З 1 жовтня 2017 року всі нові працівники, які відповідають вимогам, повинні бути автоматично зареєстровані в пенсійній системі на робочому місці. Як роботодавець, ви несете відповідальність за надання їм такого працівника.

Якщо ви збираєтесь найняти свого першого працівника або ще не досягли дати призначення, цей посібник допоможе бути в змозі допомогти вам поставити все на місце. У цьому блозі ми розглянемо:

  • Що врахувати, вибираючи постачальника пенсій на робочому місці
  • Як розрахувати та зробити внески до пенсій працівників
  • Податкові пільги, які ви можете вимагати від уряду
  • Що вам потрібно сказати своїм працівникам

Але спершу давайте коротко нагадаємо, що таке автоматична реєстрація та чому вам потрібно розглянути можливість отримання пенсії за місцем роботи.

 

Що таке автоматична реєстрація?

Ви можете дізнатися більше про автоматичну реєстрацію тут, але, коротко кажучи, тепер ви зобов’язані надавати пенсію на робочому місці всім працівникам, які:< /p>

  • мають вік від 22 років до пенсійного віку
  • заробляють принаймні £10 000 на рік
  • працюють у Великобританії

Чому була запроваджена автоматична реєстрація?

Це було запроваджено урядом для покращення пенсійних накопичень у Великобританії. У зв’язку зі зміною вартості життя та невизначеністю, пов’язаною з державною пенсією, роботодавців і працівників заохочують робити внески до своєї пенсії та забезпечувати собі пенсії.

Пов’язане: дізнайтеся більше про обов’язки автоматичної реєстрації малий бізнес.

Чим може допомогти KashFlow Payroll

Все ще не в курсі автоматичної реєстрації? Не хвилюйтеся! KashFlow Payroll пропонує наскрізне рішення, яке автоматично отримує доступ до ваших співробітників і зараховує їх до вибраної вами пенсійної схеми. Потім він розраховує всі внески, а майстер налаштування включає відстрочення та відстрочення. Потрібно почати? Спростіть автоматичну реєстрацію за допомогою KashFlow Payroll.

 

Вибір постачальника пенсійного забезпечення

Тепер ви знаєте, чому ви повинні надавати пенсію за місцем роботи, давайте подивимося, як це зробити. Це не так складно, як здається на перший погляд. Перший крок – знайти постачальника пенсій.

Шукаючи постачальника пенсій, пам’ятайте про такі запитання:

  • Чи приймуть вони весь ваш персонал із кімнатою для майбутніх наймів?
  • Чи можете ви з комфортом дозволити їх у межах свого бюджету?
  • Який найкращий метод податкових пільг для вашого персоналу?
  • Чи працює він із вашою платіжною відомістю?

Перевірте, чи можете ви використовувати свою схему для всього свого персоналу. Деякі приймають лише роботодавців із певною кількістю працівників або працівників із певним рівнем заробітної плати.

Перевірте, чи ваша схема регулюється Управлінням з питань фінансової поведінки, чи вона пройшла незалежну перевірку, щоб підтвердити, що вона пропонує хороший стандарт адмін. Це називається «основна гарантія довіри».

Усі пенсійні схеми, засновані на роботі, повинні бути зареєстровані в Службі доходів і клієнтів HM. Якщо в програмі є більше ніж один учасник, її також потрібно буде зареєструвати в Пенсійному регулюючому органі.

Які типи пенсійних схем існують?

Існує два основних типи пенсійних схем на робочому місці: визначені внески та визначені виплати.

Схеми з визначеними внесками, також відомі як схеми «купівлі грошей» або DC, є схемами заощаджень. Пенсійний фонд складається із заощаджень працівника, податкових пільг і ваших внесків як роботодавця. Сума пенсії, яку отримує працівник, значною мірою залежить від того, скільки вони вносять і ви як роботодавець.

Схеми з визначеною виплатою, також відомі як «схеми, пов’язані із заробітною платою», або схеми DB, створюють пенсійний фонд на основі зарплати працівника та тривалості часу, який він працював на вас. Цей тип пенсії є більш поширеним серед великих роботодавців і державного сектора.

Ви також можете прийняти змішану схему, яка включає елементи обох. Щоб отримати індивідуальну пораду щодо того, який тип пенсійної схеми найкраще підходить для вашої бізнес-моделі, зв’яжіться з бухгалтером.

