Я був радий і пишався тим, що минулого тижня побачив свою племінницю в місцевій постановці музичного театрального шоу «Kinky Boots».

Це шоу я раніше не бачив, але Я дивився фільм деякий час тому, тому мав певне уявлення про сюжетну лінію. І я багато разів чув деякі з найпопулярніших пісень.

Цього тижня я вирішив висвітлити деякі аналогії та пов’язані з ними уроки розвитку бізнесу для бухгалтерів, натхненні шоу.

< p>Перше, чим я часто ділюся зі своїми клієнтами-наставниками, це таке: якщо те, що ви робите, не приносить бажаних результатів, спробуйте зробити щось нове!

Так само, як види розвиваються, щоб вижити , бухгалтерські компанії повинні з часом адаптувати свої стратегії для досягнення успіху.

Шоу Kinky Boots засноване на однойменному фільмі, і обидва створені за мотивами реальної історії.

Виробник чоловічого взуття Price and Sons, що переживає труднощі, збирається закритися. Випадкова зустріч призвела до того, що вони перевели свою фабрику на виробництво спеціального взуття на високих підборах («чудернацькі чоботи») для дрег-квін.

Цей перехід, мабуть, є дещо екстремальним для більшості бухгалтерів

Але це веде до мого другого уроку, на якому я часто наголошую зі своїми клієнтами:  Цінність зосередження ваших послуг на конкретній цільовій аудиторії.

Чим більше ви зосереджуєтеся на тому, що вмієте робити найкраще, тим легше вам виділитися на ринку та завоювати більше клієнтів, яких ви дійсно хочете, які платитимуть вам гонорари, на які ви справді заслуговуєте, за роботу, яка вам справді подобається.< /p>

У «Kinky Boots» головну героїню, Лолу, залучають до бізнесу, щоб допомогти Чарлі Прайсу змінити бренд і продати їх нову лінію взуття. Чарлі не зміг би зробити це без Лоли. Чи було б вам корисно залучити когось іззовні, щоб керувати вами під час переорієнтації вашої практики?

Нікола, наречена Чарлі, має зовсім інші ідеї щодо майбутнього бізнесу. Вона не погоджується з його планами, і це викликає тертя, розчарування та незадоволення.

Це одна з причин, чому я віддаю перевагу роботі з бухгалтерами, які єдино приймають рішення у своїй фірмі. Якщо є партнери або співдиректори, існує ймовірність розбіжностей і тертя. Я ніколи не хочу застрягти в центрі цього!

Чарлі хоче представити нові ‘кудряві чоботи’ асортименту на великій виставці взуття в Мілані. Він знає, що ТУТ потрібно побачити чоботи, щоб забезпечити замовлення та розкрити потреби фабрики.

У результаті він інвестує свої обмежені витрати на рекламу та маркетинг, щоб спілкуватися з потрібною аудиторією.

Це завжди набагато ефективніше, ніж (ефективно) голосно кричати випадковим людям у соціальних мережах. Знову ж таки, я часто наголошую на цьому, говорячи про соціальні мережі та Linkedin.

Чарлі почав, маючи на увазі кінець: з ким він хотів охопити і де він міг би їх охопити. Чи могли б ви зробити те саме?

Якби Чарлі не вирішив адаптуватися та перенести фабрику, його бізнес завалився б. У його випадку цей крах був неминучим.

Якщо бухгалтери стоятимуть на місці, вони набагато менш імовірні, ніж Price & Co, щоб зруйнуватися за ніч. Але стагнація не є довгостроковою бізнес-стратегією, коли світ і ваші конкуренти розвиваються навколо вас.

Якщо ви хотіли б поговорити про будь-що, що спонукає ця публікація, зв’яжіться зараз >>> Подобається ця публікація? Ви можете отримати посилання на кожну з моїх нових публікацій у блозі в щотижневих електронних листах «Розвиток бізнесу для зайнятих бухгалтерів». Вони також містять принаймні 3 короткі, швидкі та прості практичні поради та ідеї для бухгалтерів і податкових консультантів, які хочуть бути більш успішними. Дайте мені знати тут >>>>

Пов’язані публікації:

  • Чи можете ви виразити свої сильні сторони у вигляді вражаючої думки…< /span>
  • Зробіть це легким для своїх ідеальних клієнтів. Як я намагаюся робити.
  • Як почати консультувати клієнтів щодо їхнього майбутнього…
  • 5 причин ігнорувати останні блискучі відволікання
  • Чому ви досягнете більшого успіху, якщо у вас є ракурс
  • Як змусити правило 80:20 працювати на вас

Автор: Марк Лі|2023-11-13T10:16:42+ 00:0014 листопада 2023|Бухгалтери, розвиток бізнесу|

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingЕлектронна пошта

Про автора: Марк Лі

Марк Лі FCA — футуролог, який спеціалізується на бухгалтерському обліку, впливовий діяч, оратор, наставник, автор і викривач.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Коментар

Δ