вимагати відшкодування та допомогти вашому грошовий потік.
Інші джерела фінансування та сфери, у яких слід бути обережними!
Ви можете виявити, що всього вищезазначеного недостатньо, і вам потрібно шукати інше джерело фінансування. Хоча в деяких випадках це може спрацювати, в інших це лише посилює тиск на бізнес через високу вартість позик.
Тож будьте обережні, беручи борги, якщо ваш бізнес уже перебуває під тиском. Завжди слід враховувати та бути реалістичним щодо того, чи є бізнес принципово здоровим, і інвестувати в нього далі, лише якщо це виправдано. Позичати, щоб підтримати наявні борги, ніколи не буде гарною ідеєю!
Також пам’ятайте, що якщо ваш бізнес є неплатоспроможним, директори мають діяти в найкращих інтересах кредиторів і повинні уникати погіршення ситуації . Якщо ви стурбовані цим, зв’яжіться з Approved Recovery, наша дочірня практика, яка спеціалізується на подібних сценаріях.
Крім того, будьте дуже обережні, надаючи особисті гарантії під час кредитування бізнесу. Багато разів ми бачили, як власники бізнесу підписували гарантії, не повністю враховуючи наслідки чи не прийнявши належної поради, і в результаті особистий борг ставив під загрозу їхній будинок чи інші активи.
Ще кілька позитивних думок:
Якщо у вас є овердрафт у банку, поговоріть з ними про те, як вони можуть допомогти, наприклад, перетворивши дорогу позику на більш структуровану строкову позику з фіксованими виплатами та нижчою вартістю позики.
Завжди дивіться, чи є такі У вашому секторі доступні державні гранти. Багато людей вражені тим, що доступно для підтримки інновацій, створення робочих місць, субсидування бізнесу в бідних районах тощо.
Звернутися до Approved Accounting
Ми невтомно працюємо з нашими клієнтами, щоб активно надавати підтримку в цей найважчий час, спілкуючись з ними про всі проблеми, які обговорюються в цьому посібнику.
Незалежно від того, працюєте ви з нами чи ні, ми сподіваємося, що кожен бізнес у Великобританії отримує підтримку, необхідну для того, щоб пережити цю бурю.
Звичайно, якщо ви зараз не працюєте з нами, але хочете, зв’яжіться з нами, і ми зв’яжемося будемо раді обговорити ваші потреби, але найголовніше ми сподіваємося, що цей посібник вам допоможе.
Всього найкращого кожному підприємству Великобританії – ми зможемо це впоратися!
Команда Approved Accounting and Approved Recovery, 18 березня 2020 р.
Поділитися цією публікацією:
Approved Accounting Ltd
Ми є бухгалтерською фірмою для малого та середнього бізнесу. Ми пишаємося персональним обслуговуванням. Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо вам потрібна порада та наші останні пакети цін на бухгалтерію.
Зв’яжіться з нами
Як працюють дивіденди в малому бізнесі та компанії з обмеженою відповідальністю?
Докладніше »