У будівельних компаній і торговців важка робота, яка потребує тривалого часу, кваліфікованої праці та великої відповідальності, якщо кінцевий продукт не відповідає вимогам. Компанії, що виготовляють меблі на замовлення, не можуть дозволити собі розкіш вибирати неприбуткову роботу, але затримки виконання робіт, зміна вартості матеріалів і несподівані проблеми з податками можуть перетворити навіть прості контракти на кошмари, що витрачають час і кошти. Без належного фінансового нагляду та складання бюджету достатня кількість цих поганих робочих місць може призвести до ліквідації краснодеревської компанії — і тут на допомогу приходить бухгалтерія.

Бухгалтерія для краснодеревських компаній пропонує спосіб подолати труднощі роботи зі змінним доходом. , дотримуватись податкового законодавства та приймати зважені рішення щодо майбутнього компанії. Давайте розглянемо важливість бухгалтерського обліку для компаній, що займаються виготовленням меблів, а також 5 важливих причин почати інвестувати в належний бухгалтерський облік.

Що відрізняє бухгалтерію Cabinetry Company?

Бухгалтерія є наріжним каменем бухгалтерського обліку, і це просто означає запис фінансових операцій вашої компанії в організовані облікові записи для кращої довідки та ведення записів. Це важлива частина будь-якого бізнесу, але вона особливо важлива для компаній, що виготовляють меблі, незалежних підрядників, будівельних фірм тощо з однієї важливої ​​причини — доходу від роботи.

На відміну, скажімо, від ресторанів і магазинів одягу, компанії, що виготовляють меблі, залежать від доходу, який вони отримують від різних контрактів, деякі з яких можуть мати різкі відмінності в матеріалах, робочій силі та гонорарах залежно від широкого спектру факторів. Така невизначеність може призвести до великих проміжків між днями виплати зарплати, ускладнюючи своєчасну оплату праці працівників, покриття кредитних платежів або ремонт основних інструментів та інших необхідних речей.

Точна бухгалтерія компанії, яка займається краснодеревищем, дає змогу стабільно вести облік грошових потоків вашого підприємства, тож ви завжди можете бачити, скільки грошей є на руках у порівнянні з вашими боргами та витратами. Однак, можливо, ще кориснішим є використання цих фінансових записів для оцінки очікуваних прибутків від майбутніх робочих місць — процес, який називається «розрахунком вартості роботи». Записуючи витрати на матеріали, паливо, робочу силу тощо для кожної роботи, ви можете обґрунтовано припустити, скільки коштуватиме робота такого ж розміру, тобто ви можете стягувати відповідну суму, щоб забезпечити прибуток.

Відстеження грошових потоків і калькуляція витрат на роботу є ключовими причинами, чому бухгалтерський облік є важливим для компаній, що займаються виготовленням меблів, оскільки дозволяє приймати обґрунтовані рішення про те, які роботи є більш прибутковими для вашого бізнесу, розпізнавати основні витрати та знаходити потенційні можливості заощадження.

5 причин, чому ведення бухгалтерського обліку є важливим для краснодеревських компаній

Ми вже розглянули деякі з переваг хорошого бухгалтерського обліку краснодеревських компаній, але є ще багато інших. Ось п’ять конкретних причин, чому вам слід інвестувати в належне ведення бухгалтерського обліку для вашої компанії.

1. Відстеження пологів

До вашої робочої сили можуть входити наймані працівники, працівники профспілок і поза ними, а також незалежні підрядники. Ці працівники можуть працювати в різні години з різними ставками, і відстеження робочого часу в кількох проектах може стати неорганізованим у кращому випадку. Існують веб-інструменти та інші орієнтовані на робочі місця системи, які допомагають вам відстежувати години, але поєднання нарахування заробітної плати з бухгалтерським обліком є ​​надійним способом переконатися, що ваші працівники отримують заборгованість вчасно, а ви ні. залишилося мати справу з будь-якими несподіваними цифрами в день заробітної плати.

2. Дотримання податкового законодавства

Належне ведення обліку дозволяє точно розраховувати податки, гарантуючи відсутність сюрпризів, коли мова заходить про ваш податковий рахунок, і захищає вас у разі перевірок. Незалежно від того, чи подаєте ви податки самостійно, чи заручаєтеся допомогою бухгалтерських служб малого бізнесу, усі доходи, витрати та інша інформація повинна бути врахована. Певні податкові пільги чи інші корисні інструменти бухгалтерського обліку можуть бути доступні, лише якщо ви можете довести, що маєте право на них, і навіть найкращі бухгалтери потребують хороших записів, щоб переконатися, що ви заощаджуєте якомога більше під час подання документів.

3. Точна фінансова звітність

Бухгалтерський облік надає важливу фінансову документацію, у тому числі «велику трійку» для оцінки стану компанії: звіти про доходи, баланси та звіти про рух грошових коштів. Звітність про доходи має вирішальне значення з податкових причин, а також дозволяє керівникам бачити валовий дохід за кожен квартал або фінансовий рік, дозволяючи зацікавленим сторонам оцінювати успіх бізнесу та бачити тенденції, коли час може бути більш прибутковим. У той же час звітність про витрати дає змогу проводити внутрішній аудит того, куди витрачаються доходи та областей, де витрати можна скоротити, щоб покращити кінцевий результат.

4. Планування та управління бюджетом

Ми вже розглянули вартість роботи, але ведення бухгалтерського обліку для краснодеревських компаній дозволяє більш глибоко фінансово планувати, ніж просто майбутні роботи. Сильні оцінки фінансового майбутнього компанії дозволяють розробляти довгострокові інвестиційні стратегії. Наприклад, можливо, ви розглядали можливість відкрити нове відділення десь у місті. Правильне складання бюджету та фінансовий менеджмент можуть підказати вам, який дохід має отримати ця філія, щоб бути економічно життєздатною. Незалежно від того, чи можете ви розраховувати на таке фінансування, щоб профінансувати щось подібне з вашими поточними бізнес-прогнозами.

5. Покращене прийняття рішень

Поєднання всіх цих різних факторів призводить до покращеного прийняття рішень на основі даних для вашого бізнесу. Наприклад, можливо, ви дізналися, що в зимові місяці потрібно більше палива, щоб дістатися від робочого місця до робочого місця через збільшення снігопадів. Незважаючи на те, що ви так само зайняті, як і в теплі місяці, ви отримуєте менше доходу за той самий обсяг роботи. Завдяки належному веденню бухгалтерського обліку ви точно знатимете, скільки вам знадобиться, щоб скоригувати ціну, або, з іншого боку, ви зможете уникнути роботи, яка потребує довшого часу в дорозі. Усе зводиться до того, щоб мати під рукою дані, які обґрунтовують ваше рішення на благо вашої компанії.

Пов’язане: Бухгалтерія для будівництва в Нью-Гемпширі

Поради щодо ведення бухгалтерії для вашої краснодеревської компанії

Є багато простих способів покращити бухгалтерський облік вашої компанії. Почніть із запису кожної транзакції, яку ви здійснюєте, у спеціальному журналі чи книзі та збережіть квитанції про всі бізнес-витрати, щоб потім можна було переглянути та «звірити» кожну транзакцію — перевірте, чи збігаються те, що написано у вашому журналі, і те, що написано на квитанції. . Уникайте оплати бізнес-витрат готівкою, оскільки такі покупки важче відстежити пізніше.

Отримавши чітке уявлення про свої витрати, слідкуйте за виставленням рахунків-фактур, щоб клієнти, швидше за все, платили вам вчасно. Потім щотижня, місяця чи кварталу щотижня, місяця чи кварталу виділяйте час, щоб приділяти час читанню книг, додаючи непередбачені витрати, як-от рахунки за ремонт або комісії, і переконайтеся, що всі ваші дебіторські рахунки були оплачені. Порівняння цих двох цифр дасть вам уявлення про ваш грошовий потік на даний момент.

Однак, навіть усвідомлюючи важливість бухгалтерського обліку, багатьом професіоналам у будівництві важко одночасно вести бухгалтерський облік і виконувати повсякденні операції свого бізнесу, особливо коли сама робота може бути настільки складною . У таких випадках власникам краснодеревчих компаній слід розглянути можливість найняти професійних бухгалтерів для ведення їхніх рахунків, надання фінансової звітності, забезпечення дотримання податкового законодавства тощо.

Інвестування в послуги професійних бухгалтерів може звільнити час для укладання контрактів і надання якісної роботи, гарантуючи, що ви все ще отримаєте переваги належного бухгалтерського обліку. Якщо ви займаєтесь будівництвом чи торгівлею, зверніться до Appletree Business Services, щоб зустрітися з одним із наших кваліфікованих бізнес-консультантів. Ми маємо понад 40 років досвіду, допомагаючи малим і середнім компаніям, що займаються виготовленням столярних виробів, і будівельним компаніям реалізувати свій потенціал у сфері бухгалтерського обліку, розрахунку заробітної плати та податкових послуг, щоб ви могли зосередитися на тому, що вмієте найкраще, — надавати якісну роботу своїм клієнтам. Зателефонуйте сьогодні!

Поділіться

попередня публікація 5 найкращих порад щодо ведення бухгалтерії компанії HVAC, які вам слід знати наступна публікація < /span> Вибір правильної системи обліку для веб-дизайнерів