ФОКУС

5 способів, як ваша компанія може знайти клієнтів у соціальних мережах

Битва за увагу: ось з чим протистоїть ваш бізнес

Стартапи з сильною присутністю в соціальних мережах розуміють, що для залучення клієнтів потрібно більше, ніж смішний мем про кота чи надихаючий пост у Facebook. У світі, де щохвилини створюється понад 300 000 твітів і понад 30 000 000 повідомлень у Facebook, стартапи стикаються з важкою боротьбою в пошуку потенційних клієнтів, спонсорів і захисників. (Примітка: це не включає 11 000 онлайн-реклами на місяць і 200 000 000 електронних листів, які створюються щодня.)

Привернути належну увагу на достатньо високому рівні важче, ніж здається, але залучення потенційних клієнтів можна розробити як стратегічний спосіб вирішення цієї проблеми.

 

Твіти для потенційних клієнтів: чому залучення потенційних клієнтів у соціальних мережах має вирішальне значення

Хоча збільшення аудиторії в соціальних мережах є важливою метою більшості компаній, зазвичай це не головна мета. Більшість підприємств, особливо стартапів, використовують соціальні мережі, оскільки хочуть заробити більше грошей.

Як вони отримують більше грошей? Залучаючи потенційних клієнтів.

Потенційний клієнт – це особа, яка виявила інтерес до вашого бізнесу (зазвичай це контактна інформація, наприклад адреса електронної пошти). Прикладом може бути он-лайн (наприклад, передплатник електронної пошти) або офлайн (людина, яка просить вашу візитну картку). Потенційний клієнт ще не є клієнтом, але він на шляху до того, щоб ним стати.

Потенційні клієнти є цінними маркетинговими цілями, оскільки вони збільшують кількість потенційних клієнтів, які, швидше за все, прислухаються до ваших маркетингових повідомлень. і беріть більше участі у своєму стартапі. Чим більше у вас потенційних клієнтів, тим більше може розвиватися ваш бізнес. Без потенційних клієнтів онлайн-присутність вашого малого бізнесу повільно вмирає.

Однак, щоб залучити цих потенційних клієнтів, вам знадобиться щось, щоб їх залучити.

 

Залучення потенційних клієнтів: швидкі високоцінні типи вмісту, які слід додати до стратегії залучення потенційних клієнтів

Комерції можуть використовувати різні види контенту для залучення потенційних клієнтів. Деякі з них можна швидко впровадити для отримання швидких результатів (наприклад, конкурс), тоді як для інших типів вмісту потрібно трохи більше часу (наприклад, підтримка електронної пошти). Ваш бізнес має включати суміш різних типів вмісту, щоб охопити потенційних клієнтів.

Однак у цій публікації ми зосередимося на п’яти конкретних типах вмісту. Ці цінні типи вмісту швидко налаштовуються та забезпечують чудову вигоду для вашого маркетингового бюджету. Якщо ви шукаєте швидкі способи привернути увагу соціальних мереж до свого стартапу, не витрачаючи багато часу, спробуйте додати наступне до свого портфоліо контенту:

Gated Portfolio

Більшість контенту в соціальних мережах та Інтернеті надається безкоштовно. Зрештою, обмін безкоштовним вмістом є причиною, по якій більшість людей виходять в Інтернет. Однак обмеження частини вашого безкоштовного вмісту є цінним. Використовуючи ворота вмісту, ви можете вимагати від зацікавленого користувача обмінятися своєю контактною інформацією (наприклад, адресою електронної пошти), щоб отримати доступ до вашого вмісту.

Просто скеровуйте користувачів на свій веб-сайт через соціальні медіа та переглядайте вміст, коли вони туди потраплять. Це зазвичай можна побачити в інтернет-виданнях, таких як New York Times. Вони дозволяють вам прочитати певну кількість статей, перш ніж вам доведеться підписатися на додатковий вміст.

 

Однак уважно стежте за вмістом. Подивіться на HubSpot «Чи варто мені пропускати цей вміст?» Блок-схема.

 

Інфографіку та дописи в блогах або навіть їх поєднання, ймовірно, не слід обмежувати. Користувачі охочіше обмінятимуть свою контактну інформацію на більш цінний вміст, наприклад електронну книгу чи вебінар.

Коли це слід використовувати? Щоб збільшити кількість кваліфікованих потенційних клієнтів.

 

Реклама в соціальних мережах

Щоб реклама в соціальних мережах спрацювала для вашого малого бізнесу, зосередьтеся на деталях і визначте, які канали соціальних мереж підходять для вашого бізнесу. Ви хочете створити вузькоспеціальний вміст для вузькоспеціалізованої аудиторії.

Важливою частиною створення вузькоспеціального вмісту є забезпечення його узгодженості. Ви хочете, щоб ваша аудиторія одразу впізнала ваш бренд, незалежно від того, що ви публікуєте. Дотримуйтеся певного кольору, тексту та теми зображення.

Наведена нижче стрічка Renovate America’s Instagram є чудовим прикладом узгодженості кольорів, тексту та зображень.

Джерело зображення

Ви також хочете зосередитися на кінцевій меті. Що ви хочете зробити від потенційного замовника, спонсора чи захисника? Ви хочете, щоб вони переходили на ваш сайт? Хочете анонсувати кампанію чи оновлення? Розбивка ваших рекламних цілей у соціальних мережах за конкретною аудиторією та діями є ключовою для отримання найкращої прибутковості ваших витрат на рекламу.

Коли вам слід це використовувати? Якщо ви хочете збільшити кількість потенційних клієнтів або кількість переглядів потенційними клієнтами вашого маркетингового повідомлення.

Професійна порада: якщо ви намагаєтеся спрямувати користувачів до оголошень на своїх соціальних каналах з Інтернету, обов’язково додайте на свій веб-сайт значки, які посилаються на ваші соціальні мережі, подібно до прикладу нижче.Джерело зображення

 

Вебінари

Вебінари є популярним інструментом соціальних медіа для компаній усіх типів завдяки якості потенційних клієнтів і рівню залучення цих потенційних клієнтів. На відміну від підписки на інформаційний бюлетень або оновлення в соціальних мережах, відвідування вебінару – це велика інвестиція в час для потенційного клієнта. Через витрати часу вебінари отримують менше потенційних клієнтів.

З іншого боку, менша кількість потенційних клієнтів також означає кращу якість потенційних клієнтів. Заздалегідь вклавши час і зусилля в якісний вебінар для своїх клієнтів, ви зможете залучити високоякісних потенційних клієнтів, які вважають вас надійним експертом у своїй галузі. Вважати себе надійним експертом – це один із способів отримати постійні потенційні клієнти, особливо якщо ви регулярно проводите вебінари на певні теми.

Коли це слід використовувати? Щоб покращити потік потенційних клієнтів у ваш бізнес.

 

Конкурси

Конкурси залишаються одним із найшвидших способів збільшити кількість потенційних клієнтів, якщо ви їх проводите правильно. Якщо ви пропонуєте приз або подарунок, який є «під брендом» (тобто щось, що оцінять ваші потенційні потенційні клієнти), ви також можете підвищити якість потенційних клієнтів, які беруть участь у вашому конкурсі.

Щоб отримати переваги від конкурсу для потенційних клієнтів попросіть контактну інформацію (як мінімум адресу електронної пошти) на цільовій сторінці, подібно до прикладу нижче:

 

Джерело зображення

Щойно ваші потенційні клієнти приймуть участь у конкурсі, ви зможете ще більше посилити свою присутність в Інтернеті за допомогою кнопок спільного доступу в соціальних мережах.

Коли вам слід це використовувати? Щоб тимчасово збільшити кількість потенційних клієнтів.

Географічно націлений пошук

Географічний пошук — чудовий спосіб залучити потенційних клієнтів, особливо на місцевому рівні. Використовуючи розширені інструменти, як-от розширений пошук Twitter, ви можете націлюватися на певних підписників на основі їхнього місцезнаходження та надсилати повідомлення, спеціально націлене на них. Подібним чином ви також можете вступити в розмову з місцевими потенційними клієнтами, побудувавши стосунки, які потенційно можуть збільшити кількість місцевих рефералів і трафіку на вашій сторінці.

Коли це слід використовувати? Щоб збільшити кількість ваших місцевих потенційних клієнтів і взаємодію з ними.

Завершення процесу генерації потенційних клієнтів: необхідне мислення для автоматичного генерування потенційних клієнтів

Незалежно від того, який вміст ви використовуєте для створення потенційного клієнта (включаючи п’ять згаданих вище), цей вміст має бути частиною добре структурованої машини. Як малий бізнес, ви не можете покладатися на один конкурс чи електронну пошту для отримання потенційних клієнтів. Ви повинні постійно знаходити креативні та відповідні способи виявлення та виховання нових потенційних клієнтів. Без цього процесу ваш бізнес не працюватиме довго.

Процес залучення потенційних клієнтів не починається, коли особа повідомляє вам свою електронну адресу чи номер телефону. Це починається, коли люди у вашій команді вирішують контент, створюють цей контент і випускають його у світ. Виділивши деякий час, перш ніж шукати потенційних клієнтів, ви заощадите час на перетворення цих потенційних клієнтів.

 

 

 

 

 

 

 

Автор Ендрю Вудхаус

Ендрю Вудхаус є керівником контент-маркетингу KashFlow.

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися

Exit mobile version