Ви коли-небудь бачили будь-яку з тих телевізійних ігор, де беруть участь команди коміків?

Іноді є дві команди з коміками з кожного боку та ведучими, які також можуть бути коміками.

Я думаю про такі програми, як «Чи брехав би я тобі?», «Висміюй тиждень», «8 з 10 котів». , ‘Гіпотетичний’, ‘Непробачний’ і ‘Я маю для вас новини’. Є багато інших подібних прикладів таких шоу, у яких беруть участь кілька коміків.

‘І що?’ ти кажеш. ‘Що з цього можуть дізнатися бухгалтери про нетворкінг?’

Мені спадає на думку, що ці коміки, здається, щасливі, з’являючись на екрані разом. Вони часто сміються один над одним’ жартують і, здається, цілком комфортно бачити своїх конкурентів поруч із ними. Вони знають, що якщо хтось хоче замовити коміка для виступу чи проведення приватної події, то його особисті якості матимуть найбільше значення.

Звичайно, я спрощую речі, щоб створити точка.

І це те, що НЕ ПОТРІБНО боятися бути в одній кімнаті з іншими бухгалтерами під час нетворкінгу. Я знаю деяких бухгалтерів, які готові відвідувати лише групи, які обмежують відвідування однією особою на професію (як, наприклад, BNI). На мій погляд, це надмірно обмежує.

По-перше, навряд чи ви коли-небудь зможете вести змістовні розмови з усіма в кімнаті під час зустрічі. По-друге, немає сенсу бігати по кімнаті, роздавати всім і вся свою візитну картку. Як я тут багато разів зазначав: ніхто не відносить роботу до візитної картки.

Але головне, незважаючи на ваше початкове чуття, ви не конкуруєте з іншими бухгалтерами за роботу.

Ви конкуруєте з ними, щоб налагодити стосунки з ключовими людьми в кімнаті.

Знову ж таки, як я неодноразово зазначав, ви ніколи не спілкуєтесь просто для того, щоб забезпечити бізнес від людей у ​​кімнаті. Ви також прагнете, щоб вас пам’ятали, рекомендували та направляли ПІСЛЯ.

Більшість людей, яких ви зустрічаєте, сприймуть це як прочитане, якщо ви скажете, що ви бухгалтер, це означає, що ви можете робити все те, що, на їхню думку, може робити кожен бухгалтер.

Ви не змагаєтеся за те, щоб бути думав про іншого бухгалтера. Так само, як коміки не змагаються, щоб розсмішити нас. Вони всі можуть це зробити – інакше їх не було б на телебаченні.

Найважливішим є те, наскільки легко іншим людям пізнати вас, сподобатися та довіряти вам, коли їм або людям, яких вони знають, потрібен такий бухгалтер, як ви.

Я б запропонував це тут може допомогти їх розсмішити, але бухгалтерам не потрібно починати діяти як коміки!

До речі, члени мого онлайн-клубу індивідуальної практики, здається, ‘отримують’ це також. Слід визнати, що деякі з них знаходяться дуже близько до інших членів. Але всі розуміють, що всі вони різні. Вони мають різний досвід, підходи, уподобання, стилі, гонорари та досвід. Якби всі вони були на одній зустрічі й спілкувалися з тими самими людьми, вони б почали будувати стосунки з різними людьми.

Якщо ви цінуєте розмову про будь-що, що підказує ця публікація, зв’яжіться зараз >>> Подобається цей пост? Ви можете отримати посилання на кожну з моїх нових публікацій у блозі в щотижневих електронних листах «Розвиток бізнесу для зайнятих бухгалтерів». Вони також містять принаймні 3 короткі, швидкі та прості практичні поради та ідеї для бухгалтерів і податкових консультантів, які хочуть бути більш успішними. Дайте мені знати тут >>>>

Пов’язані публікації:

  • 21 урок із моєї діяльності та експериментів у Linkedin у 2021 році< /span>
  • Мудрість бариста: поради для бухгалтерів,…
  • 3 ключові уроки для бухгалтерів з….дитячого…
  • Як почуватися впевненіше в собі з клієнтами та потенційними клієнтами
  • Уроки для бухгалтерів від… персональних тренерів
  • 15 коротких порад щодо розвитку та розвитку вашої практики
Автор: Марк Лі|2024-01-22T15:14:10+00:0016 січня 2024|< /span>Розвиток бізнесу|

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingЕлектронна пошта

Про автора: Марк Лі

Марк Лі FCA — футуролог, який спеціалізується на бухгалтерському обліку, впливовий діяч, спікер, наставник, автор і викривач.

Один коментар

  1. Джорджіана Хеа 19 січня 2024 р. об 11:44 ранку – відповідь

    Мені дуже подобається цей Марк, Крім того, бухгалтери передають роботу один одному, часто конфліктують, ваш конкурент може стати вашим колегою, тому завжди добре зустрітися з колегами з інших практик. Мережа має полягати в розбудові мережі корисних контактів і налагодженні зв’язку з одним достатньо, жорсткі продажі не працюватимуть у мережевому середовищі

Залишити коментар Скасувати відповідь

Коментар

Δ