Одна з найдивніших речей, про яку я чую від бухгалтерів, це скільки в них клієнтів, які Rвідкидають, Aскасовують і Shun < strong>Hhelp. У вас є такі? Вони все ще платять вам гонорари, але ви не впевнені, що робите для них усе можливе.

Багато років тому я чув лише про клієнтів, з якими важко мати справу, які повільно відповідають, надмірно свідомі гонорарів та/або грубі та неприємні.

Зараз все більше бухгалтерів виявляють ВИСИПклієнтів. Це ті, хто неодноразово Rвідкидає, Aскасовує та Shun Hhelp.

Я давно заохочував бухгалтерів подумати про 4 категорії для своїх клієнтів:

A – Це ваші найкращі (клас A) клієнти – що б це не означало для вас. Можливо, вони платять найвищі гонорари, з ними приємно мати справу, вони цінують вашу пораду та хочуть більше, ніж базові послуги з дотримання вимог. Можливо, вони також є хорошими реферерами цінних нових клієнтів.

B – Ці клієнти мають потенціал і, можливо, готові перейти до рівня A. Саме на цьому я часто рекомендую бухгалтерам зосереджувати свою увагу.

C – Ці клієнти, які працюють лише з комплаєнсу, не викликають проблем, але мають обмежені можливості для зростання та готовності платити за вашу пораду.

D – Ці клієнти, що вичерпують, є тими, кого ви хотіли б викинути або викинути. Кожен бухгалтер має деякі з них. Насправді часто надто багато!

Коли ви зосереджуєтеся на клієнтах B, ви все одно побачите, що не всі хочуть або можуть стати вашими клієнтами класу A:

  • Дехто «завжди сумніватиметься» щодо цінності вашої поради ;
  • Дехто «зацікавиться теорією, але не впевнений», якщо зможе дозволити собі вашу пораду; і
  • Дехто сприйме цю ідею, якщо ви зможете переконати їх, що ваша порада окупиться. Ці клієнти «ГОТОВІ ТА ВІДДАНІ» розвивати свій бізнес прямо зараз.

Нижче я надав трохи більше деталей щодо кожної з цих 3 груп. Ви також можете розглянути, до якої групи ви належите щодо свого ставлення до розвитку власної практики.

Вічно сумнівні власники бізнесу

Ви будете впізнати кількість своїх клієнтів, які відповідають цьому опису. Вони можуть мати чи не мати надійної бізнес-моделі, але вони завжди пояснюють, чому вона не така успішна, як могла б бути, і це, звичайно, не з їхньої вини.

Чому вони не досягли успіху, пояснює або економіка (рецесія чи економіка на підйомі, вона просто не підходить для їхнього бізнесу), їхня конкуренція, ринок загалом або їхній партнер.

Це може бути. бути їхнім дизайнером веб-сайту, їхньою службою автовідповідача, їхньою кавовою машиною чи погодою. Це ніколи не пов’язано з ними, їхнім ставленням чи підходом. Проте, читаючи це, ви зрозумієте, що це пов’язано з ними ВСЕ.

Ці люди завжди сумніваються. Вони ВИСИП (як вони Reject Avoid і Shun Hhelp). Я зрозумів, що рідко варто намагатися змінити їхню думку. Час від часу зі мною зв’язувалися бухгалтери, чий підхід говорить мені, що вони будуть РАШИМИ, тому я не докладаю зусиль, щоб заохотити їх стати моїми клієнтами.

Цікавляться, але не впевнені

Такий тип клієнтів або бухгалтерів справді хоче, щоб їхній бізнес або практика розвивалися, але вони просто ще не готові щось робити з цими амбіціями.

Вони недостатньо страждають або не виявляють достатньої потреби змінитися.

Можливо, їм зручно, вони обходяться, не злітаючи високо, але насправді не досягають свого потенціалу.

Вони можуть шукати інформацію про розвиток свого бізнесу, але нічого з нею не роблять. Вони можуть відвідувати багато курсів і купувати багато книжок, але наступного дня вони не роблять нічого, що хоч би чимось відрізнялося б від того, що вони робили вчора, напередодні та напередодні.

