У вас є чудова бізнес-ідея, вбивчий бізнес-план і зібрано достатньо коштів, щоб втілити його в життя. Так що тепер? Вам потрібно вийти і продати.

Це може бути складніше, ніж здається, особливо якщо ви ніколи цього не робили раніше. Продажі сповнені несподіваних проблем. Щоб дати вам уявлення про те, з чим ви стикаєтеся, ось п’ять проблем, з якими ви можете зіткнутися.

  1. Як привернути увагу людей до вашого продукту

Вам подобається ваша ідея, а іншим людям? Перш ніж почати жорсткий продаж, вам потрібно зацікавити те, що ви пропонуєте. Для цього потрібно вивести себе як бізнес.

Є багато способів зацікавити своїм малим бізнесом. Але як тільки ви зацікавите людей, у вас з’явиться ще одна потенційна проблема…

  1. Як відстежувати потенційні продажі

Легко відстежувати продажі, особливо якщо ви використовуєте програмне забезпечення для бухгалтерського обліку та виставлення рахунків для обробки всіх дрібних деталей. Але як відстежити продаж до того, як він відбувся?

Знання того, готовий ваш клієнт купувати у вас чи ні, є ключем до успішної стратегії продажів. Якщо ви точно знаєте, наскільки хтось зацікавлений, ви не витрачаєте час на спроби завершити продаж із кимось, хто не впевнений, тоді як інший клієнт, який може бути готовий купити сьогодні, залишається непоміченим.

Коли вони є готові купувати, у вас є робота…

  1. Як представити власний бренд

< p>Іноді важко відрізнити себе від свого продукту чи бренду, особливо якщо ви приватний підприємець. Створення ідентифікації продукту чи бренду є ключовим для його успішного просування. Коли ви точно знаєте, що пропонуєте, вам буде набагато легше пояснити це іншим.

Найкращий спосіб зрозуміти, як представити свій бренд, — це дізнатися, що думають клієнти ви. Є кілька справді простих способів зробити це.

  1. Як просувати свій бізнес

Для справжнього успіху ваші продажі мають безпосередньо пов’язуватися з вашими маркетинговими зусиллями. Це одна подорож від початкового інтересу до остаточного продажу (і подальшого догляду).

Ми всі щодня завалені маркетингом, але насправді розпочати власну маркетингову кампанію може бути складніше, ніж здається.

Ви повинні знати, який канал підходить для того, що ви пропонуєте, і де знайти свою цільову аудиторію.

  1. Як відстежувати ваші облікові записи

Вітаємо – ви збільшуєте продажі та заробляєте гроші!

Це чудова новина, але хіба це не створює для вас більше роботи? Раптом у вас з’явилося більше рахунків-фактур для виставлення, більше платежів для відстеження. Тепер ви керуєте бухгалтерськими книгами та рахунками, коли можете бути там, генеруючи більше продажів і заробляючи більше грошей.

Саме тому ми створили безпроблемне програмне забезпечення для бухгалтерського обліку. Це полегшує керування книгами та обліковими записами, тож ви можете зосередитися на своїх продажах і бізнесі.

Отже… як це зробити?

Це багато для обробки, чи не так?< /p>

Продажі — це велика робота, і вона також триває. Тим не менш, найважче почати. Щоб допомогти вам розпочати роботу, ми створили зручний посібник для таких малих підприємств, як ви, який охоплює всі питання, порушені в цьому блозі, тощо.

Ви можете отримати безкоштовну копію «метод розумних продажів для малий бізнес” тут.

Не забувайте, що ви можете розпочати 30-денну пробну безпроблемну бухгалтерську програму KashFlow або запросити безкоштовну демонстрацію, зателефонувавши за номером 0344 815 5779.< /p>

Ендрю Вудхаус

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися