ФОКУС

105 способів пришвидшити грошовий потік у вашому малому бізнесі

105 способів прискорити грошові потоки у вашому малому бізнесі ТвітПоділитисяПоділитися Закріпити

Одним із головних завдань для малого бізнесу є ефективне управління грошовими потоками. Бувають випадки, коли найдосвідченіший власник бізнесу може не вистачити напередодні дня виплати заробітної плати або мати проблеми, оскільки він не планував великих витрат.

Відсутність достатньої кількості стартових коштів призводить до краху значної кількості малих підприємств щороку. За даними C2FO, трьом чвертям малих підприємств потрібно більше грошей для збільшення ліквідності, розширення, закупівлі інвентарю та обладнання, співробітників, досліджень і планування на випадок непередбачених ситуацій.

У звіті JPMorgan Chase за 2016 рік більшість малих підприємств виявилося, що у них достатньо готівки, щоб покрити витрати лише на 27 днів. Отримання фінансування – це не пікнік, оскільки понад чверть усіх компаній, які подають заявки на кредити, отримують відмову (NSBA).

Хороша новина полягає в тому, що існує більше сотні способів збільшити ваш грошовий потік, і деякі з них дуже прості у виконанні. Ось список, який допоможе вам ефективніше керувати грошовими потоками у вашому бізнесі.

ДЕБІТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

Почнемо спочатку з дебіторської заборгованості.

  1. Швидко виставляйте клієнтам рахунки. Переконайтесь, що ваші рахунки-фактури надходять швидко, відразу після виконання послуги. Якщо ви чекаєте до кінця місяця для виставлення рахунка, ви збільшуєте свій DSO (незавершені продажі за дні) і залишаєтесь із звичками, що склалися десятиліттями, які більше не служать вашому бізнесу.
  2. Надсилайте свої рахунки-фактури в електронному вигляді. . Рахунки-фактури, надіслані електронною поштою, надходитимуть швидше та скоротять вільні дні на очікування оплати.
  3. Використовуйте швидкі способи оплати, як-от кредитні картки та ACH. Особливо для регулярних платежів, які здійснюються місяць за місяцем, налаштуйте автоматичні платежі, щоб вам не потрібно було турбуватися про отримання.
  4. Робіть депозити швидше. Якщо ви чекаєте до кінця тижня, щоб зробити всі свої депозити, змініть свою практику на щоденну. Тепер ви можете робити депозити за допомогою мобільного телефону, тож скористайтеся цими новими банківськими методами, щоб пришвидшити грошовий потік.
  5. Зробіть свої рахунки-фактури зрозумілими та цікавими. Ніщо не затримує платіж так, як рахунок-фактура, у якому немає чітких інструкцій щодо того, кому здійснити розрахунки, куди надіслати чек, на що виставлений рахунок і яка загальна сума до сплати. Перегляньте свій формат рахунка-фактури та виправте його, якщо він непростий для розуміння.
  6. Деякі клієнти можуть мати особливі вимоги до виставлення рахунків. Особливо це стосується великих компаній, державних установ і некомерційних організацій. Дотримуйтеся їхніх вимог, щоб ваш платіж не затримувався.
  7. Перегляньте умови оплати. Умови оплати, такі як оплата після отримання або чисті 30 днів, занадто поширені. Насправді ви отримуватимете гроші швидше за такими умовами, як net 13.
  8. Використовуйте різноманітні варіанти оплати, щоб клієнти могли вибирати. Додайте такі популярні кредитні картки, як American Express, Visa, Mastercard і Discover. Подумайте над тим, щоб дозволити клієнтам оплачувати за допомогою PayPal, Apple Pay, Amazon Pay, Google Pay, дебетових карток, цифрового гаманця, електронних чеків, паперових чеків, ACH, готівкою, а якщо ви дійсно любите пригод, криптовалютою.
  9. Запропонуйте завчасно сплатіть знижку, щоб отримати гроші швидше, особливо якщо рахунок надходить державним установам або великим корпораціям. Деякі мають політику, згідно з якою вони мають отримати знижку.
  10. Збирайте потрібну суму податку з продажів у всіх рахунках-фактурах. Якщо ви зробили помилку під час стягнення податку з продажу, вам доведеться її компенсувати з власної кишені. Переконайтеся, що це зобов’язання правильно зафіксовано, щоб ви не перевитратили кошти, перш ніж його буде перераховано державі.
  11. Зверніть увагу на невдалі платежі. Це стосується відхилених кредитних карток, невдалих зборів ACH та кредитних карток із терміном дії, який незабаром закінчиться. Запровадьте процеси, щоб швидко виправити ці елементи.
  12. Запровадити процес збору прострочених платежів. Вживайте заходів щодо ключових моментів, наприклад прострочення на 7 днів, прострочення на 14 днів тощо. Використовуйте програмне забезпечення для бухгалтерського обліку, щоб повторно надіслати неоплачені рахунки-фактури.
  13. Створіть кредитний звіт для будь-якого постачальника, якому ви плануєте надати кредит. Надайте їм відповідний кредит.
  14. Відключіть послуги клієнтам, які прострочили понад 45 днів (або на обраний вами період).
  15. Перевіряйте та зберігайте поточну контактну інформацію для всіх ваших клієнтів, щоб рахунки-фактури отримувалися вчасно.
  16. Коли клієнти платять, застосовуйте їхні платежі негайно, щоб вони не отримували прострочених повідомлень.
  17. Спробуйте надсилати щомісячні виписки клієнтам, які мають велику кількість непогашених рахунків-фактур.
  18. Щотижнево переглядайте свій звіт про старіння дебіторської заборгованості та вживайте особистих заходів щодо облікових записів, які потребують вашої уваги.
  19. >

КРЕДИТОРСЬКА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

Ось деякі моменти, які слід враховувати щодо кредиторської заборгованості.

  1. Запис ваші рахунки у вашій системі бухгалтерського обліку, щоб ви могли відстежувати, що до сплати.
  2. Увімкніть банківські канали кредитної картки у своїй обліковій системі, якщо ви стягуєте кошти з кредитної картки.
  3. Не змішуйте особисті та ділові витрати. Навіть якщо у вас немає бізнес-кредитної картки, ви можете використовувати одну особисту кредитну картку, щоб оплачувати свої бізнес-витрати, і це розділить їх.
  4. По можливості сплачуйте кредитні картки щомісяця. Якщо ні, рефінансуйте за нижчою відсотковою ставкою.
  5. Здійснюйте платежі в останній можливий день, щоб уникнути комісії та збільшити свою готівку. Ви можете легко зробити це за допомогою хорошого програмного забезпечення для обліку кредиторів.
  6. Отримайте знижки на дострокову оплату, якщо пропонуються.
  7. Уникайте несвоєчасної оплати, сплачуючи постачальникам вчасно.
  8. Налаштуйте схвалення покупок, навіть для власників, щоб кожен думав, перш ніж витрачати.
  9. Вимагайте повторного затвердження щомісячних регулярних комісій принаймні раз на квартал, якщо не частіше.
  10. Розгляньте можливість використання замовлень на закупівлі на суму понад певну суму, щоб їх можна було попередньо схвалено.
  11. Переговоріть умови оплати з постачальниками, якщо необхідно.
  12. Під час оплати рахунків використовуйте тристороннє зіставлення: замовлення на покупку, квитанцію про доставку та рахунок-фактуру.
  13. Вчасно сплачуйте податки із заробітної плати, щоб уникнути великих штрафів. А ще краще – установіть систему нарахування заробітної плати, яка здійснює платежі за вас і бере на себе відповідальність, якщо вони прострочені.
  14. Двічі перевірте рахунки-фактури, щоб переконатися, що ви зробили цю покупку, і переконатися, що ви отримали послугу чи продукт, які ви виставляються рахунки. Багато фальшивих рахунків надсилається невідомим компаніям.
  15. Запровадьте процедуру дублікатів рахунків, щоб вони не оплачувалися двічі.
  16. Відстежуйте номери своїх чеків, щоб переконатися, що їх не бракує.
  17. Заблокуйте свої чекові запаси та переконайтеся, що лише авторизований персонал має доступ.
  18. Перевіряйте в банку кожні шість місяців, щоб переглянути картку підпису для вашого банківського рахунку. Негайно видаліть усіх неавторизованих людей.
  19. Відстежуйте доступ до кредитної картки та обережно використовуйте її. Скасуйте картки та рахунки, які ви не можете обліковувати.
  20. Календар у щорічних поновленнях контрактів, які мають автоматичні налаштування оплати за 30 днів до їх поновлення. Можливо, ви захочете повторно обговорити цей контракт, і це час для найкращого кредитного плеча.
  21. Здійснюйте стягнення з кредитних карток, якщо ви вмієте ними добре керувати. Тоді ви зможете оскаржити будь-які платежі, які не є законними.
  22. Хоча ви можете не отримати податковий рахунок, вам слід зробити податкові прогнози та сплатити приблизні податки протягом року, щоб у вас не було величезна відповідальність і штрафи навесні.
  23. Здійснюйте платежі по кредиту вчасно, щоб уникнути простроченої комісії.

КЕРУВАННЯ ГОТІВКОЮ

У сфері управління готівкою є багато порад:

  1. Щоденно готуйте касовий звіт, щоб відстежувати надходження та виплати готівки, щоб краще зрозуміти, що потрібно вашій компанії. Середній малий бізнес приносить і забирає близько 350 доларів США щодня.
  2. Створіть річний бюджет і дотримуйтеся його. Таким чином ви точно знатимете, що вам потрібно зробити, щоб досягти мети прибутку.
  3. Принаймні щотижня перевіряйте надходження та виплату готівки, щоб відчути, як коливається ваш баланс.
  4. Дізнайтеся, яку суму ваш банк стягує з вас щомісяця. Купуйте кращі банківські комісії, якщо ваші зависокі.
  5. Переконайтеся, що комісії продавця конкурентоспроможні. Якщо ви платите забагато, шукайте кращого постачальника торговельних послуг.
  6. Чи має ваш бізнес готівкові витрати? Якщо так, створіть фонд дрібної готівки, зберігайте квитанції, належним чином записуйте транзакції та правильно поповнюйте фонд.
  7. Якщо ваш бізнес сезонний, підготуйтеся до повільних часів, щоб вас не застали зненацька.
  8. Періодично перевіряйте свій кредитний рейтинг, щоб переконатися, що немає шахрайства чи крадіжки особистих даних.
  9. Залишайтеся. оновлюйте свою бухгалтерську звітність, особливо звіряйте банківські дані, тому немає жодних шансів на овердрафт, дорогі комісії та збентеження, пов’язані з цим.
  10. Переконайтеся, що у вас найкраща система бухгалтерського обліку для вашого бізнесу. Занадто мало може спричинити помилки та неадекватні дані. Забагато, а крива навчання та витрачений час надто високі.
  11. Чудовий трюк із готівкою — сховати частину цього на чорний день. Це можна зробити кількома способами. Якщо ваш готівковий баланс становить 15 000 доларів США, запишіть це як 10 000 доларів США, щоб у вас була подушка на 5 000 доларів США. Ніколи не опускайтеся нижче 10 000 доларів США зі своїми витратами.
  12. Регулярно робіть прогноз грошових потоків. Якщо у вас є позика, ви зможете погасити її швидше, заощадивши на відсотках. Або вам може знадобитися позичити більше.
  13. Те, що у вас є кредит, не означає, що ви повинні ним скористатися. Позика більше, ніж вам потрібно, спричиняє надмірні витрати на відсотки, що зменшує прибуток.
  14. Плануйте повільний час, надзвичайні ситуації, хвороби чи інші катастрофи, відклавши трохи готівки, достатньої для покриття витрат принаймні на 60 днів.
  15. Попрацюйте з професіоналом, щоб створити прогноз грошових потоків на кілька місяців у майбутньому. Це можна зробити за допомогою програмного забезпечення для грошових потоків або програмного забезпечення для фінансової панелі. Зробивши це добре, ви зможете побачити майбутнє свого бізнесу. Деяке програмне забезпечення також дозволить вам робити аналіз «що якщо», щоб ви могли планувати великі покупки.

ГЕНЕРУВАННЯ ДОХОДУ

  1. Щомісяця переглядайте свої звіти про продажі на предмет точної класифікації та обґрунтованості.
  2. Порівняйте фактичні продажі з прогнозованими. За потреби відкоригуйте свій маркетинговий план, бюджет, прогнози та прогноз.
  3. Керуйте своїм набором потенційних клієнтів, щоб переконатися, що він завжди заповнений. У вас завжди має бути активна діяльність щодо надходження зборів, виставлення рахунків за дебіторську заборгованість, обслуговування клієнтів, оцінок, що очікують на затвердження, потенційних клієнтів телефонують, записуються на зустріч або відвідують магазин чи офіс.
  4. Запропонуйте клієнтам низку варіантів доставки. щоб вони могли отримати свої товари в потрібний термін.
  5. Переконайтеся, що прогнози продажів реалістичні, особливо з огляду на сезонні та ринкові коливання.
  6. Чи розумно ви витрачаєте кошти на маркетинг? Відстежуйте кожну кампанію та повторюйте лише ті, які дають вам гарну віддачу від інвестицій.
  7. Визначте правильні показники для відстеження для свого бізнесу, щоб ви могли залишатися на висоті показників прибутку свого бізнесу та вести розумний бізнес. рішення.

КЕРУВАННЯ ВИТРАТАМИ

  1. Щомісяця переглядайте залишки витрат у звіті про доходи для точної класифікації та обґрунтованості .
  2. Порівняйте ваші фактичні залишки витрат із запланованими витратами та керуйте розбіжностями. За потреби відкоригуйте бюджет, прогнози та прогноз.
  3. Перш ніж купувати товари у постачальника, отримайте три оцінки від різних постачальників. Це не дасть вам здійснити покупку в гарячому моменті та стати вразливим для агресивного продавця.
  4. Перш ніж купувати, запитайте себе, чи це необхідно та чи справді ви отримаєте повернення від інвестицій.
  5. Перш ніж прийняти на роботу, переконайтеся, що ваші клієнтські процеси максимально компактні та ефективні.
  6. Приймаючи на роботу, переконайтеся, що ви спланували навчання/період навчання на основі набору навичок.
  7. Не забувайте, що виплати працівникам, підвищення, відпустки та лікарняні — це частина накладних витрат. ваш бізнес повинен понести. Усе це має бути враховано в ціні ваших продуктів і послуг.
  8. Скільки ви платите самі? Якщо ваш бізнес створено як корпорацію, ви повинні дотримуватися правил розумної компенсації.
  9. Існує безліч способів покращити грошовий потік за допомогою кращого управління запасами. Частіше проводите інвентаризацію, щоб її точно відображати у ваших книгах.
  10. Якщо у вас є запаси, які не продавалися більше року або будь-якого іншого періоду, який підходить для вашого бізнесу, подумайте про проведення розпродажу та припинення продажу цих товарів. , або здавати їх на металобрухт, щоб звільнити місце для більш прибуткових предметів.
  11. Чи стає ваш інвентар несвіжим або на брухт? Подумайте про продаж або пожертвування для списання, що допоможе вам отримати прибутки.
  12. Ви часто продаєте товари, яких немає в наявності? Подумайте про підвищення балів повторного замовлення, щоб покращити обслуговування клієнтів і не втратити продаж.
  13. У вас забагато запасів? Надлишок запасів, який не повертається достатньо швидко, може призвести до збільшення процентних витрат, зниження грошового потоку, збільшення витрат на об’єкт і зменшення можливостей. Продайте його та відповідно зменшіть свої бали повторного замовлення.
  14. Створіть прогноз запасів і автоматизуйте ваші бали повторного замовлення для найкращого підходу до управління.
  15. У вас багато повернень? Відстежуйте їх, щоб дізнатися, чи вони надходять від певного постачальника або товару, щоб ви могли вирішити глибшу проблему.
  16. Переконайтеся, що у вас є належний процес повернення, щоб ваше обслуговування клієнтів було виконано якісно, ​​товар може швидко перепродати, і будь-який кредит постачальника може бути швидко оброблений.
  17. Ви втрачаєте продажі, тому що ваш простір недостатньо великий? Розгляньте можливість збільшення свого складу.
  18. Керуйте своїми витратами на доставку, переконавшись, що ви покриваєте їх або через плату за доставку, або через ціни на продукт.
  19. Часто купуйте найкращі ціни на доставку, якщо у вас достатньо великий обсяг.
  20. Оцініть своїх клієнтів за географічним розташуванням і створіть свої склади, щоб мінімізувати витрати на розповсюдження та доставку.
  21. У вас багато невикористаних речей по всьому офісу? Зайдіть на Craigslist або Letgo.com і влаштуйте «гаражний розпродаж» або пожертвуйте речі на благодійність. Це може не значно збільшити ваш грошовий потік, але підніме вашу енергію.
  22. Ви працюєте в офісі і платите високу орендну плату? Якщо ви пропонуєте послуги, які можна надавати віртуально, подумайте про роботу вдома, щоб заощадити на орендній платі та комунальних послугах.
  23. Якщо вам потрібно зустрітися з клієнтами віч-на-віч, подумайте про оренду спільного офісного приміщення, де ви матимете доступ до гарної зона зустрічей. Ці віртуальні спільні офісні приміщення з’являються по всій країні.
  24. Якщо вам потрібно орендувати офіс, скоротіть витрати на комунальні послуги, вимкнувши світло, коли виходите з кімнати, або закрийтесь на день.
  25. Слідкуйте за періодичними витратами, які ви, можливо, більше не використовуєте. Підписки на журнали, членство в мережі, клубні внески, подарункові клуби та навіть програмне забезпечення можуть додаватися. Скасуйте їх, якщо ви ними не користуєтеся.
  26. Витрати на страхування можуть підкратися до вас як річний рахунок. Переконайтеся, що ви застраховані, але не перестраховані, і шукайте найкращу пропозицію.
  27. Часто переукладайте контракти на мобільні телефони, лінії VoIP, номери 800, доступ до Інтернету та інших постачальників, які пропонують кращі пропозиції новим клієнтам, ніж давнім клієнтам. Ви заощадите багато!
  28. Створіть додаткові етапи схвалення для дорогих речей, таких як подорожі, капітальні витрати, нові найми та нові позики. Це може бути дуже дорогим і може порушити прибуток і грошовий потік.
  29. Створіть політику подорожей, якщо у вас є співробітники, які подорожують у справах. Їм потрібно обмежити свої витрати розумними та необхідними для поїздки.
  30. Заздалегідь плануйте витрати на поїздку, щоб витрати на переліт не були такими високими. Укладайте угоди з готелями, якщо ви є частим гостем.
  31. Визначте правильні показники для відстеження вашого бізнесу, щоб ви могли бути в курсі витрат свого бізнесу та приймати розумні рішення щодо витрат.

РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ

Ваша прибутковість має величезний вплив на грошові кошти. Ось кілька порад, які варто взяти до уваги в цій сфері.

  1. Якщо ціна ваших продуктів і послуг не відповідає витратам, накладним видаткам і прибутку, тоді всі ставки на правильне управління готівкою втрачаються. Це буде лише питання часу, коли ви припините роботу. Переконайтеся, що ваші ціни та обсяг продажів можуть покрити ваші витрати, регулярно переглядаючи ціни.
  2. Чи знаєте ви свою точку беззбитковості? Саме стільки продуктів і послуг вам потрібно продати, щоб покрити прямі витрати та накладні витрати. Переконайтеся, що ваш обсяг продажів достатньо високий, щоб ви могли вийти на беззбитковість і отримати прибуток за всі свої проблеми.
  3. Легко заплутатися і подумати, що ваш залишок готівки в банку дорівнює вашому прибутку. Це не! Ваша готівка просто відображає один рахунок у вашому балансі та є невеликою, але важливою частиною вашого бізнесу. Прибуток є ключовим показником, яким потрібно керувати, щоб переконатися, що ваш бізнес є життєздатним і має майбутнє.
  4. Швидко розвивати свій бізнес весело, але може бути дуже важко керувати грошовими потоками, якщо ваш бізнес зростає неконтрольованими темпами. Зверніться по допомогу до професіонала, який уже був тут, якщо ваш бізнес розвивається швидко.
  5. Якщо ви отримали фінансування венчурного капіталу для свого бізнесу, ним потрібно ретельно керувати. Командні поїздки на Гаваї не можна схвалювати, доки ви не матимете солідний бюджет і не досягатимете цілей продажів.
  6. Визначте правильні показники для відстеження свого бізнесу, щоб залишатися на висоті показників прибутковості та прибутковості вашого бізнесу. приймати розумні бізнес-рішення.
  7. Якщо ви встановлюєте ціну, оцінюючи витрати на роботу та робочу силу, періодично переглядайте прибутковість роботи, коли з’являються витрати на роботу. Внесіть зміни в спосіб оцінки робочих місць, якщо ваш прибуток недостатній.
  8. Якщо ви встановлюєте ціну за пакетами, переконайтеся, що ваш рівень прибутку відповідає вашій меті серед клієнтів. Якщо ні, відкоригуйте ціни пакетів.
  9. Якщо у вас є перевитрати робочої сили або виробничого процесу, створіть процес, щоб визначити причину цих перевитрат. Внесіть необхідні зміни у свій бізнес, щоб досягти поставлених цілей прибутку.
  10. Створюйте звіти про прибутковість за проектом, роботою чи продуктом, щоб дізнатися більше про те, як найкраще керувати своєю прибутковістю. Ви повинні знати, які предмети, послуги чи вакансії є найприбутковішими, і це може використовуватися для вашого маркетингу для більш проактивних результатів.
  11. Перш за все, отримуйте задоволення від ведення свого бізнесу та винагороджуйте себе, коли досягнете свого прибутку та готівкові цілі.

Сподіваємося, що ці поради допоможуть вам краще керувати готівкою у вашому бізнесі. Якщо у вас є запитання щодо будь-якого з них або вам потрібні додаткові вказівки, зв’яжіться.

Наша мета — допомогти вам досягти успіху у вашому бізнесі, і ми хотіли б дізнатися більше про вас, ваш бізнес і ваші бухгалтерські потреби.

Зателефонуйте нам, напишіть нам або заплануйте час у нашому календарі, щоб ми могли поговорити.

Завантажте PDF-версію «105 способів прискорити грошовий потік у вашому малому бізнесі» тут.

ТвітПоділитисяПоділитисяЗакріпити 20 березня 2020 р.      Попередня публікація 44 нагороди, які ви можете отримати як професіонал бухгалтерського обліку

Exit mobile version