Незалежно від того, чи є ви новачком у бізнесі, чи лідером галузі – вам потрібно розмістити свій маркетинг в Інтернеті.

Чому? Що ж, ось шість важливих причин без особливого порядку:

Ваша онлайн-присутність є постійною

Ви не завжди будете сидіти біля лотка на виставці. Реклама, яку ви показуєте, не показуватиметься нескінченно. Але ваш веб-сайт, коли він запущений, може залишатися там назавжди.

Це чудовий спосіб підтримувати точку контакту з потенційними клієнтами. Якщо вони думають про вас (можливо, вони прочитали щось, що спонукало їх думати про ваш бізнес, можливо, це був блиск у ваших очах…), тоді вони можуть шукати вас у будь-який час.

Навіть простий сторінки з невеликою біографією та контактною формою достатньо, щоб розпочати розмову, яка може перерости в потенційних клієнтів.

Це чудовий спосіб залишатися на зв’язку

Подібно до вищезазначеного пункту: онлайн-маркетинг є чудовим способом підтримувати розмову. Незалежно від того, спілкуєтесь у чаті безпосередньо через соціальні мережі чи оновлюєте своїх читачів за допомогою прес-релізів та інформативних блогів – бути онлайн означає, що ви говорите. І люди люблять поговорити.

Онлайн-маркетинг дає вам можливість запропонувати підтримку клієнтів, представити себе як дійсний голос у вибраній галузі та залучити свою цільову аудиторію. Усе це об’єднується, щоб створити живу онлайн-персонажізацію вашого бренду, що корисно, оскільки…

Люди шукають, перш ніж купити

81% людей проведуть пошук в Інтернеті, перш ніж купити. Це включає дослідження ваших конкурентів. Якщо ви не в мережі, вони знайдуть ваших клієнтів, але не вас. І це просто не підійде.

Інша статистика: 77% людей читають огляди в Інтернеті, перш ніж купувати. Якщо ваша взаємодія викликає у людей високу думку про ваш бренд в Інтернеті, вони, швидше за все, залишать позитивний відгук, що спонукатиме інших купувати у вас.

Інтернет-маркетинг може розширити вашу цільову аудиторію

Майже всі є онлайн. Якщо ви займаєтесь онлайн-маркетингом, ви можете законно продавати їм. Вам не потрібна місцева торгова точка – вас просто потрібно знайти в Інтернеті. Є кілька способів зробити це, і вони включені в наш безкоштовний посібник.

Ви можете вибрати вартість

Ви можете інвестувати стільки часу та грошей, скільки забажаєте. Потрібно скоротити бюджет? Немає мінімальних витрат, оскільки ціна не визначається публікацією (подумайте, діючі ставки для газетних оголошень). Просто визначте, скільки ви хочете витратити, і знайдіть найкращий спосіб витратити.

Цей канал зростає.

У всьому світі є 3,7 мільярда користувачів Інтернету, і лише Google отримує 100 мільярд пошуків на місяць. Оскільки ми докладаємо зусиль, щоб увесь світ був онлайн, ця аудиторія буде лише зростати, а також конкуренція. Прийняття онлайн-стратегії зараз дає вам шанс вийти вперед і зайняти свою нішу.

Хочете вийти в Інтернет? Ми зробили це легким для вас і написали повний безкоштовний посібник про все: від того, чого очікувати від вашого веб-розробника, до використання електронної пошти.

Завантажте свій безкоштовний посібник із «порадами щодо онлайн-маркетингу для вашого малого бізнесу» тут.

Вам цікаво, як ви керуватимете продажами в Інтернеті? Подивіться на безпроблемне бухгалтерське програмне забезпечення KashFlow. Він охоплює все, від виставлення рахунків-фактур онлайн до простих онлайн-платежів, і він поставляється з 30-денною безкоштовною пробною версією, якщо ви натиснете це посилання.

Автор Ендрю Вудхаус

< p class="post-footer__author__bio"> Ендрю Вудхаус є керівником контент-маркетингу KashFlow.

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися