Більшість із нас займаються бізнесом, щоб бути успішними та заробляти гроші. Прибутки є ключовими для подальших інвестицій і виплати заробітної плати людям, які рухають компанію вперед. Незалежно від того, чи вас турбують витрати у вашому бізнесі чи ви просто хочете підвищити прибутковість, ось п’ять простих способів скоротити витрати, не впливаючи на якість послуг, які ви надаєте.

 

1)      Ніколи ні за що не сплачуйте ставку поновлення.

Ми всі це зробили. Ми отримуємо лист про продовження страхування нашого автомобіля і просто залишаємо його на місці, тому що ціна здається розумною. Але в глибині душі ми знаємо, що, доклавши трохи зусиль, ми зможемо знайти дешевшу альтернативу деінде.

У малих і середніх підприємств немає таких важелів купівлі, як у великих компаній, тому ви повинні знайти найкращу пропозицію. Тому вам потрібно буде відвідати різні сайти порівняння або скористатися послугами брокера, якщо у вас просто немає часу.

Усі наведені нижче витрати є товарними продуктами, які слід перевіряти на наявність нових угод. принаймні кожні 12 місяців. Відсоток у дужках показує приблизну доступну економію, якщо ви поновили свій останній контракт і не порівнювали ціни з того часу:

  1. a) Електрика та газ (економія до 60%)< /li>
  2. b) Страхування бізнесу (15% економії)
  3. c) Страхування автомобіля (25% економії)
  4. d) Тарифи на воду (6% економії)

Брокери є експертами у своєму відповідному ринку, і часто мають ексклюзивні ціни, яких немає на сайтах онлайн-порівнянь або у постачальників. Вони також візьмуть на себе всю адміністративну роботу, що заощадить ваш час, щоб ви могли зосередитися на веденні свого бізнесу. Ось інші способи знайти найкращі ціни на електроенергію для вашого бізнесу.

Пам’ятайте, що все можна обговорити. Навіть витрати, які ви вважаєте постійними, можна зменшити або змінити умови, щоб зменшити щомісячну оплату та покращити грошовий потік.

 

2)      Заощаджуйте 15% завдяки заходам з енергоефективності.

Більшість підприємств зараз зосереджено на впровадженні заходів, які зменшують навантаження на ресурси планети— і незабаром економія зростає з мінімальним впливом на вартість. Ось кілька ідей:

  • Всі знають, що перше, що потрібно зробити, це замінити старі лампочки на сучасні світлодіодні еквіваленти. За останні роки вартість різко впала, і ці лампи економлять 80% порівняно зі своїми традиційними аналогами.
  • Підтримуючи оптимальні рівні систем опалення та охолодження, можна легко заощадити 10% на рік на паливі.< /li>
  • Переконайтеся, що вікна закриті, комп’ютери вимикаються, коли вони не використовуються, і все освітлення вимикається на ніч – ще один простий спосіб заощадити гроші.

Коли все це підсумовано, ці прості зміни можуть заощадити від 10 до 20% на рік на рахунках за паливо, згідно з Carbon Trust. Насправді вони йдуть далі, кажучи, що ця економія еквівалентна збільшенню доходів на 5%!

 

3)      Запитання кожну лінію витрат.

Легко втягнутися в покупку найновішого гаджета, модернізацію обладнання, ремонт офісних приміщень, придбання нової лінії продуктів або оновлення автопарку вашої компанії. Набагато дешевше обслуговувати елементи, які перевірено, що працюють, але можуть бути лише торішньою моделлю.

Економити гроші тут означає бути практичним і майже схожим на Скруджа у своєму світогляді. Якщо втриматися від спокуси щомісяця збільшувати витрати до своїх прибутків і збитків, це може принести видатні винагороди наприкінці фінансового року.

Спочатку подивіться на свої найбільші витрати та подивіться, чи можна заощадити чи просто переглянути угоду доступні умови оплати. Зміна фінансування може вивільнити гроші для інших проектів. Наприклад, оренда транспортних засобів, а не купівля їх безпосередньо, може бути рішенням за правильних обставин.

 

4)      Отримайте хороший податковий бухгалтер.

Ніхто не любить платити податки, тому вам слід знайти хорошого бухгалтера, який допоможе вам законно сплатити потрібну суму. Ви можете вимагати пільги, доступні певні податкові знижки на витрати на розробку, допустимі витрати, які ви пропустили, або деякі зміни у визнанні доходу, які зменшують ваші річні корпоративні чи навіть особисті податкові платежі.

 

5)      Підвищення продуктивності.

Для багатьох із нас витрати на продукт і персонал є найбільшою статтею витрат. Підвищення продуктивності працівників шляхом вичавлювання більшого з меншого має призвести до підвищення прибутковості. Ви можете впоратися з цим декількома способами:

  • Інвестуйте в інструменти та програмне забезпечення, які допомагають працівникам у їхній роботі, щоб менше людей було потрібно для збільшення продуктивності.
  • Відкладіть наймання. нових людей, коли хтось звільняється або йде на пенсію, і перерозподіляє їх робоче навантаження між існуючими співробітниками. Це заощаджує витрати на зарплату, а також потенційні гонорари за працевлаштування.
  • Поліпшити умови праці відповідно до культури компанії. Невеликі зміни в середовищі часто мають різкий вплив на моральний стан персоналу.

Якщо у вас дуже швидко розвивається бізнес, цей підхід може бути неможливим, але доцільно завжди сумніватися в необхідності щоб залучити додаткові FTE (еквіваленти повної зайнятості). Це ознака хорошого менеджменту та контролю над витратами.

 

 

Джейсон Сміт керує операційною системою Business Electricity Prices (BEP), допомагаючи малим а великі підприємства підтримують низькі витрати на електроенергію.

Гостьовий учасник

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися