Site icon ФОКУС

Як завершити самооцінку

Якщо вам ніколи раніше не доводилося заповнювати податкову декларацію для самостійного оцінювання, сама думка про це може викликати страх. Однак, як і багато інших речей, це легко, коли ти знаєш як. Отже, перш ніж почати відкладати документи, прочитайте наш посібник із проходження самооцінки.

Ми тут, щоб показати вам, що робити, як робити та коли це потрібно зробити. До кінця цієї статті ви будете впевнені в тому, що завершите самооцінку набагато раніше встановленого терміну, і ви також уникнете будь-яких неприємних сюрпризів від HMRC. готовий Тоді давайте почнемо.

Що таке самооцінка?

Самооцінка є одним із способів збору прибуткового податку HMRC. У той час як багато осіб сплачують податок на прибуток автоматично через свою заробітну плату, пенсію та заощадження, інші, хто заробляє гроші не з цих джерел, повинні повідомляти про це за допомогою податкової декларації для самостійного нарахування.

Податкові декларації для самостійного нарахування податків найчастіше заповнюють ті, хто є самозайнятими особами або мають власний малий бізнес. Вам потрібно буде заповнити його, якщо ви є самозайнятим як «одноосібний підприємець» і ви заробили понад 1000 фунтів стерлінгів у відповідному податковому році, або якщо ви є партнером у діловому партнерстві.

Якщо ваш дохід повністю залежить від вашої пенсії чи заробітної плати, малоймовірно, що вам потрібно буде проходити самооцінку. Однак якщо у вас є інші доходи, наприклад від оренди нерухомості, чайові та комісійні, заощадження, інвестиції та дивіденди або іноземні доходи, їх потрібно задекларувати в податковій декларації для самостійного нарахування.

Як мені зареєструватися для самооцінювання?

Якщо ви вперше заповнюєте податкову декларацію для самостійного оподаткування, вам потрібно розпочати процес із реєстрації. Існують різні способи зробити це залежно від вашої ситуації.

Якщо ви працюєте самостійно, вам потрібно заповнити онлайн-реєстраційну форму HRMC. Це потрібно зробити до 5 жовтня другого податкового року вашої компанії, щоб завершити самооцінку та сплатити державне страхування класу 2. Якщо ви цього не зробите, ви можете отримати штраф.

Після заповнення форми вам буде надано 10-значну унікальну довідку платника податків (UTR), і ви будете зареєстровані для Одночасно онлайн-сервіс самооцінки. Протягом 10 робочих днів ви отримаєте поштою код активації, який ви зможете використати для входу у свій обліковий запис.

Якщо ви не працюєте самостійно, але потрібно заповнити самооцінку з інших причин (наприклад, ви є директором компанії, ви отримуєте дохід від власності, у вас є оподатковуваний іноземний дохід або інші джерела доходу в списку тут) вам потрібно буде заповнити Онлайн-реєстраційна форма SA1.

Після реєстрації вам доведеться чекати 10 робочих днів на лист із вашою унікальною довідкою платника податків (UTR) і кодом активації. Отримавши це, ви зможете увійти до свого онлайн-облікового запису, щоб завершити самооцінку.

Як заповнити самооцінку форма оцінки?

Сама форма самооцінки є відносно простою, якщо ви зрозумієте, як її заповнювати. Перш ніж почати, переконайтеся, що у вас є вся інформація щодо ваших доходів за відповідний податковий рік. Вам також знадобляться всі цифри, пов’язані з будь-якими витратами, які ви будете вираховувати, і вам потрібно буде знати свій номер UTR (унікальний номер платника податків). Ви можете знайти це в більшості листів HMRC.

Чим більш організовано ви протягом року, тим легше цей процес. Якщо ви регулярно записували будь-які витрати та доходи протягом податкового року, ви, швидше за все, матимете всю цю інформацію одним натисканням кнопки. Бухгалтерські програми та онлайн-програми, такі як KashFlow — це найпростіший спосіб керувати своїми записами, проте ви також можете записати таку інформацію вручну за допомогою електронних таблиць, якщо хочете.

У формі самооцінки буде запропоновано вказати всі цифри, що стосуються ваших доходів і витрат, а також національного страхування, яке ви повинні . Якщо ви є самозайнятим, вам потрібно буде платити за 2 клас, якщо ваш прибуток перевищує 6 205 фунтів стерлінгів, і за 4 клас, якщо ваш прибуток перевищує 8 424 фунти стерлінгів.

Якщо ви не вперше заповнюєте податкову декларацію і ваш податковий рахунок за попередній рік перевищував 1000 фунтів стерлінгів, вас також попросять оцінити ваші прибутки за наступного податкового року, щоб здійснити передоплату за наступний податковий рік. Ваш платіж на рахунок має складати приблизно 50% від суми вашого податкового рахунку.

Коли ви введете всі дані, ваші розрахунки для самостійного оцінювання відображатимуть точну суму податку, а також внески національного страхування та будь-які необхідні платежі на рахунок.

 

Про які терміни мені потрібно знати?

Річну податкову декларацію для самостійного нарахування необхідно заповнити після закінчення податкового року (5 квітня), який застосовується. Для онлайн-повернень кінцевий термін виконання – 31 січняв наступному році. Якщо ви хочете подати декларацію в паперовому вигляді, її потрібно заповнити до 31 жовтня того ж року.

Наприклад, якщо ви подаєте декларацію за 2017/18 податковий рік, її потрібно заповнити до 31 жовтня 2018, якщо ви надаєте перевагу паперовому поверненню, але якщо ви надсилаєте онлайн-повернення, ви можете залишити це щонайпізніше до 31 січня 2019 року.

Ваш податковий рахунок потрібно сплатити до 31 січня наступного року (тобто 31 січня 2019 року для 2017/18 податкового року). Прострочений платіж може призвести до значних штрафів.

 

Що станеться, якщо я пропусту крайній термін?

HMRC може застосувати штрафні санкції до тих, хто несвоєчасно подає свої податкові декларації або здійснює несвоєчасні платежі. Якщо ваша податкова декларація прострочена до трьох місяців, ви зіткнетеся зі штрафом у розмірі £100. Якщо це відбувається пізніше, цей штраф збільшується. Крім того, HMRC стягує відсотки за прострочені платежі. Отже, справді варто бути організованим і надіслати ці форми завчасно.

Якщо ви хвилюєтеся, що пропустили кінцевий термін, ви можете оцініть свій штраф онлайн. Якщо у вас є розумне виправдання пропущеного терміну, ви також можете оскаржити скасувати штраф.

 

Які дозволені витрати для малого бізнесу?

Коли ви заповнюєте форму самооцінки, вам потрібно буде надати цифри, що стосуються будь-яких бізнес-витрат, які ви понесли.

Якщо ви керуєте малим бізнесом, ви можете вимагати повернення грошей на такі витрати, як витрати на офіс, канцтовари, телефонні рахунки, паливо, паркування та витрати на поїзд або автобус, а також витрати на одяг, наприклад уніформу. Ваші витрати на персонал також належать до витрат, наприклад, зарплати та витрати субпідрядників. Ви можете вимагати відшкодування запасів або сировини, страхових або банківських комісій. Ви також можете вимагати відшкодування деяких витрат, пов’язаних із вашим бізнес-приміщенням, таких як опалення, освітлення та тарифи для бізнесу. Витрати на рекламу та маркетинг, такі як веб-хостинг, також є допустимими витратами для малого бізнесу.

Якщо ви є самозайнятим і працюєте вдома, або керуєте малим бізнесом у власному будинку, ви також можете вимагати витрати на ділові приміщення, але це може бути лише відсоток від загальної суми ваших рахунків. Дозволені витрати включають частку ваших рахунків за опалення, електроенергію, муніципальний податок, відсотки по іпотечному кредиту чи оренду, а також ваші рахунки за Інтернет і телефон.

Як спростити цей процес?

Хоча завершити самооцінку вручну просто, є один надійний спосіб зробити процес ще простішим і зробити пропущені терміни пережитком минулого. Як ви здогадалися, ми говоримо про програмне забезпечення для онлайн-бухгалтерії. Програмне забезпечення, наприклад KashFlow, можна використовувати для усунути всі клопоти, пов’язані з самооцінкою, автоматично створивши для вас усі необхідні звіти. А з ініціативою HMRC «Making Tax Digital» на горизонті стає важливішим, ніж будь-коли, ознайомлення з програмним забезпеченням бухгалтерського обліку в Інтернеті. Щоб дізнатися більше про те, як працює KashFlow, підпишіться на безкоштовну пробну версію сьогодні.

Автор: Адам Мітчелл

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися

Exit mobile version