Таблиця ділення (математика для дітей, 2, 3 клас)
На ноль ділити не можна
Математичною дією, яка протилежна множеннюназивається поділ. Поділ позначається дробовою рисою або знаком «:». Число, яке ділиться, називається «ділимим». Ділимий завжди знаходиться в чисельнику дробу – над дробовою рисою. Число, на яке ділять, називається дільником. Дільник завжди знаходиться у знаменнику дробу – під дробовою рисою. Результат поділу називається “приватним”. Частка завжди позитивна, якщо діляться позитивні числа. Якщо одне з двох чисел, ділене або дільник, негативно, результат виходить негативним – плюс мінус дає мінус, мінус плюс дає мінус. При розподілі від’ємного числа на від’ємне виходить позитивне число – мінус на мінус дає плюс. З результатів розподілу виходить таблиця розподілу. Її можна уявити правильними або десятковими дробами.
Таблиця ділення у вигляді картинки
Таблиця ділення на 1
1 | ÷ | 1 | = | 1 |
2 | ÷ | 1 | = | 2 |
3 | ÷ | 1 | = | 3 |
4 | ÷ | 1 | = | 4 |
5 | ÷ | 1 | = | 5 |
6 | ÷ | 1 | = | 6 |
7 | ÷ | 1 | = | 7 |
8 | ÷ | 1 | = | 8 |
9 | ÷ | 1 | = | 9 |
10 | ÷ | 1 | = | 10 |
Таблиця ділення на 2
2 | ÷ | 2 | = | 1 |
4 | ÷ | 2 | = | 2 |
6 | ÷ | 2 | = | 3 |
8 | ÷ | 2 | = | 4 |
10 | ÷ | 2 | = | 5 |
12 | ÷ | 2 | = | 6 |
14 | ÷ | 2 | = | 7 |
16 | ÷ | 2 | = | 8 |
18 | ÷ | 2 | = | 9 |
20 | ÷ | 2 | = | 10 |
Таблиця ділення на 3
3 | ÷ | 3 | = | 1 |
6 | ÷ | 3 | = | 2 |
9 | ÷ | 3 | = | 3 |
12 | ÷ | 3 | = | 4 |
15 | ÷ | 3 | = | 5 |
18 | ÷ | 3 | = | 6 |
21 | ÷ | 3 | = | 7 |
24 | ÷ | 3 | = | 8 |
27 | ÷ | 3 | = | 9 |
30 | ÷ | 3 | = | 10 |
Таблиця ділення на 4
4 | ÷ | 4 | = | 1 |
8 | ÷ | 4 | = | 2 |
12 | ÷ | 4 | = | 3 |
16 | ÷ | 4 | = | 4 |
20 | ÷ | 4 | = | 5 |
24 | ÷ | 4 | = | 6 |
28 | ÷ | 4 | = | 7 |
32 | ÷ | 4 | = | 8 |
36 | ÷ | 4 | = | 9 |
40 | ÷ | 4 | = | 10 |
Таблиця ділення на 5
5 | ÷ | 5 | = | 1 |
10 | ÷ | 5 | = | 2 |
15 | ÷ | 5 | = | 3 |
20 | ÷ | 5 | = | 4 |
25 | ÷ | 5 | = | 5 |
30 | ÷ | 5 | = | 6 |
35 | ÷ | 5 | = | 7 |
40 | ÷ | 5 | = | 8 |
45 | ÷ | 5 | = | 9 |
50 | ÷ | 5 | = | 10 |
Таблиця ділення на 6
6 | ÷ | 6 | = | 1 |
12 | ÷ | 6 | = | 2 |
13 | ÷ | 6 | = | 3 |
24 | ÷ | 6 | = | 4 |
30 | ÷ | 6 | = | 5 |
36 | ÷ | 6 | = | 6 |
42 | ÷ | 6 | = | 7 |
48 | ÷ | 6 | = | 8 |
54 | ÷ | 6 | = | 9 |
60 | ÷ | 6 | = | 10 |
Таблиця ділення на 7
7 | ÷ | 7 | = | 1 |
14 | ÷ | 7 | = | 2 |
21 | ÷ | 7 | = | 3 |
28 | ÷ | 7 | = | 4 |
35 | ÷ | 7 | = | 5 |
42 | ÷ | 7 | = | 6 |
49 | ÷ | 7 | = | 7 |
56 | ÷ | 7 | = | 8 |
63 | ÷ | 7 | = | 9 |
70 | ÷ | 7 | = | 10 |
Таблиця ділення на 8
8 | ÷ | 8 | = | 1 |
16 | ÷ | 8 | = | 2 |
24 | ÷ | 8 | = | 3 |
32 | ÷ | 8 | = | 4 |
40 | ÷ | 8 | = | 5 |
48 | ÷ | 8 | = | 6 |
56 | ÷ | 8 | = | 7 |
64 | ÷ | 8 | = | 8 |
72 | ÷ | 8 | = | 9 |
80 | ÷ | 8 | = | 10 |
Таблиця ділення на 9
9÷9=118÷9=227÷9=336÷9=445÷9=554÷9=663÷9=772÷9=881÷9=990÷9=10
Таблиця ділення на 10
10 | ÷ | 10 | = | 1 |
20 | ÷ | 10 | = | 2 |
30 | ÷ | 10 | = | 3 |
40 | ÷ | 10 | = | 4 |
50 | ÷ | 10 | = | 5 |
60 | ÷ | 10 | = | 6 |
70 | ÷ | 10 | = | 7 |
80 | ÷ | 10 | = | 8 |
90 | ÷ | 10 | = | 9 |
100 | ÷ | 10 | = | 10 |
Таблиця ділення
Для учнів 2 та 3 класів та їхніх батьків ми склали таблицю ділення, щоб було простіше освоїти цю математичну дію. Її можна роздрукувати у високій якості та використовувати при підготовці домашнього завдання
Ділення у математиці протилежне множенню, обидві дії вивчають у школі одна одною. Щоб освоїти поділ, діти повинні впевнено множити до 10 бажано без шпаргалок. Важливо також розуміти, що між множенням та поділом є зв’язок. Якщо добуток розділити на перший множник, вийде другий множник. І навпаки. І якщо навчитися перемножувати прості числа можна за допомогою спеціальної таблиці, яку друкують на розвороті звичайного зошита, то з розподілом у цьому плані складніше: готової таблиці немає. Доведеться складати свою, але це навіть добре: так дитина швидше запам’ятає обчислення.
Роздрукувати варіанти таблиць поділу до 10
Щоб заощадити час, можна надрукувати готову таблицю поділу. Головне, щоб вона була гарної якості і з великими цифрами – важливо зберегти зір.
Варіант таблиці поділу з відповідями
Використання роздрукованої таблиці поділу із відповідями допоможе швидше зрозуміти принцип цієї математичної дії. Але до цього потрібно добре попрацювати над множенням: впевнено множити числа до 10. Якщо дитина добре справляється з множенням, можна використовувати для вивчення поділу таблиці з порожніми осередками.