Опубліковано 29 листопада 2023 р. 29 листопада 2023 р.

Хоча дехто може вважати, що єдиною метою AICPA є блокування спроб змінити правила ліцензування CPA на краще та розповсюдження пропозицій страхування зі знижками серед своїх членів, є ще одна важлива сторона їхньої роботи: адвокація. Це часто буває у формі пам’яток, інтерв’ю або жорстко сформульованих листів, адресованих тому, хто потребує невеликого ляпаса. Інколи це навіть смішно, щоб AICPA виділила час у своєму напруженому дні, щоб розглянути це, наприклад:

Будь-хто, хто з нетерпінням чекає сильної мілітаризованої групи SWAT IRS, буде дуже розчарований

Сьогодні ми подивимося на менш смішний лист, який AICPA надіслав міністру фінансів Джанет Йеллен (або “Джанетт Л. Йеллен” за листом) і комісару IRS Даніелю “Денні&#8221 ; Werfel “RE: Вплив на платників податків і податкових практиків
закриття Служби внутрішніх доходів під час сезону подання податкових декларацій 2024 року.” Повний текст листа нижче.

TLDR AICPA глибоко стурбована тим, що припинення роботи уряду в 2024 році матиме катастрофічні наслідки для IRS, платників податків і платників податків’ практиків і описує лише деякі проблеми, які, як правило, гарантовано виникнуть у разі зупинки. У листі зазначається, що деякі з них уже є проблемами через відставання, і вони лише погіршаться, якщо відключення відбудеться, як описує назва, і зупинить більшість IRS.

Як зазначено в блозі National Taxpayer Advocates від 29 вересня, План дій у надзвичайних ситуаціях IRS використовує
вузьку інтерпретацію вказівок Управління та бюджету, щоб охопити лише
урядову безпеку людського життя та захист власності, а не безпеки та власності США
громадян і платників податків. Це тлумачення призводить до зупинки багатьох важливих функцій податкового адміністрування
у разі припинення роботи. Зокрема:

  • Телефонні дзвінки платників податків повинні відповідати, але з відпусткою двох третин IRS доступ
    до інформації для вирішення проблем платників податків буде обмежено.
  • Усі Центри допомоги платникам податків будуть закриті, що призведе до втрати особистого обслуговування
    для тисяч платників податків на день.
  • Відшкодування не оброблятиметься, за винятком випадків, коли безпомилкові відшкодування, подані в електронній формі, можуть бути автоматично перераховані безпосередньо; таким чином, приблизно одна третина платників податків, які залежать від своїх відшкодувань для повсякденного життя, не повертає кошти.
  • Податкове управління США не відповідатиме на паперову кореспонденцію, а також на певні паперові документи, що
    створюватиме невиконаних паперів.
  • Автоматизовані сповіщення продовжуватимуться, включаючи сповіщення про намір стягнути стягнення та автоматичні
    передачі до колекцій.

За словами наших членів, хоча нещодавно було покращено послуги IRS, процеси все ще не функціонують на рівнях до пандемії. Додавання припинення IRS створить більше проблемних проблем, тягарів і відставання, подібних до тих, які були створені пандемією. Минулий досвід навчив нас, що припинення роботи IRS, особливо з цього моменту до 15 квітня 2024 року, матиме жахливі наслідки для IRS, платників податків та їхніх спеціалістів. Чим довше зупинка, тим більшими стають відставання та інші проблеми. Коли податкове управління знову відкриється, податковому відділу доведеться працювати з невиконаними документами, водночас обробляючи вхідні паперові та електронні документи та відповідаючи на збільшену кількість дзвінків платників податків, щоб вирішити невирішені проблеми.

AICPA ніколи не лише скаржиться, а не пропонуватиме рішення для тих, хто скаржиться, тому пропонує кілька рекомендацій щодо вирішення цих потенційних проблем:

  1. Оновіть поточний план на випадок надзвичайних ситуацій, щоб включити фінансування IRA, щоб надати повну допомогу платникам податків і податківцям
  2. Забезпечити автоматичне продовження повідомлень і зборів до 90 днів після дати завершення припинення роботи, припинити нарахування штрафів і відсотків і припинити Надсилання автоматичних сповіщень
  3. Підтримувати всі онлайн-системи та облікові записи, щоб гарантувати їх ефективну роботу
  4. Залучити більше головних юристів IRS для отримання вказівок

Ви можете побачити повні рекомендації тут. Побачити? AICPA справді вас підтримує!

aicpa-comments-on-effect-of-2024-shutdown-on-taxpayers-finalDownload

Поділитися:

Опубліковано в IRS, Новини, ПодаткиПозначено плани на випадок надзвичайних ситуацій, припинення роботи уряду, різкі листи, погрози