Зміст
Опубліковано 16 листопада 2023 р.
The Financial Education & Дослідницький фонд (FERF) опублікував результати свого 14-го щорічного дослідження гонорарів за аудит публічних компаній, спонсорованого Центром якості аудиту. У звіті FERF 2022 про дослідження гонорарів за аудит публічних компаній розглядаються гонорари за аудит, які компанії сплачували зовнішнім аудиторам за аудит та пов’язані послуги за період з червня 2022 року по травень 2023 року. Звіт базується на відповідях 54 фінансових керівників публічних компаній і додатковому опитуванні 116 партнерів з аудиту. Крім того, у звіті також розглядаються гонорари за аудит, як повідомили майже 7060 осіб, які декларують SEC. CAQ також долучилася до звіту, провівши опитування партнерів з аудиту.
Ось що вам потрібно знати.
Середня плата за аудит зросла на 4,6 відсотка з 2021 року. до 2022
З понад 6 200 клієнтів середня плата за аудит становить 2,4 мільйона доларів США.
Менше половини &# 8212; 47 відсотків &# 8212; респондентів компаній-членів сказали, що їм довелося посилити свої зусилля для підтримки зовнішнього аудиту, 51 відсоток відповіли, що змін не відбулося. Придбання є значним рушієм для збільшення зусиль, 21 відсоток респондентів вважають це за активізацію зусиль. Це або зміни в ICFR і відчуження.
Технології роблять багато важкої роботи в аудиті
Подібно до опитування минулого року, 89 відсотків респондентів заявили, що їхні аудитори використовують розширений аналіз даних та інформації. Майже 80 відсотків опитаних партнерів з аудиту сказали, що вони використовували аналітику даних та/або інші нові технології під час аудитів 2022 року, що на п’ять відсотків більше, ніж у попередньому році. Що стосується клієнта, то 64 відсотки респондентів, які підготували респонденти, сказали, що вони вважають, що використання цих технологій покращило якість аудиту порівняно з 49 відсотками з них рік тому.
Але ШІ ще не великий…
36 відсотків опитаних розробників сказали, що планують включити використання штучного інтелекту у свою фінансову звітність протягом наступних п’яти років.
Затхлі кімнати аудиту повертаються!
Краще замовте дезодорант у підписці, особистий аудит точно повернувся.
Більше 55 відсотків опитаних партнерів з аудиту кажуть, що очікують, що їхня команда проводитиме більше половини свого часу разом, незалежно від того, на сайті клієнта або в офісі фірми. Кількість партнерів із такими очікуваннями зросла більш ніж удвічі порівняно з минулим роком, менше 25 відсотків партнерів з аудиту, опитаних у 2021 році, мали такі самі очікування.
Щодо клієнта, 43 відсотки респондентів, які займаються підготовкою аудиту, очікують, що їхні фінансові та бухгалтерські команди будуть проводити 50 або більше відсотків свого часу разом на місці, підтримуючи аудит у години пік. Це навіть більший стрибок порівняно з менш ніж 15 відсотками з них, які очікували цього року минулого року.
Більше з журналу CFO Magazine, включаючи середні показники для великих прискорених файлів і набагато менших файлів, тут: Audit Fees Rose Rose Майже 5% у 2022 році: тижнева статистика
Поділитися:
Пов’язане
Опубліковано в Аудит, Галузеві тенденції, Технології, TLDR