
Станом на травень 2025 року в Інтернеті існує приблизно 1,12 мільярда вебсайтів. Однак лише близько 17% з них (приблизно 193,9 мільйона) є активними, тобто регулярно оновлюються та відвідуються користувачами. Ще менша кількість сайтів має органічний трафік, тобто трафік за пошуковими запитами користувачів.
Попри велику кількість активних сайтів, лише близько 3,45% з них отримують органічний трафік з пошукових систем, таких як Google та інші. Це означає, що понад 96% вебсторінок практично не мають органічного трафіку.
Це інформація для роздумів для власників бізнесу, що створюють сайт з метою повідомити світу про свою діяльність та залучити клієнтів, або безпосередньо для здійснення продажів через всесвітню мережу.
Цікава статистика для тих, хто роздумує, як краще просувати свій бізнес в інтернеті.
Основні джерела трафіку на вебсайтах (середньостатистичні дані):
- Органічний пошук: 53% загального трафіку
- Прямі переходи на сайт за адресою: 22%
- Через соціальні мережі: 16%
- Платна реклама: 15%
Щоб таки мати цей трафік з органічного пошуку, необхідне пошукове просування сайту — комплексна робота з SEO — оптимізації сторінок сайту під релевантні пошукові запити користувачів, усунення технічних недоліків сайту, а також підвищення авторитетності домену у пошукових систем.
Переваги цільового органічного трафіку для комерційного сайту — це нові клієнти, що приходять на сайт за своїми пошуковими запитами, тобто це люди, що шукають в інтернеті саме ці товари чи послуги, що пропонує даний сайт. І платити за цей трафік не потрібно, на відміну від платної контекстної реклами або таргетованої реклами у соцмережах.
SEO-агнція https://emsider.ua/ саме займається пошуковим просуванням сайтів: як інтернет-магазинів, так і сайтів різноманітних послуг, як в В2С так і в В2В секторі. Це не проста робота, оскільки алгоритми пошукових систем, за якими вони ранжують сайти і веб-сторінки, є секретними. Фахівці з пошукової оптимізації можуть лише здогадуватись, як воно все працює і робити висновки на основі глибокої аналітики і практичного досвіду.
Великою мірою пошукове просування сайтів є тривалим процесом покращення якості сайту і тестування різних стратегій просування. Поступове підвищення позицій окремих сторінок у пошуковій видачі і постійний аналіз конкурентів, яких Гугл показує вище. Це робота постійна, оскільки конкуренти не сплять і теж активно працюють по SEO, щоб бізнес зростав і потік нових клієнтів з органічного пошуку ставав більшим та приносив прибуток.