Вони просто не готові взяти на себе зобов’язання рухатися вперед.

На це може бути багато причин, і я зустрічаю багатьох бухгалтерів, які відповідають цьому профілю.

Вони говорять правильні речі, вони йдуть через рухи, але немає жодного справжнього бажання чи амбіцій – за межами туманної надії чи мрії.

Вони хочуть, щоб усе було краще, вони просто не хочуть робити щось дуже інше, і вони точно не хочуть платити нікому, щоб допомогти їм вийти з колії.

Якщо ви стикаєтеся з такими клієнтами, як Згадайте відому фразу легенди тенісу Андре Агассі: «Якщо ви не рухаєтеся вперед, ви йдете назад».

Чи можете ви самі бути в такому становищі?< /p>

Готовий і прагнення рухатися вперед

Ця остання категорія є моїм улюбленим типом бухгалтера – і, мабуть, це також ваш улюблений тип клієнтів. Вони серйозно налаштовані рухатися вперед і хочуть або розвивати свій бізнес, або, принаймні, дещо змінити ситуацію, і повністю віддані цьому.

Вони знають, що не все, що вони намагаються, спрацює ідеально. уперше, але вони продовжуватимуть, доки не змусять це працювати настільки добре, наскільки вони можуть.

Перешкоди не стоять на їхньому шляху. Вони мають чітку мету щодо того, де вони хочуть бути, і зроблять усе можливе, щоб досягти цього.

Мені подобаються такі амбітні бухгалтери. Вони знають, що, хоча вони можуть спробувати повільно та самотужки придумати, як досягти цього, досягти цього буде набагато легше, якщо вони працюватимуть з кимось, хто зможе точно сказати їм, що їм потрібно робити, щоб рухатися вперед. І хто може допомогти їм зосередитися, щоб не відволікатися на останні блискучі предмети!

Ці люди не хочуть, щоб тренер ставив їм бездумний тренер, який кидав би їм запитання «Чому?» сім разів поспіль у надії, що вони самі знайдуть відповідь; вони хочуть, щоб хтось, хто робив це знову і знову, сказав їм, що їм потрібно зробити.

До якої категорії ви зараз належите?

Повернутися до початку запитання

Що ви будете робити з клієнтами RASH, які не хочуть платити за ваші поради? Не витрачайте на них більше часу. Зосередьтеся спочатку на тих, хто готовий, а потім на тих, хто зацікавлений, але не впевнений.

А як щодо вас? ВИ готові? або Зацікавлені, але не впевнені?

Якщо ви хотіли б поговорити про будь-що, що спонукає ця публікація, зв’яжіться зараз >>> Подобається ця публікація? Ви можете отримати посилання на кожну з моїх нових публікацій у блозі в щотижневих електронних листах «Розвиток бізнесу для зайнятих бухгалтерів». Вони також містять принаймні 3 короткі, швидкі та прості практичні поради та ідеї для бухгалтерів і податкових консультантів, які хочуть бути більш успішними. Дайте мені знати тут >>>>

Пов’язані публікації:

  • Як зрілому бухгалтеру почати рекламувати себе…
  • Чому вам слід припинити спроби підвищити впізнаваність бренду…
  • Викриття маркетингових хуліганів: як виявити та…
  • Чому ваші майбутні клієнти можуть сильно відрізнятися від…
  • 30 причин, чому люди змінюють своїх бухгалтерів і які саме…
  • Як уникнути передчасного оцінювання та передчасного уточнення

Автор: Марк Лі|2023-11-20T16:34:31+ 00:0021 листопада 2023 р.|Бухгалтери, бізнес-стратегія|

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingЕлектронна пошта

Про автора: Марк Лі

Марк Лі FCA — футуролог, який спеціалізується на бухгалтерському обліку, впливовий діяч, оратор, наставник, автор і викривач.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Коментар

Δ