Якщо у вас є звичайний бізнес, але ви не маєте онлайн-присутності, ви втрачаєте величезний шлях пошуку нових потенційних клієнтів. У цей момент більшість людей витрачають час на пошук компаній в Інтернеті. Вони більше не їздять по околицях у пошуках ідеального магазину. Вони завчасно проводять дослідження в Інтернеті, і якщо у вас немає присутності в Інтернеті, ви не зможете знайти клієнтів, які активно шукають бізнес, схожий на ваш.

Ми живемо в зручному світі і Інтернет дозволяє легко отримати доступ до інформації, ввівши кілька слів у пошукову систему. Світ також рухається швидше, тому у ваших інтересах не відставати від конкуренції. Найкращий спосіб зробити це – перевести свій фізичний бізнес в Інтернет. Нижче ми покажемо вам, як.

Чи справді мені потрібно перевести свій звичайний бізнес в Інтернет?

Для тих, хто досі не впевнений, що їхній фізичний бізнес потребує присутності в Інтернеті, ми б хотіли, щоб ви подумали про причини, чому виведення вашої компанії в Інтернет є таким цінним.

Наприклад, набагато легше здійснювати продажі в Інтернеті, оскільки людям стає все зручніше робити покупки з дому. Також легко поділитися цінною інформацією з потенційними клієнтами та створити сценарій, який донесе ваше повідомлення. Іноді важко зробити ідеальну презентацію про продажі особисто, тому, роблячи це в Інтернеті, можна збільшити продажі.

Залежно від вашої бізнес-моделі, ви можете навіть віддати перевагу продажу своїх продуктів онлайн, оскільки це може зменшити ваші витрати з великим відривом. Якщо більшість ваших продажів відбувається через Інтернет, ви потенційно можете скоротити кількість співробітників, переїхати в меншу локацію, скоротити витрати на електроенергію, опалення та кондиціонування повітря, а також знизити орендну плату чи орендну плату тощо.< /p>

Нарешті, ви повинні зосередитися на конкуренції з іншими компаніями, які пропонують подібні продукти та послуги. Якщо переважна більшість ваших конкурентів продає онлайн, вам потрібно наслідувати їх приклад, щоб залишатися актуальними. Ви можете продовжувати свої зусилля з оплаченого пошуку «всередині» для веб-сайту та створення бренду в Інтернеті та визначати, як ви збираєтеся презентувати свої продукти, щоб їх можна було придбати на вашому веб-сайті.

Загалом, більше людей роблять покупки в Інтернеті, ніж будь-коли раніше, і з часом ця тенденція лише посилюватиметься. Ви також можете зіткнутися з неминучим і перевести свій фізичний бізнес в Інтернет до того, як конкуренція змусить вас закрити двері назавжди.

Як успішно перевести свій фізичний бізнес в Інтернет

Спочатку цей етап переходу може здається важким і страшним, тому що це абсолютно нове. Не дозволяйте залякуванням перешкодити цьому переходу. Просто виконайте наведені нижче кроки, і у вас не виникне проблем із запуском вашої звичайної компанії в Інтернеті.

Складіть план

Виберіть дату, коли ви плануєте почати переведення своєї компанії в Інтернет. Переконайтеся, що ви залишили достатньо часу для завершення проекту. Як приклад, дайте вашій компанії три місяці, щоб здійснити цей перехід від фізичного бізнесу до онлайн-магазину.

Виберіть свою команду переходу

Тут гума зустрічається з дорогою. Вам знадобиться позаштатний дизайнер, автори та онлайн-маркетологи, щоб допомогти вам розпочати роботу. Прочитайте відгуки потенційних кандидатів, ознайомтеся з їхніми цінами, попросіть переглянути їхні попередні роботи та прийміть рішення тут.

Розробіть свій календар вмісту

Створіть схему, у якій буде виділено весь вміст, який має з’явитися на вашому веб-сайті. під час запуску. Пошукайте в Інтернеті та знайдіть відповідні зображення – або зробіть знімки самі – і також зберігайте їх у папці.

Напишіть свій вміст

На цьому етапі ви можете або самостійно написати контент, або найняти позаштатного копірайтера, який розробить це за вас. Якщо ви ніколи раніше не писали тексти, можливо, краще найняти професіонала-фрілансера, щоб переконатися, що ваш веб-сайт наповнено високоякісним вмістом.

Рекламуйте свій веб-сайт

Тепер, коли ваш веб-сайт розроблено та наповнено відповідним вмістом , настав час дозволити вашому онлайн-маркетологу взятися за роботу. Попросіть їх рекламувати ваш веб-сайт за допомогою оптимізації пошукових систем, платної реклами, соціальних мереж, рекламних банерів тощо.

Висновок

Перенесення вашого фізичного бізнесу в Інтернет спочатку може здатися страшним. Тепер, коли у вас є план, ви можете почати відразу, знаючи, що ваш онлайн-бізнес на шляху до великого успіху.

Від запрошеного учасника

Внески гостей надані експертами та лідерами в галузях малого бізнесу та хмарного обліку. Якщо ви хочете зробити свій внесок, надішліть електронний лист [email protected]

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися