Зміст
Що таке стрес на робочому місці?
Хоча стрес на робочому місці поширений, він може стати серйозною проблемою, яка вплине на вас, ваших співробітників і колег.
Якщо стрес на робочому місці не контролювати, може призвести до захворювання або погіршити існуючі стани. Тому дуже важливо піклуватися про себе незалежно від того, працюєте ви як приватний підприємець, працюєте на когось іншого чи поєднуєте те й інше.
Цей посібник містить поради щодо того, як знизити рівень стресу на роботі та а також поради щодо того, як створити політику щодо стресу на роботі для своїх співробітників.
Яка різниця між стресом і тиском?
Ми всі відчуваємо тиск на робочому місці. Насправді це хороший мотиватор виконувати завдання та залишатися продуктивними.
Але коли ми починаємо відчувати, що перебуваємо під надто сильним тиском, ми можемо стати стресовими.
Стрес є визначеним як «побічна реакція [людей] на надмірний тиск або інші типи вимог, що висуваються до них» виконавчого органу з охорони здоров’я та безпеки.
Які ознаки стресу?
Поки для кожного він різний, загальні ознаки стресу включають:
- Почуття дратівливого, нетерплячого або змученого
- Важко розслабитися
- Мало енергії та/або поганий настрій
- Фізичні скарги, такі як головний біль, розлад шлунка та інші болі
- Часті застуди та інфекції
- Напруга, включаючи прискорене серцебиття та болі в м’язах
Докладніше про ознаки стресу можна прочитати на сайті Mind.
Як стрес впливає на робоче місце
Докази свідчать про те, що стрес, спричинений роботою чи особистими проблемами, негативно впливає на:
- Ефективність і продуктивність
- Відвідуваність
- Якість роботи
- Обслуговування клієнтів
- Стосунки з колегами
Якщо з ним не поводитися належним чином, стрес може вплинути на відданість працівника своїй роботі та, зрештою, негативно вплинути на плинність кадрів.
Політика щодо стресу на роботі
Як роботодавець ви маєте юридичні обов’язки відповідно до Закону про здоров’я та безпеку на роботі (1974 р.) та Правил управління охороною здоров’я та безпеки на роботі (1999 р.) щодо забезпечення здоров’я та добробуту своїх працівників.
Сюди входять психічне здоров’я та хвороби, викликані стресом на роботі. Розробляючи політику щодо стресу на роботі, вашою найкращою точкою відліку є Стандарти управління, запроваджені Управлінням з охорони здоров’я та безпеки у 2004 році.
Ці Стандарти не є юридично обов’язковими, але відповідальні органи можуть діяти проти роботодавців, які роблять це. не вживають достатніх заходів для їх досягнення.
Стандарти управління HSE
Стандарти менеджменту HSE охоплюють шість сфер:
- Спосіб обробки вимог, як-от ті, що стосуються робочого навантаження, моделей роботи, середовища та навчання.
- Скільки контролю працівник керує своєю роботою.
- Ступінь заохочення, спонсорства та ресурсів, наданих компанією, керівництвом і колегами, напр. підтримання здорового балансу між роботою та життям.
- Спосіб лікування неприйнятної поведінки та сприяння позитивним стосункам.
- Наскільки добре працівники розуміють свою роль в організації.
- Наскільки ефективно організаційні зміни керуються та комунікуються в компанії.
Якщо ними не керувати належним чином, це може призводять до зниження продуктивності, погіршення здоров’я та добробуту серед робочої сили та збільшення відпусток через хворобу.
Політика створення стресу на робочому місці
Як роботодавець, ви повинні в першу чергу подивитись на зниження ризику стресу для працівників. Переконайтеся, що ви якомога краще дотримуєтеся стандартів менеджменту HSE та запропонуйте підтримку тим, хто переживає стрес.
Це можна зробити кількома способами:
- Проводьте регулярні заходи або заходи, які підкреслюють вплив стресу
- Проводьте регулярні приватні зустрічі зі співробітниками, щоб дізнатися, як у них справи.
- Пропонуйте тренінги з усвідомлення стресу і управління
- Пропонувати можливості для відпочинку або подолання стресу
Співробітники також повинні мати можливість зменшити джерела стресу на робочому місці та його вплив. Роботодавці повинні заохочувати та підтримувати самодопомогу, де це можливо. Співробітники можуть подолати стрес, якщо:
- збалансувати робоче навантаження та баланс між роботою та особистим життям;
- звернутися по допомогу, коли вони її потребують;
- робити короткі перерви або відпустка на роботі (наприклад, відпустка)
- Розвиток хороших стосунків із колегами
HSE очікує від компаній проведення належної оцінки ризиків щодо причин стресу.
Ендрю Вудхаус
Поділитися цією статтею
0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися