До мене регулярно звертаються бухгалтери, які хочуть знати, як отримати більше клієнтів. І багато інших бухгалтерів ставлять один одному подібні запитання в групах на Facebook.

Вони завжди хочуть знати, чи варті уваги соціальні медіа, де рекламувати, яку маркетингову діяльність проводити, які мережеві заходи можуть бути корисними, як отримати більше трафіку на свій веб-сайт і багато іншого – все в подібному ключі.

Вони хочуть коротких шляхів, вони хочуть знати, що працює, а що буде марною тратою часу та грошей.

Сьогодні я розкажу, як я відповідаю на такі запитання.

Насамперед

Дозвольте мені почати з того, що майже ВСІ маркетингова діяльність – включно з соціальними мережами – призведе до того, що люди шукатимуть вас в Інтернеті.

Якщо профілі, які вони знаходять (наприклад, у Linkedin чи Facebook), і ваш веб-сайт не представляють вас достатньо добре, усі ваші зусилля будуть витрачені даремно.

Ось чому так важливо якнайшвидше розібратися з цим . Вам не потрібно витрачати ціле багатство, але ваші профілі та веб-сайт повинні посилювати повідомлення, які ви та ваші маркетингові зусилля передаєте. Ви знайдете мої поради щодо профілів Linkedin тут >>> І моя порада щодо веб-сайтів тут >>>

Запитання

Раніше я пояснював у цьому блозі, стандартні загальні відповіді на поширені запитання, які мені ставлять бухгалтери, не надто допомагають у реальному житті.

І хоча всі вони є дійсними запитаннями, відповіді, які найбільше стосуються ВАС, будуть лише Будьте чіткі після того, як ВИ відповісте на деякі КЛЮЧОВІ запитання про вас і вашу практику.

У моїй моделі 5 Ms я виклав це так:

Мотив – Чого ви хочете?
«Більше клієнтів» надто розпливчасто.

Ринок– на кого ви орієнтуєтесь?
«Усі, кому потрібен новий бухгалтер» надто розпливчастий.

Повідомлення – Що вам потрібно сказати, щоб ваш цільовий ринок став клієнтами?
«Ми відкриті для бізнесу» є надто розпливчастим.

Лише коли ви мати більш конкретні відповіді на ці 3 запитання, чи можемо ми перейти до розгляду інших 2 Ms

Медіа – Вибір медіа для використання є рішенням, яке краще приймати лише після того, як ви чітко дізнаєтеся про ваш цільовий ринок, де ви могли б найкраще очікувати їх охоплення, і повідомлення, яке ви хочете донести до них.

Метод –  Визначивши медіа, яким ви надаєте перевагу, щоб донести ваше повідомлення до вашого ринку, вам потрібно розглянути, яку тактику застосувати та як найкраще використати цей медіа, щоб донести ваше повідомлення до цільового ринку.

< p>3 ключові запитання

Ось 3 ключові запитання, які я зазвичай ставлю перед тим, як допомогти бухгалтерам роз’яснити їхні мотиви, ринок і мету:

    < li>Яких нових клієнтів ви дійсно хочете?
  1. Які послуги ви хочете надати цим клієнтам?
  2. Який рівень комісії ви хочете, щоб сплачували ці клієнти?

Мета цих запитань — допомогти вам рухатися від залучення неправильних клієнтів, неправильної роботи та неправильних гонорарів.

Що ще?

Ми завжди повинні копати далі у відповіді на 3 запитання, щоб отримати відповіді, з якими ми можемо працювати. І лише ТОДІ стає зрозумілою практична відповідь на питання: Як отримати більше клієнтів?

Простіше кажучи, чим точнішими ви можете бути, відповідаючи на кожне з цих 3 запитань, тим легше буде визначити, що ви можете зробити, щоб отримати більше клієнтів, яких ви хочете, і змусити їх платити гонорари, які ви хочете заробити. І тим більше ймовірність успіху такої тактики.

Я маю наголосити, що рідко буває достатньо «бажати» хороших клієнтів, які платитимуть високі гонорари.

І, незважаючи на обіцянки, запевнення та історії, які ви чуєте від продавців зміїної олії, експертів із соціальних медіа та гуру маркетингу, ви майже НІЧОГО не можете зробити, щоб отримати миттєві результати. Якщо ви не готові обслуговувати малоцінних клієнтів, яким потрібні прості послуги з комплаєнсу за низьку плату.

Якщо ви хочете більше, ніж це, вам потрібно знати, кого ви хочете охопити, щоб мати можливість вселити в них віру що ви можете надавати послуги, які бажаєте надавати (і які вони потребують), і що ваша плата за ці послуги представлятиме хороше співвідношення ціни та якості.

Якщо ви хотіли б поговорити про будь-що, що спонукає ця публікація, зв’яжіться зараз >>>

Подобається ця публікація? Ви можете отримати посилання на кожну з моїх нових публікацій у блозі в щотижневих електронних листах «Розвиток бізнесу для зайнятих бухгалтерів». Вони також містять принаймні 3 короткі, швидкі та прості практичні поради та ідеї для бухгалтерів і податкових консультантів, які хочуть бути більш успішними. Дайте мені знати тут >>>>

Пов’язані публікації:

  • П’ять основних маркетингових порад для бухгалтерів
  • Десять рішень для бухгалтерів у лютому
  • Як уникнути безкоштовних порад потенційним клієнтам
  • < li>Як не давати цінні поради потенційним клієнтам безкоштовно?

  • Чи програєте ви, роблячи забагато припущень…< /span>
  • Який найкращий спосіб для бухгалтера завоювати нових клієнтів?

Автор: Марк Лі|2023-11-08T17:38:44+ 00:007 листопада 2023|Бухгалтери, розвиток бізнесу|

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingЕлектронна пошта

Про автора: Марк Лі

Марк Лі FCA — футуролог, який спеціалізується на бухгалтерському обліку, впливовий діяч, оратор, наставник, автор і викривач.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Коментар

Δ