Яким критеріям має відповідати моя пенсійна схема?

Щоб ваша пенсійна схема могла використовуватися в автоматичному зарахуванні, вона має відповідати певним критеріям:

  • вашим працівникам не потрібно нічого робити, щоб приєднатися до схеми
  • < li>Працівникам не потрібно самостійно вибирати інвестиції

  • Це має бути професійна або особиста пенсійна схема
  • Він має бути зареєстрований платником податків

Ви пенсійна схема також повинна відповідати певним мінімальним вимогам, які відрізняються залежно від типу пенсійної схеми. Ви можете дізнатися більше про ці особливі вимоги тут.

Скільки коштуватиме пенсійна схема?

Постачальники пенсій стягують по-різному. Деякі можуть пред’явити вам щомісячну плату, тоді як інші вимагають одноразової виплати під час першого призначення пенсії. Пам’ятайте, що ваш провайдер також може вимагати плату за вихід, якщо ви вирішите змінити провайдера, тож оглядайтеся та приймайте обґрунтоване рішення.

З наближенням остаточних дат автоматичної реєстрації (AE) постачальники пенсій досягають пікова потужність. У результаті деякі вимагають від роботодавців сплачувати вступні внески за зарахування працівників. Це додаткові витрати, які вам доведеться передбачити в бюджеті.

Ще одна річ, про яку слід пам’ятати, це те, що кількість співробітників у вашому бізнесі може вплинути на вартість пенсійного забезпечення. Багато постачальників пенсій встановлюють річний збір, який називається «вартістю схеми». Розмір цього часто залежить від кількості ваших співробітників. Загалом, більша кількість працівників призведе до вищих витрат за схемою.

Деякі схеми мають різну оплату залежно від доходу. Це означає, що працівники з меншою оплатою праці платять менше пенсії. Часто ці витрати сплачує сам працівник.

Замість того, щоб шукати найдешевший постачальник пенсій, знайдіть час, щоб порівняти вартість з рівнем послуг, які ви отримаєте. У довгостроковій перспективі може виявитися більш рентабельним сплачувати більше за комплексне пенсійне рішення.

Складання бюджету для пенсійних внесків? Отримайте повне уявлення про свої фінанси за допомогою Бухгалтерського програмного забезпечення KashFlow.

 

Податкові пільги для трудових пенсій

Пенсії за місцем роботи мають змінні витратиЯк згадувалося вище, уряд надає податкові пільги для пенсійного забезпечення. Це означає, що частина грошей із зарплати вашого працівника йде на його пенсію, а не на податки уряду.

Існує два методи податкової пільги: «пільга у джерела» та «схема чистої заробітної плати». Кожен по-різному впливає на ваш найнижчооплачуваний і високооплачуваний персонал. Ви можете використовувати лише один метод податкової пільги у своїй пенсійній схемі.

Що таке “пільга у джерела” податкові пільги?

Якщо це пільги у джерела, то пенсійний заклад вимагає податкових пільг від HM Revenue & МИТНИЦЯ. Внески розраховуються після сплати податку PAYE, національного страхування та інших відрахувань.

Якщо ваші співробітники не сплачують податок на прибуток, вони отримають податкові пільги, лише якщо ви використовуєте пільги у джерела. Якщо вони справді сплачують податок на прибуток, але є платниками податку з вищою або додатковою ставкою податку, тоді їм потрібно буде вимагати повної податкової пільги за допомогою самооцінки.

Що таке “схеми чистої заробітної плати& #8221; податкові пільги?

Якщо це домовленість про чисту заробітну плату, тоді вам потрібно розрахувати податок із заробітної плати, що залишилася після того, як ви сплатили пенсію. Як роботодавець, ви повинні вирахувати пенсійні внески з валової зарплати вашого працівника (до вирахування податку PAYE). Це означає, що ваші працівники автоматично сплачують податкові пільги за своєю граничною ставкою.

Якщо ваші співробітники не сплачують податок на прибуток, вони не отримають податкових пільг і тому платитимуть на 20% більше своєї пенсії. У деяких випадках пенсійні схеми можуть пропонувати нижчі членські внески для персоналу, якщо ви використовуєте схему чистої оплати праці.

