Зміст

71 місце, де можна знайти нових клієнтів для своєї бухгалтерської фірми чи бухгалтерії ТвітПоділитисяПоділитисяЗакріпити

У галузі бухгалтерського обліку хмарний облік є гарячою темою. Бухгалтери та бухгалтери переводять своїх клієнтів із настільного програмного забезпечення на хмарні облікові програми, щоб скористатися багатьма перевагами продуктивності, безпеки та співпраці, які пропонують ці інструменти. Ця тенденція йде рука об руку з тією, яка вже давно існує в бухгалтерії: безпаперовий офіс. Сучасні бухгалтерські фірми та бухгалтерські підприємства відмовилися від своїх стосів паперу та громіздких швидкозшивачів для цифрових активів.

Коротше кажучи, сучасні бухгалтери підтримують як концепцію безпаперового офісу, так і хмарну бухгалтерію: приймаючи їх, їх впровадження та отримання від них вигоди. Але у більшості бухгалтерських фірм існує розбіжність в одній сфері, а це маркетинг. Чому деякі фірми все ще застрягли в 1970-х роках, коли мова йде про маркетинг? Це погіршує репутацію, культуру та сприйняття всієї фірми.

Онлайн-маркетинг

поняття цифрового маркетингуабо онлайн-маркетингу, або навіть хмарного маркетингу легко зрозуміти, якщо порівняти його з хмарним обліком; це просто використання маркетингових онлайн-каналів для залучення потенційних клієнтів і залучення клієнтів. Проте, коли сьогодні більшість бухгалтерів думають про маркетинг, вони повертаються до методів 1970-х років прямої поштової розсилки та холодних дзвінків. І коли вони впроваджують ці методи, вони не усвідомлюють, що ризикують зруйнувати свою важко зароблену сучасну репутацію, не кажучи вже про те, що платять більше за неякісні результати.

Коли сучасні клієнти шукають нового бухгалтера або бухгалтера, частково, якщо не весь їхній пошук відбувається в Інтернеті. І саме тут повинні бути бухгалтерські та бухгалтерські підприємства.

Наближення перспектив

Залучення нових клієнтів до вашого бізнесуце дуже схоже на знайомство чи навіть на побачення. Це не відбувається в одному з’єднанні; може знадобитися кілька зустрічей, перш ніж ви обоє довіритеся одне одному достатньо, щоб взяти на себе зобов’язання побудувати стосунки. Ось два кроки, які вам потрібно виконати, перш ніж шукати нових клієнтів:

  1. Визначте та звузіть коло тих, кого ви шукаєте.
  2. Це означає створення опису вашого ідеального клієнта. Хоча десять чи п’ятнадцять років тому ви могли обійтися маркетингом для всіх, сьогодні це не працює. Так само, як ви не хочете дружити з будь-ким, ви не повинні брати будь-кого як клієнта.

    Сьогодні розумні маркетологи та власники бізнесу зупиняються й дізнаються, чому хтось хоче або потребує того, що вони пропонують. Вони визначають переваги чи рішення, яких шукає потенційний клієнт, і використовують це для створення персонажа чи аватара категорії клієнтів, яких вони шукають.

  3. Визначте, як ви приверне увагу ідеального клієнта, якого ви шукаєте.

Рішення цього полягає в розробці вмісту, який привертає увагу ваших потенційних клієнтів. Тема контенту має бути такою, що допоможе клієнту вирішити проблему, пов’язану з послугами, які ви пропонуєте. Це може бути проблема бухгалтерського обліку, QuickBooks® проблема, проблема із заробітною платою, податкова проблема або фінансова проблема. Чудовий вміст дозволить вам привернути їхню увагу, продемонструвати свій досвід і налагодити початковий зв’язок між вами та потенційним клієнтом.

Де шукати нових клієнтів

Ось досить повна інформація список 71 спосіб залучити потенційних клієнтів у вашу бухгалтерську фірму чи бухгалтерський бізнес.

  1. Підтримуйте вбивчий профіль LinkedIn.
  2. LinkedIn – це найкраща платформа соціальних медіа B2B. Ваш профіль LinkedIn має бути оптимізований, щоб повідомляти про те, що ви пропонуєте та кого ви хочете залучити до своєї мережі. Спілкуючись із людьми, ви можете побудувати свою мережу, що збільшить кількість людей, до яких ви можете звернутися.

    Є цілі курси про те, як найкраще використовувати LinkedIn, але ось кілька найважливіших речей:

    1. Підтримуйте свою фотографію актуальною, діловою та високоякісною .
    2. Ваш заголовок і резюме є, мабуть, найважливішими частинами вашого профілю. Використовуйте їх з розумом, щоб продемонструвати свій досвід, а також уточнити свої послуги.
    3. Публікуйте вміст, який демонструє ваш досвід і навчає ваших потенційних клієнтів.
    4. Дослідіть своїх потенційних клієнтів у LinkedIn, щоб ви могли дізнатися, над чим вони працюють і які їхні потреби.

