Site icon ФОКУС

Переваги та недоліки світлової зовнішньої реклами

Зовнішня реклама має величезну кількість форм, а розвиток технологій дозволяє ефективно представляти її практично в будь-яких умовах. Однією з найважливіших характеристик успішної зовнішньої реклами є її помітність.

Наш Клімат не дуже сприятливий для зовнішньої реклами — короткі дні взимку і темні ночі, все це змушує рекламу без підсвічування значно скорочувати свій радіус дії. Нижче наведено корисну інформацію про світлову зовнішню рекламу.

Форми зовнішньої реклами

Що таке зовнішня реклама? Це все форми інформації про компанію, продукт, послуги або події, розміщені поза місцем проживання споживачів, а значить — потенційної аудиторії. При проведенні зовнішніх кампаній важливо вибрати відповідні рекламні носії, що дозволяють найбільш ефективно донести інформацію до зацікавленої групи. Серед популярних форм зовнішньої реклами можна відзначити білборди, діапозитиви, інфоекран, оголошення на громадському транспорті, а також традиційні методи — плакат, неон або вивіску. А якщо ви хочете замовити зовнішню рекламу, звертайтеся на сайт https://artprom.com.ua/vizualna-reklama/.

Підсвічування для зовнішньої реклами

На жаль, не вся зовнішня реклама може бути підсвічена, що пов’язано з певними технологічними обмеженнями. Тому варто звернути увагу на носії, які дозволяють висвітлювати і робити повідомлення цілодобовим. Серед цього виду зовнішньої реклами можна відзначити

  • рекламний щит-реклама підсвічується зовнішніми джерелами світла, прикріпленими до конструкції. Харчування світильника може бути традиційним або з використанням енергії вітру або сонця. Останнє рішення, крім економічного аспекту, несе в собі позитивний імідж;
  • citylight — цей надзвичайно ефективний вид реклами, помітний на автобусних зупинках, в торгових центрах та інших громадських місцях, має стандартне підсвічування зсередини;
  • просторові букви або неонові вивіски — для позначення будівлі або місця розташування компанії відмінно підходять вивіски (із зовнішнім підсвічуванням) або неонові вивіски, що використовують властивості інертних газів і люмінофорів.

Переваги та недоліки світлової зовнішньої реклами

ДО РЕЧІ, замовити якісний друк банерів у Львові можна на сайті https://artprom.com.ua/drukarski-posluhy/druk-na-banernij-sittsi/. Зовнішня реклама з підсвічуванням є перевагою для рекламодавця. Однак варто відзначити екологічний аспект. Випромінювання штучного світла розглядається як форма забруднення, що впливає на навколишнє нас середовище. Додаткове освітлення також означає збільшення споживання енергії і, відповідно, інших видів сировини і ресурсів. Штучні джерела світла відволікають водіїв і перехожих, створюючи інформаційний хаос. Проте, немає ніяких сумнівів в тому, що світлова Зовнішня реклама є надзвичайно ефективною формою комунікації, яка буде працювати навіть в найскладніших умовах. Важливо вибрати правильний носій, хороший графічний дизайн і адаптувати рекламу до цільової групи.

Детальнiше про друк дивiться на строiнцi https://bukvy.com.ua

Як вибрати світловий короб? Всі види лайтбоксів | Виготовлення зовнішньої реклами

Як просувати свої соцмережі? Яку рекламу використовувати в соцмережах? Урок 23

Exit mobile version