 

Розрахунок ваших внесків до трудової пенсії

Внески роботодавця до трудової пенсії

Сума, яку ви платите, залежатиме від правил пенсійної схеми. Проте внески роботодавця мають бути на рівні встановленого законодавством мінімуму, як зазначено в таблиці нижче.

Як роботодавець, ви повинні робити внески в пенсійні фонди працівників. У таблиці нижче вказано суму, яку вам доведеться внести.

ДатаПлатить роботодавець*Платить працівник*Податкові пільги*Загальний внесок*
До 6 квітня 2018 р.1,0%0,8%0,2%2,0%
До 6 квітня 2019 р.2,0%2,4%0,6 %5,0%
Після 6 квітня 2019 р. 3,0%4,0%1,0%8,0%

*Відсоток кваліфікованого заробітку.

Ви можете вирішити, яка зарплата підлягає пенсії. Ви можете, наприклад, вирішити, що оплата понаднормової роботи або надбавка не підлягає пенсії – і що використовується лише базова оплата. Що б ви не вирішили, вам потрібно повідомити про це свого пенсійного закладу.

Після вирахування цих внесків ви за законом маєте сплатити їх до пенсійного фонду до 22 числа наступного місяця. Якщо ви платите чеком, внески потрібно сплатити до 19 числа наступного місяця.

Пов’язане: дізнайтеся, як мінімізувати вплив автоматичної реєстрації на ваші грошові потоки.

Внески персоналу на трудові пенсії

Ваші працівники також повинні будуть робити внески у власні пенсійні фонди. Є два основні методи внесків: жертва зарплати та відповідність внесків.

Жертва зарплатице коли ваш працівник відмовляється від частини своєї зарплати на пенсію. Потім ви відповідаєте цій сумі як роботодавець. Оскільки ваш працівник фактично отримує нижчу зарплату, ви обоє платите менші внески національного страхування.

Відповідність внесків досить зрозуміла, ви порівнюєте внески своїх працівників. Отже, якщо вони вносять 3% своєї зарплати, ви будете вносити 5%. Ваш працівник може вирішити платити більше на свою пенсію та швидше створити фонд, хоча ви можете встановити обмеження на суму додаткових внесків, які ви будете робити.

 

Ведення записів

Як роботодавець, ви повинні зберігати такі записи принаймні 6 років:

  • Валовий заробіток кожного працівника
  • Підлягають сплаті внески персоналу та працівників
  • Будь-які зміни в доходах або внесках
  • Відомості про учасників, які залишають або приєднуються до схеми

Цю інформацію слід використовувати, щоб інформувати працівників про зміни в їхній пенсійній схемі та виплатах. Пенсійний заклад також може використовувати його для моніторингу внесків і переконатися, що вони ефективно виконують свою роль.

 

Розповідаючи своїм працівникам про їхні пенсійна схема на робочому місці

Коли ви вибрали постачальника пенсій і все підготували, вам потрібно повідомити своїх працівників.

  • Це вони були зареєстровані в пенсійній схемі
  • Який тип пенсії вони отримують
  • Дата, з якої починається їх реєстрація на пенсію
  • Хто забезпечує пенсію схема
  • Як відмовитися, якщо вони цього забажають
  • Внески, які вони сплачуватимуть, а ви сплачуєте як роботодавець

У рамках процесу автоматичної реєстрації ви Вам також потрібно регулярно надсилати повідомлення вашим співробітникам щодо їхніх пенсій. Це має розповісти вашим працівникам:

  • Скільки грошей вони заощадили на своїй пенсійній схемі
  • Як інвестуються їхні гроші та як ці інвестиції ефективні.
  • Яким буде пенсійний фонд, коли вони вийдуть на пенсію
  • Скільки грошей, які вони сплачують, буде взято під оплату
  • Чи мають вони право на податкові пільги та як їх отримати

 

Пенсії можуть заплутати…

На щастя, ми тут, щоб допомогти вам. Наш безглуздий підхід до бізнесу означає, що ми можемо допомогти вам на кожному етапі пенсійного шляху на робочому місці – від пошуку бухгалтера, який порадить вам, до забезпечення відповідності комунікації ваших співробітників.

Продовжуйте читати: Пенсійне забезпечення є лише одним із ваших обов’язків перед вашою командою. Дізнайтеся, як ви можете допомогти вашій команді з навчанням, розвитком, щорічною відпусткою та багатьом іншим за допомогою KashFlow HR.

Автор Ендрю Вудхаус

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися