Як вирішити проблеми зі звуком у GoToWebinar ТвітПоділитися ПоділитисяЗакріпити
По-перше, ви плануєте слухати через динаміки комп’ютера/гарнітуру чи через телефонну лінію?
На наших вебінарах ви можете вибрати один із них. Більшість людей слухають через комп’ютер, але деякі вирішують підключитися. У будь-якому випадку органайзер вимкне ваш звук, тому ви не зможете говорити, але ви завжди повинні бути в змозі почути.
Програмне забезпечення GoToWebinar має два вікна для вас, коли ви перебуваєте на вебінарі: одне, де демонструється презентація, і панель керування, яка показана праворуч. (Не хвилюйтеся, якщо у вас немає точної відповідності – це перегляд організатора, і ви не матимете стільки розділів.)
Якщо ви не бачите це вікно, це може бути мінімізований або під чимось іншим. Якщо його згорнути, він виглядатиме так:
Натисніть помаранчеву стрілку, щоб розгорнути її. Якщо ви взагалі не можете знайти вікно панелі керування, клацніть піктограму на панелі завдань – це синьо-біла квітка з 6 куточками – щоб відобразити вікна.
У вікні Панелі керування знайдіть розділ Аудіо. Зверніть увагу, чи вибрано елементи керування аудіо для аудіо з комп’ютера чи для телефонного дзвінка. Це перша причина, чому ви можете нічого не почути. Переконайтеся, що вибір правильний.
Наступне, що потрібно перевірити, це гучність. У нижній правій частині панелі завдань є значок динаміка. Натисніть її, щоб відкрити панель гучності. Відповідно відрегулюйте гучність.
Це також можна знайти, перейшовши в меню «Пуск», «Налаштування» та «Звук».
Якщо у вас все ще немає звуку комп’ютера, наступне, що потрібно зробити, це вийти з вебінару та знову ввійти. Якщо це не спрацює, можливо, потрібно перезавантажити або вам може знадобитися зателефонувати в службу підтримки GoToWebinar; вони допоможуть учасникам, а не лише організаторам.
Телефон
Якщо ви хочете підключитися по телефону, обов’язково виберіть перемикач «Звук телефону» в розділі «Аудіо» на панелі керування GoToWebinar і наберіть номер. Переконайтеся, що вибрано вашу країну. Вам потрібно буде ввести код доступу, щоб потрапити на потрібний вебінар. Телефон і код доступу вказані на панелі керування безпосередньо під перемикачем Телефон.
Якщо ви отримуєте сигнал «зайнято», ви можете отримати інший номер телефону, натиснувши кнопку Проблема підключення? посилання. Коли ви це зробите, у вашому браузері з’явиться веб-сторінка, яка виглядає так:
Дотримуйтеся вказівок на екрані, щоб зателефонувати, використовуючи наданий альтернативний номер телефону.
Ми сподіваємося, що це вирішить усі ваші проблеми зі звуком. До зустрічі на наступному вебінарі!
твітПоділитисяПоділитисяЗакріпити 20 березня 2020 р. /