Мало хто із наших громадяни можуть дозволити собі таку дорогу іграшку, як Айфон. Але і люди з хорошим достатком не мають наміру викидати гроші на вітер. Якщо дорогий телефон виявляється неякісним (а таке трапляється) , вони сповнені рішучості або замінити пристрій, або повернути сплачені за девайс кошти.

Ще сумніша ситуація, коли небагаті покупці, бажаючи володіти статусною річчю, оформляють кредит, після чого з’ясовується: телефон не працює. Тому інструкція, Як поміняти зламався Айфон по гарантії на новий апарат або повернути гроші, буде корисна читачам з різним рівнем доходу.

Куди нести iPhone по гарантії — в магазин або сервіс?

Найпершим ділом якщо вам потрібен Айфон ремонт, варто визначитися, куди ми понесемо наш iPhone для гарантійного ремонту. Тут вибір буде невеликим:

  1. У той магазин, де пристрій було придбано.
  2. В авторизований Сервісний центр.

Покупець має повне право звернутися туди, куди йому зручніше. Але навіть якщо iPhone здати в магазин, в результаті його відправлять в сервісний центр. І це буде зручним тільки в одному випадку — коли самостійно відвідати АСЦ не представляється можливим (наприклад, але знаходиться дуже далеко).

У всіх інших випадках, краще здавати iPhone в сервісний центр самостійно. Чому?

  1. У 99% випадків це набагато швидше. За законом, у магазину є 45 днів на те, щоб виправити недолік у вашому смартфоні. Як правило, саме така кількість днів ви будете без iPhone (ну, може бути, трохи менше). Так, можна попросити телефон-підміну, але не всі про це знають. Та й не завжди її дають, вважаючи за краще сплатити штраф.
  2. У самому сервісі всі питання вирішуються набагато швидше.
  3. У магазині можна довго пояснювати і лаятися з продавцями на тему, Чому ви принесли свій iPhone назад. У деяких випадках, ще й приймати не захочуть:) наприклад, сьогодні у них не працює — програма, принтер, немає людини яка цим займається, потрібно принести чек, заявку, накладну, ще купу папірців і т.д. У Сервісі в цьому сенсі простіше.

Как просто очистить память на iPhone

Звичайно, все що написано вище сильно перебільшено, але загальний зміст, я думаю, зрозумілий. Тому, якщо є можливість, то здавати iPhone в гарантійний ремонт краще безпосередньо в сервіс — так вийде швидше (це точно) і менше нервів витратите (це під питанням).

Адреси авторизованих майстерень можна подивитися на сайті Apple в розділі «пошук місцеположень».

У сервісних центрах Apple телефон можуть:

  • відремонтувати оригінальними запчастинами;
  • замінити на аналогічний по функціоналу пристрій.

Отже, щоб міняти зламаний телефон по гарантії на новий, з комплектуючими, йти слід в магазин. Протягом 14 днів тут можна отримати повне повернення коштів, а протягом терміну гарантії – обміняти пристрій на аналогічну або іншу модель. Однак при зверненні до продавця можуть виникнути додаткові складнощі: співробітники можуть відмовити в поверненні з надуманих причин. Нерідко посилаються на відсутність чека, оригінальної коробки, хоча ці атрибути не обов’язкові для офіційної заміни гаджета. Ще одна проблема – тривале обслуговування. Якщо телефон не поміняють відразу, а відправлять на ремонт (в той же сервісний центр Apple), чекати доведеться аж до 45 днів, максимально дозволеного за законом періоду.

Самые популярные проблемы iPhone, которые можно решить самостоятельно