    Поки ви це робите, зв’яжіться зі мною в LinkedIn тут: https://www.linkedin.com/in/sandismith/

  3. Оптимізуйте свій веб-сайт для позиціювання в результатах пошуку Google.
  4. Найкраще в пошуку Google те, що коли люди використовують його, багато з них шукають вирішення проблеми. Деякі з них готові до покупки. Люди, які шукають такі речі, як “послуги з підготовки декларації про доходи” або “Консультант QuickBooks” готові отримати допомогу прямо зараз. Вони діятимуть швидше, ніж інші потенційні клієнти, які активно не шукають рішень.

    Досягти рейтингу вашого сайту в пошуку Google – частково мистецтво, а частково наука. Є багато рухомих частин, і ніхто насправді не знає алгоритму, який Google використовує для рейтингу сайтів, крім кількох обраних співробітників Google. Щоб досягти успіху тут, візьміть когось, хто має досвід як у SEO, так і в галузі бухгалтерського облікуоптимізувати ваш сайт. (І якщо ми можемо допомогти вам із вашими потребами щодо оптимізації пошукових систем, зв’яжіться з нами.)

  5. Отримайте сертифікацію в QuickBooks або Xero та оптимізуйте свій профіль партнера.
  6. Ставши сертифікованим QuickBooks Online ProAdvisor або Xero Certified Advisor, ви зможете відобразити свій профіль на веб-сайті Find-an-Advisor. Переконайтеся, що ви оптимізували цей профіль, оскільки це ще одне місце, де потенційні клієнти, ймовірно, хочуть негайно купити. Щоб дізнатися про програму QuickBooks, перейдіть сюди: https://quickbooks.intuit.com/accountants/proadvisor/, а для Xero: https://www.xero.com/us/partner-programs/partners/partner-program/

  7. Подайте заявку на свій запис про компанію в Google для бізнесу.
  8. Подайте заявку на інформацію про свою компанію в Google безкоштовно. Якщо ви введете назву своєї компанії в Google або знайдете свою компанію на Картах Google, ви можете заявити про свою компанію або налаштувати її тут: https://www.google.com/business/

    Ваша компанія Google список з'явиться в пошуку, особливо якщо введено назву вашої компанії або ваше ім’я. Оновіть свій профіль якомога повніше, зокрема додавши фотографії, години роботи, опис і контактну інформацію.

    “Заявити про свою компанію можна безкоштовно Google for Business.”

  9. Збирайте адреси електронної пошти людей, які заходять на ваш сайт.
  10. Хоча деякі потенційні клієнти готові купуйте прямо зараз, інших потрібно виховувати, і один із найкращих способів зробити це — збирайте адреси електронної пошти, щоб ви могли залишатися з ними на зв’язку. Ймовірно, вам доведеться запропонувати певний вміст, як-от безкоштовний звіт, офіційний документ або онлайн-інформаційний бюлетень, в обмін на те, що люди відмовляться від своєї особистої інформації.

    Ми рекомендуємо Constant Contact як найкращий інструмент для бухгалтерів для надсилання інформаційних бюлетенів. Як постійні контактні партнери ми можемо допомогти вам із налаштуванням. Почніть тут (це партнерське посилання): http://www.constantcontact.com/index.jsp?pn=accountantsaccelerator

  11. Налаштуйте свою бізнес-сторінку на Facebook.
  12. < /h3>

    Facebook із понад 2 мільярдами користувачів є найбільшою платформою соціальних мереж. Завдяки функціям конфіденційності ви можете легко відокремити бізнес від особистого, якщо це вас турбує. Створіть бізнес-сторінку, де ви зможете налаштувати повний профіль, запросити клієнтів поставити сторінку “подобається”, отримати відгуки, рекламувати події та багато іншого.

    Відвідайте нашу сторінку, щоб побачити зразок: https://www.facebook.com/sandismithleyva

  13. Отримайте список у Yelp.
  14. Якщо велика частина вашого бізнесу готує 1040-х для окремих осіб, Yelp – чудове місце для розміщення. Каталог відображається в результатах пошуку Googleдля бухгалтерів і бухгалтерів, тому це ще один спосіб отримати доступ до пошуку. Будьте обережні з агресивною командою продажів Yelp, яка хоче, щоб ви придбали рекламу. Yelp безкоштовний, тому вам не потрібно платити їм гроші, але багато бухгалтерів, здається, піддаються їхнім пропозиціям. На момент написання цієї статті троє бухгалтерів у районі Плано, де я живу, розміщували рекламу на Yelp, що дає вам змогу отримати вищі позиції в пошуку на їхньому сайті.

    Розпочніть роботу на https://yelp.com

    p>

  15. Створіть канал YouTube.
  16. Якщо ви любите викладати, YouTube — чудовий спосіб до показуйте відео з інструкціями, які демонструють ваш досвід. Ваші відео не мають бути довгими; дві-шість хвилин – це приблизно стільки, скільки зараз триває спам-розсилка. Просто збережіть кожну навчальну точку в окремому відео, і це можна зробити. Камера вашого смартфона в режимі відео або програмне забезпечення для захоплення екрана в режимі відео допоможе вам почати роботу.

    Перегляньте наш канал і підпишіться на нього тут: https://www.youtube.com/sandismithleyva

    < h3>

  17. Оновіть і поширюйте свою візитну картку.
  18. Чи містить ваша візитна картка URL-адресу веб-сайту? Якщо так, розповсюдження є офлайновим способом заохочення людей відвідувати вас онлайн.

  19. Придбайте Google AdWords.
  20. Чудовий спосіб збільшити кількість потенційних клієнтів із пошукового трафіку – запустити Google Ads. Вони прості в тому, що вам не потрібна графіка, як у випадку з оголошеннями у Facebook. І проста платформа Google, AdWords Express, є гарним покращенням порівняно з громіздкішою платформою AdWords. Почніть тут працювати з AdWords Express або, якщо ви бажаєте, щоб ми налаштували та керували процесом за вас, ознайомтеся з нашими рекламними пакетами оплаченого пошуку тут.

  21. Список у Bing.
  22. За даними Statista.com, у 2017 році Bing (насправді сайти Microsoft) обробив 22,8 відсотка пошукових запитів у США. (Джерело: https://www.statista.com/statistics/267161/market-share-of-search-engines-in-the-united-states/) Це занадто велика частка ринку, щоб її ігнорувати. Почніть створювати свій профіль на https://www.bingplaces.com/.

  23. Приєднайтеся до Thumbtack.
  24. Thumbtack поєднує професіоналів із клієнтами, які шукають послуги, які ви пропонуєте. Приєднатися як компанія безкоштовно. Щоб підібратися з клієнтами, ви купуєте кредити, які можна використати для придбання привілею пропонувати роботу. Ви можете встановити свій місячний бюджет, який вирішить, скільки пропозицій або потенційних клієнтів ви бажаєте отримати доступ. Ви платите лише за цитування; комісії та абонплати немає. Почніть роботу з Thumbtack тут: https://www.thumbtack.com/pro

  25. Налаштуйте обліковий запис у Twitter.
  26. Twitter — це ще одна платформа соціальних медіа, яка дає змогу підвищити популярність бренду та залишатися в центрі уваги клієнтів. Його 280-символовий формат (нещодавно 140) ідеально підходить для обміну актуальними новинами, такими як кінцевий термін розпродажу програмного забезпечення для бухгалтерського обліку.

    Це також чудово для вас, коли ви відвідуєте такий захід, як бухгалтерська конференція. Більшість конференцій призначають хештег (наприклад, #QBConnect для щорічної конференції Intuit), який можна використовувати в публікації, щоб спілкуватися з іншими учасниками.

    Почніть тут: https://twitter.com. А після налаштування слідкуйте за нами тут: https://twitter.com/CPAAccelerator/

  27. Рекламуйте свій веб-сайт у своєму електронному підписі.
  28. Кожен раз, коли ви надсилаєте електронний лист, це маркетингова можливість, яку не можна втрачати. Додайте URL-адресу свого веб-сайту в підпис електронної пошти, щоб людям було легко клацати та відвідувати ваш сайт.

  29. Створіть групу Facebook або керуйте нею.
  30. Створення спільноти може бути великим завданням, але воно також може принести значні винагороди. Створюючи групу на Facebook і запрошуючи людей приєднатися, ви створюєте місце, де люди можуть ставити запитання, ділитися успіхами та заводити друзів. Тут є кілька варіантів:

    1. Створіть групу, до якої зможуть приєднатися всі ваші клієнти. Усі вони повинні мати щось спільне, окрім вас, наприклад жити в одній місцевості. Тут ви будете зосереджені на місцевих новинах.
    2. Створіть групу для своїх колег, щоб отримати професійних рекомендацій. Запросіть колег-професіоналів з бухгалтерського обліку приєднатися до вашої групи, поділіться звичайними проблемами клієнтів, задайте та дайте відповіді на запитання щодо технічного обліку та програмного забезпечення.
    3. Керуйте наявною групою або створіть групу, засновану на одній із ваших природних мереж, наприклад церкві. , відділ професійної асоціації, жіноча або некомерційна група. Ставши модератором, ви збільшите кількість публікацій і видимість, що сприятиме підвищенню думки.

  31. Перевірте Craigslist.
  32. Багато малих підприємств публікують оголошення в Craigslist, коли їм потрібен бухгалтер, податкова допомога або підтримка QuickBooks. Відповідь на ці оголошення доставила багато роботи багатьом моїм клієнтам (і не лише тим, хто відкриває свій бізнес).

  33. Подайте заявку на акредитацію BBB.
  34. Так, це дорого і трохи старовинно, але Better Business Bureau все ще залишається надійним брендом для багатьох споживачів. Це не лише можливе джерело пошукового трафіку, але й спосіб швидше завоювати довіру потенційних клієнтів. Почніть тут: https://whybbb.org/apply.php

  35. Потрапте в список Yahoo.
  36. Yahoo співпрацює з Yext, тому розмістити свій сайт безкоштовно на Yahoo трохи складно, але воно того варте. Перейдіть сюди: http://www.yext.com/pl/yahoo-claims/index.html і приступайте до налаштувань, але коли вони представлять платні варіанти, шукайте посилання з написом «Заявіть свій основний лістинг лише на Yahoo. » Ви можете отримати пропозиції від Yext, які пропонують додаткові пропозиції.

  37. З’являйтеся на MapQuest.
  38. Багато людей шукають за допомогою карт, і Карти Google — не єдина гра в місті. Знайдіть MapQuest тут: https://www.mapquest.com/

  39. Створіть групу LinkedIn.
  40. LinkedIn — чудова B2B платформа для створення групи. Як і групі у Facebook, їй потрібен час для модерації та створення спільноти. Однією з переваг створення групи є те, що ви можете надсилати листи всій групі. Наприклад, приєднайтеся до нашої групи Accountant's Accelerator, https://www.linkedin.com/groups/5159616, а потім створіть власну.

  41. Розміщуйте платну рекламу на Facebook.
  42. < /h3>

    Оголошення у Facebook зараз є найпопулярнішою платною рекламою в Інтернеті. Вони дешевші, ніж реклама Google, і цілі будуть іншими. У Facebook люди хочуть розважатися та спілкуватися, а не бути проданими, тому тут потрібен інший підхід. Увійдіть у Facebook і знайдіть стрілку вгорі праворуч, щоб розгорнути меню. Щоб почати, натисніть створити оголошення. Або перейдіть сюди: https://www.facebook.com/business/products/ads

  43. Потрапте в список Енджі.
  44. Якщо ви шукаєте більше податкової роботи зі споживачів, список Angie є місцем, де деякі люди будуть шукати. Я особисто використовую його, щоб знайти субпідрядників для ремонту будинку, але я знаю податкових працівників, які отримали бізнес таким чином. Згідно з фрагментом коду Google, ціна за розміщення бізнес-листингу може коливатися від 20 до 2000 доларів США на місяць залежно від бажаного охоплення. Почніть тут: https://www.angieslist.com/

  45. Приєднайтеся до Pinterest.
  46. Інша платформа соціальних медіа, демографічна група Pinterest, де переважно жінки, і візуальні вимоги не для всіх. Хоча це створює трафік і є чудовим способом висловити культуру вашої фірми та веселу сторону. Заохочуйте співробітників робити внески та керувати дошками та шпильками. Почніть тут: https://www.pinterest.com і слідкуйте за нами тут: https://www.pinterest.com/sandileyva/

  47. Придбайте місце на Bookkeepinghelp.com.
  48. Джим і Шеріл Беррі виконали справді чудову роботу, оптимізувавши свій сайт зі списком каталогів для пошукових систем, і вони фактично отримали більше трафіку з меншою кількістю списків у попередні роки, ніж сайт Find-a-ProAdvisor від Intuit, тож ваші шанси на отримання потенційного клієнта є краще. Вони стягують близько 300 доларів на рік, тому все, що вам потрібно зробити, це отримати один бізнес на рік, щоб він окупився. Почніть тут: http://www.bookkeepinghelp.com/services.asp, і якщо ви учасник бібліотеки Accelerator https://acceleratorlibrary.com/, отримайте знижку 50 доларів США на форумі ресурсів.

    < li>Список ваших слайд-шоу на SlideShare.

    SlideShare — це платформа соціальних мереж, де ви можете ділитися своїми слайдами PowerPoint або іншими. Можливо, вам знадобиться змінити існуючі колоди, щоб вони залишалися окремо без оповідання. Ви потенційно можете використовувати SlideShare як портал для завантаження чи портал для роздаткових матеріалів під час проведення занять.

    SlideShare є власністю LinkedIn, яка належить Microsoft. Почніть тут або в LinkedIn: https://www.slideshare.net/і слідкуйте за нами тут: https://www.slideshare.net/sandismith

  49. Отримайте список на TaskRabbit.
  50. TaskRabbit — це ще одна відповідна служба, де споживачі можуть шукати допомоги з бухгалтерським обліком та іншими справами. TaskRabbit стягує з бухгалтера або виконавця завдань 30 відсотків рахунку-фактури, який оплачує споживач. Ви можете вибрати роботу, яку хочете. Почніть із створення безкоштовного профілю: https://www.taskrabbit.com/

  51. Створіть сторінку компанії LinkedIn.
  52. Сторінка, на відміну від групи, є профілем вашого бізнесу. У LinkedIn ви можете створити сторінку для свого бізнесу та підключити до неї оголошення про роботу, співробітників та інший вміст. Почніть із входу у свій профіль LinkedIn і в меню «Робота» знайдіть «Бізнес-послуги» та «Створити сторінку компанії». Перегляньте наші тут: https://www.linkedin.com/company/accountant’s-accelerator/

  53. Налаштувати push-повідомлення.
  54. Push-сповіщення не принесуть вам нового трафіку, але це тонкий спосіб залишатися на зв’язку з людьми, які відвідували ваш веб-сайт хоча б раз. Можливо, ви бачили сайти, які мають маленьке спливаюче вікно у верхньому лівому куті, яке запитує ваше місцезнаходження або дозвіл надсилати вам сповіщення. Ви можете вибрати «дозволити» або «заблокувати», і користувачеві не потрібно надавати будь-яку особисту інформацію. Сайт користувача містить файли cookie, і ви, власник веб-сайту, можете надсилати короткі сповіщення цьому відвідувачу, якщо він вирішить це дозволити. Сповіщення з’являються внизу ліворуч. Ви, напевно, бачили їх у Facebook, у вашому антивірусному програмному забезпеченні тощо.

    Ми використовуємо OneSignal (https://onesignal.com/), а безкоштовний обліковий запис і налаштування включено на наш платиновий веб-сайт пакети. https://acceleratorwebsites.com/pricing/website-packages/

  55. Створіть обліковий запис в Instagram.
  56. Instagram є однією з найпопулярніших соціальних платформ у 2018 році. Мені важко повірити цій статистиці SproutSocial і SmartInsights (Джерело) : https://www.smartinsights.com/social-media-marketing/instagram-marketing/instagram-statistics/), але вони кажуть, що 70,7 відсотка компаній США працюють в Instagram. Майже 60 відсотків користувачів Instagram молодші 30 років, але з 800 мільйонами користувачів на платформі зараз ви отримаєте трафік.

    Instagram, що належить Facebook, найкраще використовувати, якщо у вас є візуальний контент, який може означати текстову графіку для CPA. Використовуйте принаймні один і максимум десять хештегів і вирушайте на місцевий рівень, щоб отримати найкращі результати. Приблизно чверть мільйона користувачів публікують і дивляться історії, які є дуже короткими відео. Це більше, ніж Snapchat.

  57. Зробіть список на yp.com.
  58. Жовті сторінки все ще мають значення для Google, тому важливо бути в цьому каталозі. Вам не потрібно платити їм, щоб бути в списку. Заявіть права на свій запис і оновлюйте його для найкращих результатів.

  59. Допоможіть журналісту.
  60. HARO приносить зв’язки з громадськістю масам, підбираючи репортерів, які потребують експертів у певній темі, а також експертів у цій галузі, як-от бухгалтерів. З новим Законом про зниження податків і робочі місця ви обов’язково отримаєте певну рекламу, сприяючи поширенню вашого бренду. Підписка коливається від безкоштовної до 149 доларів США на місяць; зареєструйтесь тут: https://www.helpareporter.com/subscriptions/

  61. Публікуйте свій веб-сайт у листівках і брошурах.
  62. Якщо ви друкуєте будь-які маркетингові матеріалів, не забудьте включити свої цифрові посилання, зокрема URL-адресу вашого веб-сайту, адресу електронної пошти та посилання на профіль соціальних мереж, щоб люди, які отримають листівки, могли відвідувати вас онлайн.

  63. Сплачуйте за рекламу LinkedIn.
  64. Якщо ви розбираєтеся в платформі LinkedIn, показ реклами є варіантом. Цікава річ у LinkedIn полягає в тому, що якщо ви хочете отримати доступ до учасників групи, ви можете націлити на них рекламу, тоді як ця функція недоступна в групах Facebook. У вас є численні варіанти націлювання, коли мова йде про аудиторію, і стандартні варіанти оплати онлайн-реклами, коли справа стосується ваших маркетингових цілей. Почніть тут: https://business.linkedin.com/marketing-solutions/ads

  65. Подайте заявку на безкоштовне розміщення на Superpages.
  66. Superpages з’являється дуже високо в багатьох пошукових списках, тому варто заявити про безкоштовний список. Ви також можете розміщувати оголошення для просування свого запису. Почніть тут: https://www.superpages.com/

  67. Приєднайтеся до спільноти QuickBooks.
  68. Бухгалтери та власники малого бізнесу мають місце для спілкування та навчання на платформі спільноти Intuit. Коли ви відповідаєте на запитання власників бізнесу, у вас є шанс зв’язатися з ними далі. Цей метод займає багато часу, але як тільки ви станете відомими на платформі, ви майже станете її власником. Перейдіть сюди: https://qbcommunity.com/

  69. Отримайте безкоштовний веб-сайт на WordPress.com.
  70. Розширте доступ до Інтернету, налаштувавши веб-сайт на wordpress.com. WordPress.com відрізняється від WordPress.org, який є системою керування вмістом, яку використовують 27 відсотків усіх веб-сайтів в Інтернеті. Почніть тут: https://wordpress.com/і відвідайте нас тут: https://accountantsaccelerator.wordpress.com/

  71. Використовуйте події Facebook.
  72. Якщо ви проводите заходи, такі як заняття, вебінари, зустрічі, дні відкритих дверей, вечірки чи інші заходи, ви можете рекламувати відвідуваність у Facebook за допомогою подій. Якщо у вас є бізнес-сторінка у Facebook, створіть свою подію звідти, щоб ваша бізнес-сторінка «володіла» подією. Ви можете налаштувати посилання на реєстрацію, фотографії та опис події. Найкраще, ви можете запросити своїх друзів і людей, яким подобається ваша сторінка.

  73. Спробуйте Upwork.
  74. Upwork, яку було перейменовано після об’єднання Elance та ODesk, — це спосіб для професіоналів спілкуйтеся з людьми, які їх потребують. Upwork стягує ковзну комісію за обслуговування від 20 до 5 відсотків від отриманого доходу. Почніть тут: https://www.upwork.com/i/how-it-works/freelancer/

  75. Зайдіть на Foursquare.
  76. Ви можете отримати безкоштовний профіль на Foursquare, місцевій платформі мобільного пошуку, а також розширити цей профіль за допомогою платних функцій. Якщо ви перебуваєте в заторі, Foursquare є обов’язковим. Почніть тут: http://business.foursquare.com/

  77. Пишіть і публікуйте статті на сайтах, які часто відвідують ваші клієнти.
  78. Якщо ви письменник або хочете щось розповісти майбутнім клієнтам, тоді напишіть статтю та опублікуйте її в Інтернеті. Окрім свого власного блогу, ви можете відправити його на сайти, які його опублікують. Є забагато сайтів, щоб перерахувати ваші статті, і часто наявність зв’язків також допомагає. Щоб знайти сайти, які розміщуватимуть ваші статті, вам потрібно буде трохи дослідити інструкції щодо подання та знайти відповідного редактора.

    Деякі сайти дозволяють вам стати частиною ексклюзивної спільноти письменників за певну плату ви платите, а інші, рідше, платитимуть вам за публікацію вашої статті. Почніть з онлайн-версії вашої місцевої газети, а потім розширюйтеся звідти.

  79. Зробіть список на жовтих сторінках.
  80. Трохи стара школа, так. Але якщо ви шукаєте старих клієнтів, жовті сторінки можуть спрацювати. Він не так часто з’являється в пошуку, як це було п’ять років тому, але в ньому все ще є бухгалтери, і деякі з них платять, щоб розширити свої оголошення. Почніть тут: https://www.yellowpages.com/

  81. Розмістіть рекламу в Bing.
  82. З 22 відсотками пошуку Bing має набагато меншу рекламну конкуренцію, ніж Google, тому просування вашого профілю може мати сенс. Я показував рекламу з великим успіхом у мережі Microsoft для веб-клієнтів більше десяти років тому до «народження Bing». Зареєструйтеся тут: https://secure.bingads.microsoft.com/

  83. Надіслати цифровий прес-реліз.
  84. Надіслати цифровий прес-реліз дозволяє щоб отримати покази новин для вашого бренду. У минулому я використовував prnewswire.com і prweb.com, які зараз належать Cision Ltd, тим самим людям, які володіють HARO (див. №31). Дивіться ціни тут: http://service.prweb.com/pricing/

  85. Попросіть людей розмістити посилання на ваш сайт.
  86. Це цифрова версія рефералів; коли веб-сторінка містить URL-адресу вашого веб-сайту на своїй сторінці, і хтось натискає, ви отримуєте цифрову рекомендацію. І чим більше, тим веселіше. Створення посилань також є важливим компонентом оптимізації пошукової системи та підвищення органічного (або природного, без оплати за рекламу) рейтингу в пошуку. Заохочуйте своїх друзів і однолітків посилатися на ваш сайт, і якщо ви пишете для веб-сайту, переконайтеся, що ваш профіль містить URL-адресу веб-сайту.

  87. Приєднайтеся до Startup Nation.
  88. Startup Nation – чудовий сайт для підключення власників малого бізнесу. Ви можете отримати обліковий запис і приєднатися до коментарів, щоб стати відомими в спільноті. Перейдіть сюди: https://community.startupnation.com/

  89. Платіть за медійну рекламу.
  90. Більшість власників малого бізнесу не займалися медійною рекламою , тож це можливість для вас. Медійна реклама – це реклама, яка з’являється на головних сайтах новин і ЗМІ. Ви можете отримати їх за допомогою медійних оголошень Google тут: https://adwords.google.com/home/how-it-works/display-ads/

  91. Отримайте безкоштовний веб-сайт через Wix.
  92. Ще один спосіб отримати безкоштовну цифрову нерухомість – через Wix.com. Почніть тут: https://www.wix.com/

  93. Отримайте бухгалтерські виступи через Freelancer.
  94. Якщо ви соло-бухгалтер або CPA, Freelancer підбирає для вас людей, які потребують ваших послуг. Фрілансери стягують гонорари з обох сторін рівняння. Ваша плата за роботу становить 10 відсотків від роботи, а роботодавець або особа, яка наймає роботу, стягує три відсотки. Доступні додаткові комісії за розміщення пропозиції. Почніть тут: https://www.freelancer.com/jobs/1/

  95. Отримайте безкоштовну сторінку через About.me.
  96. Просто більше цифрового нерухомість. Отримайте безкоштовну сторінку профілю тут: https://about.me, а нашу переглядайте тут: https://about.me/sandismithleyva.

  97. Розміщуйте рекламу в Twitter.
  98. У Твіттері ви можете просувати публікацію, розміщувати свій профіль або спонсорувати хештег, і все це призначено для збільшення трафіку. Розпочніть свою рекламну кампанію в Twitter тут: https://ads.twitter.com

  99. Спробуйте TaxBuzz.
  100. TaxBuzz — це довідник спеціально для податкових спеціалістів. Ним керує один із моїх конкурентів, постачальників веб-сайтів бухгалтерського обліку, ClientWhys. Вартість коливається від безкоштовного до $500 на рік; очікуйте, що буде перепродано. Перейдіть сюди: https://www.taxbuzz.com/

  101. Отримайте список на Картах Apple.
  102. Секрет, який найкраще зберігається, полягає в тому, що Apple найбільше технології карт на мобільних телефонах, Mac і годинниках Apple, які використовують операційну систему OS. Почніть тут: https://mapsconnect.apple.com/

  103. Передайте нам керування вашим каталогом.
  104. Відчуваєте себе приголомшеними щодо додавання своєї компанії до всіх перелічених вище каталогів? Ну, я навіть десятої з них не перерахував. Ми співпрацюємо з Yext, щоб допомогти нашим клієнтам потрапити до основних каталогів. Ви можете прочитати більше тут: https://acceleratorwebsites.com/directory-listings/

  105. Приєднайтеся до спільноти малого бізнесу American Express Open.
  106. Знайомтеся з власниками малий і середній бізнес у спільноті American Express Open. Залучайте, коментуйте та публікуйте вміст, щоб залучити потенційних клієнтів, тут: https://www.americanexpress.com/us/small-business/openforum/explore

  107. Додайте «переслати другу» до свого інформаційні бюлетені.
  108. Хоча надсилання інформаційних бюлетенів електронною поштою призведе до повторного трафіку та першочергового обміну інформацією з поточними клієнтами, це не призведе до створення нового трафіку, якщо ви не заохочуватимете людей пересилати електронні листи своїм друзям. Знайдіть у своєму програмному забезпеченні для керування списком електронних листів кнопку або просто додайте речення, яке заохочує людей пересилати вашу розсилку.

  109. Запустіть рекламу в Instagram.
  110. Якщо Instagram є важливою платформою для вас, ви можете купувати рекламу через Facebook (кому належить Instagram).

  111. Знайдіть роботу на Guru.com.
  112. Знайдіть людей, які шукають допомогу щодо бронювання та оподаткування на Guru.com. Ціноутворення для фрілансерів включає щомісячну плату від безкоштовного до 40 доларів на місяць і відсоток від продажів від дев’яти до п’яти відсотків залежно від обсягу роботи. Почніть тут: https://www.guru.com/d/jobs/

  113. Отримайте список на local.com.
  114. Local.com ще ще один каталог, у якому ви можете вимагати безкоштовного розміщення, а також рекламувати свій запис за допомогою оголошень. Почніть тут: https://www.local.com/

  115. Отримайте потенційних клієнтів на Bark.
  116. Бухгалтерські послуги — це одна річ, яку люди можуть шукати в Bark, яка показує рекламу Google для рейтингу в результатах пошуку в певних містах. Бухгалтери, які зареєструються, отримають безкоштовні потенційні клієнти та можуть купити кредити, щоб зробити ставку на роботу, яку вони виберуть. Перейдіть сюди: https://www.bark.com/en/us/sellers/create/

  117. Список на HotFrog.
  118. HotFrog — це інший каталог щоб потрапити в список. Додайте свою компанію тут: https://www.hotfrog.com/AddYourBusinessSingle.aspx

  119. Отримайте безкоштовний сайт на Weebly.
  120. Weebly — це ще один варіант, де ви можете отримати безкоштовний веб-сайт. У них також є пакети до 25 доларів на місяць. Почніть будувати тут: https://www.weebly.com/

  121. Купуйте рекламу YouTube.
  122. Оголошення на YouTube можуть відрізнятися від відеореклами (перейдіть тут: https://www.youtube.com/yt/advertise/index.html) до місць розташування в Google AdWords (https://adwords.google.com). ЯКЩО ваша аудиторія дивиться багато відео, має сенс показувати рекламу YouTube.

  123. Використовуйте перенацілювання.
  124. Повертайте одноразових відвідувачів веб-сайту за допомогою перенацілювання, яке коли реклама веб-сайтів, які ви відвідали, з’являється на інших веб-сайтах, які ви відвідуєте пізніше. Ви можете налаштувати це на багатьох платформах, включаючи Facebook, Google і будь-яку з основних рекламних мереж.

  125. Отримайте список на Accountant-Finder.
  126. Цей індекс веде ще один із моїх конкурентів на веб-сайтах, CPA Site Solutions. Я не бачу, щоб цей варіант більше з’являвся в пошуку, але, можливо, він вартий того, щоб потрапити в список. Очікуйте дзвінка з продажу, якщо ви зайдете сюди: http://accountant-finder.com/getlisted.php

  127. Додайте свою компанію до Manta.
  128. Manta це каталог малого бізнесу. Ви можете безкоштовно додати свою компанію: https://www.manta.com/add-your-company

  129. Оплатіть, щоб грати на GoodAccountants.com.
  130. < p>Щоб отримати вищі ставки та набагато вищу ціну, ніж будь-яке з цих інших рішень, спробуйте Good Accountants. Ціна становить 5000 доларів США, а послуга націлена на більші підприємства та більші робочі місця. Спробуйте тут: https://goodaccountants.com/.

  131. Приєднайтеся до місцевої палати.
  132. У більшості торгово-промислових палат ваш бізнес отримує профіль. лістинг. Часто члени Палати ведуть справи з іншими членами Палати, коли це можливо.

  133. Для CPA перевірте свій список Правління.
  134. Якщо ви CPA, державна рада, у якій зареєстровано вашу ліцензію, матиме список довідників. Суперкмітливі клієнти перевірять вас, і ви захочете переконатися, що у статусі вашої ліцензії немає помилок. CPA Verify – це класний сайт, який посилається на всі штати. Спробуйте тут, щоб заощадити час: https://cpaverify.org/

  135. Купуйте рекламу Pinterest.
  136. Якщо ваш цільовий клієнт проводить час у Pinterest, тоді реклама буде хорошою інвестицією. Перейдіть сюди: https://ads.pinterest.com/

  137. Додайтеся до ThumbTack.
  138. З ThumbTack ви платите лише тоді, коли потенційний клієнт зв’яжеться з вами . Ви можете вказати свій бізнес, і у нас є кілька клієнтів, які отримують звідти податкову роботу. https://www.thumbtack.com/pro

  139. Подати заявку на роботу.
  140. Багато підприємців працюють неповний робочий день, створюючи клієнтську базу. За такого підходу, опублікувавши резюме та подавши заявку на роботу, ви швидко отримаєте стабільні гроші. Найпоширеніші сайти вакансій включають https://www.indeed.com/, https://www.careerbuilder.com/і https://www.monster.com/.

Ріг достатку з обліку трафіку

Що ж, як бачите, у вас є багато місць, де можна знайти нових клієнтів в Інтернеті та створити потрібну кількість потенційного трафіку. Моєю метою було бути всеосяжним, але водночас актуальним. Я пропустив кілька довідників, особливо ті, що стосуються CPA, тому що вони виглядають занедбаними або не з’явилися під час пошуку жодного з міст, у яких я маю клієнтів.

Тепер усе, що вам потрібно зробити, це вибрати які місця чи методи найкраще підходять для типу людей, з якими ви хочете мати справу. Це гра в цифри, і, як бухгалтери, ми розгойдуємося цифрами. Отже, у вас є це!

Якщо вам потрібна допомога або ви хочете передати потреби трафіку аутсорсингу, ми можемо допомогти. Просто зв’яжіться з нами в будь-який час.

ТвітПоділитисяПоділитисяЗакріпити 23 січня 2018 р.