Зміст

способи відслідковувати витрати малого бізнесу – затверджена бухгалтерія

Бізнес-витрати є невід’ємною частиною ведення будь-якого малого бізнесу. Навіть якщо ви ведете свій бізнес з дому з мінімальним обладнанням, ви все одно можете вимагати повернення податку на понесені витрати, такі як електроенергія та витратні матеріали. Отже, в інтересах усіх власників малого бізнесу ефективно відстежувати витрати.

Для малих підприємств життєво важливо вести облік своїх бізнес-витрат, щоб отримати податкові відрахування. Найефективніший спосіб відстежувати ваші бізнес-витрати — це бухгалтерське програмне забезпечення, яке незабаром стане обов’язковим відповідно до «Making Tax Digital».

Коли справа доходить до вимог податкових відрахувань, на жаль, це випадок відкладення, і ви програєте. Як власник малого бізнесу, ви несете відповідальність за точний і своєчасний облік витрат вашого бізнесу та подання їх до HMRC як частину вашої податкової декларації. Якщо ви цього не зробите, ви просто сплачуєте більше податків.

Ось корисне резюме Approved Accounting про те, чому та як відстежувати витрати.

Що таке класифікуються як витрати малого бізнесу?

Якщо ви працюєте самостійно, бізнес-витрати – це будь-які понесені витрати, необхідні для ведення вашого бізнесу, іноді відомі як операційні витрати.

Допустимі. витрати включають вартість обладнання, інвентарю, комунальних послуг, уніформи, підписки, орендної плати, подорожі та професійних гонорарів (таких як бухгалтерія!).

Щоб класифікуватися як “дозволені”, витрати мають бути “повністю та виключно” для комерційних цілей, тобто. не особисті витрати.

Чому важливо відстежувати бізнес-витрати?

1) Платіть менше податків

Бізнес-витрати не підлягають оподаткуванню, що в основному означає ви заплатите менше податків. Коли ви подаєте річну податкову декларацію, ви повинні будете задекларувати свій загальний дохід за вирахуванням витрат. Залишок чистого прибутку – це сума, з якої ви будете оподатковуватись.

Наприклад:

Дохід £25 000

Мінус витрати £1000

Оподатковуваний дохід (чистий прибуток) = £24 000

Податок до сплати = 24 000 фунтів стерлінгів x 20% = 4 800 фунтів стерлінгів

Якби ви втратили облік своїх витрат протягом року, ваша заявка могла б виглядати краще так:

Дохід £25 000

Мінус витрати £500

Оподатковуваний дохід (чистий прибуток) = £24 500

Податок до сплати = £24 500 x 20% = £4 900

Це £100 з вашої кишені. Звичайно, це спрощений приклад, але ви зрозуміли ідею.

Отже, коли справа доходить до відстеження витрат малого бізнесу, буквально варто добре розуміти, на що ви можете претендувати, і виробити хороші бухгалтерські звички управляти витратами. Зрештою, ви єдиний, хто заплатить за будь-які недогляди.

2) Керуйте своїм грошовим потоком

Без точного та актуального звіту про ваші бізнес-фінанси ви ризикуєте втратити з поля зору витрати та доходи. У вас може виникнути від’ємний грошовий потік, що може мати катастрофічні наслідки для малого бізнесу.

Для власника малого бізнесу час — це нагорода, тому вам потрібно переконатися, що будь-який метод відстеження витрат, який ви використовуєте, максимально ефективним, точним і стійким.

Безумовно, найефективнішим способом реєстрації доходів від бізнесу та відстеження витрат є використання хмарного бухгалтерського програмного забезпечення. Це дозволяє вам легко реєструвати транзакції та надає точний знімок фінансів вашого бізнесу, коли вам це потрібно.

Це дає вам змогу бути в курсі витрат і приймати обґрунтовані рішення щодо того, скільки ви витрачаєте.< /p>

3) Простіші податкові декларації

Рідко можна зустріти власників бізнесу, яким справді подобається процес декларування податків! Це може зайняти багато часу та заплутати, із загрозою суворих штрафів у разі допущення помилок.

Для більшості підприємств легко надати звіт про доходи – хто не любить підраховувати свій прибуток? Але коли справа доходить до відстеження витрат, надто легко бути менш дисциплінованим.

Якщо ви втрачаєте з поля зору свої бізнес-витрати протягом року, вам доведеться зіткнутися з незавидним завданням прочищення місяців. банківських виписок і купи квитанцій із кінцевим терміном, що нависає над вами. Це не тільки стомлююче та напружене, але й піддається помилкам.

Регулярне відстеження ваших витрат не повинно бути обтяжливим. Це вимагає невеликого та частого підходу, і це стає простіше за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення, наприклад Xero.

Як малі підприємства реєструють витрати?

Дні надходжень у ящики і рахунки-фактури, що збирають пил у підшивках, закінчилися. Що ж, майже.

Хоча це вже є вимогою для більшості, з квітня 2024 року всі малі підприємства, які заробляють понад 10 тисяч фунтів стерлінгів і нижчі за межу ПДВ у 85 тисяч фунтів стерлінгів, будуть зобов’язані вести цифрові записи про свої доходи та витрат, як частину цифрового оподаткування (MTD).

MTD — це спроба уряду оцифрувати податковий процес, що полегшить підприємствам бути в курсі своїх податкових справ і точніше подавати свої декларації. Згідно з MTD, компанії зобов’язані вести облік у схваленому бухгалтерському програмному забезпеченні, такому як Xero.

Тож будь-який хороший бухгалтер порадить якнайшвидше використовувати схвалене бухгалтерське програмне забезпечення для реєстрації своїх доходів і витрат, щоб уникайте непотрібного стресу ближче до кінцевого терміну.

Якщо ви все ще покладаєтеся на паперові квитанції або використовуєте електронну таблицю для відстеження витрат бізнесу, Approved Accounting може допомогти вам легко перейти на хмарне програмне забезпечення для бухгалтерського обліку.

Чи потрібен мені окремий банківський рахунок для відстеження витрат?< /h3>

Як приватний підприємець, ви не зобов’язані мати спеціальний банківський рахунок. Усі ділові операції, включно з вашими витратами, можна проводити через особистий банківський рахунок, якщо ви бажаєте.

Однак, безперечно, вигідно мати бізнес-витрати через один банківський рахунок, щоб спростити відстеження витрат. Зберігаючи всі бізнес-покупки в одній виписці з банківського рахунку, це значно полегшує копіювання їх у вашу бухгалтерську книгу.

Насправді ви, швидше за все, будете використовувати власні гроші, щоб час від часу купувати речі для свого бізнесу. час. Можливо, вам також доведеться відшкодувати працівникам або членам сім’ї витрати, пов’язані з бізнесом. Саме тоді легко втратити слід.

Тому важливо створити процес відстеження бізнес-витрат у міру їх виникнення та дотримуватися його.

Чи потрібно мені зберігати квитанції?

Хоча від вас не вимагається подавати докази своїх бізнес-витрат разом із податковою декларацією, HMRC може вимагати від вас їх надати. Вони вимагають, щоб ви вели облік усіх операцій принаймні п’ять років.

Бухгалтерське програмне забезпечення для витрат малого бізнесу

Бухгалтерія в Інтернетіпрограмне забезпечення робить керування витратами простим і зручним. Він може надати вам точні фінансові звіти та звіти про витрати одним клацанням миші або навіть дотиком телефону.

Принадність хмарного бухгалтерського обліку полягає в тому, що ви можете відстежувати свої бізнес-витрати на ходу. Він опублікований, і його можна отримати або оновити на будь-якому пристрої, де б ви не були. Єдиним недоліком є ​​те, що немає виправдання, щоб втратити облік своїх витрат!

Якщо ви схильні забувати про реєстрацію витрат або просто не маєте часу сидіти за столом щодня він пропонує ідеальне рішення для відстеження витрат вашого малого бізнесу.

Xero

На ринку існує велика кількість програмного забезпечення для бухгалтерського обліку в Інтернеті, багато з яких включено до списку схваленого урядом програмного забезпечення.

У Approved Accounting ми обираємо Xero як нашого бажаного постачальника< /strong> і пишаємося тим, що є партнером Xero Gold Champion. Ми вважаємо, що Xero — це просто найкращий універсальний продукт для малого бізнесу, щоб отримати контроль і чіткість своїх фінансів.

Xero робить керування витратами швидшим і безпомилковим. Щоб зафіксувати витрати, вам потрібно просто скопіювати та вставити деталі своїх операцій із банківських виписок або відсканувати їх у квитанції. Ви можете робити це, де б ви не були, на своєму телефоні, комп’ютері, ноутбуці чи планшеті.

Ми є рішучими прихильниками Xero, оскільки бачимо, як багато власників компаній отримують від цього користь. Це може заощадити ваш час і стрес, зменшити допустиму похибку та, зрештою, покращити фінансовий стан вашого бізнесу.

Висновок

Буквально варто стежити за записом своїх витрат, оскільки ви можете вирахувати їх із прибутку, який задекларуєте в HMRC, і зменшити свій податковий рахунок. Це також допомагає вам керувати грошовими потоками та приймати більш обґрунтовані рішення щодо своїх витрат.

Запис витрат вимагає дисциплінованого, невеликого та частого підходу, щоб гарантувати, що ви не втратите слід. Це набагато легше завдання з програмним забезпеченням онлайн-бухгалтерії. Ви будете вдячні собі, коли настане кінець року, і зможете подати податкову декларацію ефективно та з упевненістю.

Якщо ви ще не використовуєте бухгалтерське програмне забезпечення, зараз саме час почати. Досвідчений сертифікований бухгалтер, наприклад Approved Accounting, може допомогти вам здійснити перехід на програмне забезпечення, таке як лідер ринку Xero.

Як Approved accounting може вам допомогти

У Approved Accounting ми не хочемо, щоб власники малого бізнесу сплачували більше податків, ніж їм потрібно. Ми допомагаємо багатьом приватним підприємцям і компаніям з обмеженою відповідальністю з відстеженням витрат, включаючи поради щодо допустимих витрат, ведення бухгалтерського обліку та використання бухгалтерського програмного забезпечення в Інтернеті.

Ми розуміємо, що не всі так добре користуються технологіями, як інша людина, але ви не отримаєте жодного судження від нас. Навіть якщо ви все ще зберігаєте паперові квитанції та використовуєте перо й чорнило для запису своїх фінансів, вам не варто хвилюватися, ми тут, щоб допомогти.

Дякуємо, що прочитали, ми сподіваємося, що ви знайшли це посібник корисний. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми можемо допомогти з відстеженням витрат, будь ласка, зв’яжіться.

Поділитися цією публікацією:

Approved Accounting Ltd

Approved Accounting Ltd< /h5>

Ми є бухгалтерською фірмою для малого та середнього бізнесу. Ми пишаємося персональним обслуговуванням. Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо вам потрібна порада та наші найновіші пакети цін на бухгалтерію.

Зв’яжіться з нами ПопередняПопереднійКоли малий бізнес має отримати бухгалтер? ДаліЯк працюють дивіденди в малому бізнесі та компанії з обмеженою відповідальністю?Далі Як працюють дивіденди в малому бізнес і товариство з обмеженою відповідальністю?

Як працюють дивіденди в малому бізнесі та компанії з обмеженою відповідальністю?

Докладніше »