У цьому блозі я багато разів звертався до теми мережі. Я не вибачаюся за повернення до теми, оскільки це ключова бізнес-навичність для бухгалтерів, які хочуть більше клієнтів. А також для тих, хто шукає своїх перших клієнтів.

Наше професійне навчання не охоплює роботу в мережі. Але це стало важливою частиною професійного життя – за винятком тих щасливчиків, які досягли етапу, коли вони отримують постійний потік високоцінних бізнес-показників через свою маркетингову діяльність та/або пошук в Інтернеті.

Дійсно, я знаю багатьох бухгалтерів, які сподіваються, що зможуть покластися на такі джерела роботи, оскільки їм так незручно думати про мережевий зв’язок.

Деякі з їхніх проблем можуть бути результатом поганого досвіду. Хоча часто такі занепокоєння не відображають більш поширених реалій сучасного життя.

Сьогодні дозвольте мені просто розвінчати та виправити деякі з найпоширеніших помилкових уявлень бухгалтерів про мережеву мережу:

1: Нетворкінг — це продаж, їжа або пиття
Для бухгалтерів нетворкінг передбачає знайомство з іншими бізнесменами, представниками та впливовими особами та знайомство з ними, сприяння стосунки, які можуть призвести до відповідних рефералів і рекомендацій.

2: Великими мережевими людьми народжуються, а не стають
Ніхто не народжується великим нетворкером. Деяким бухгалтерам (але не багатьом) завжди було легко. Більшість із них з часом навчилися бути ефективним мережевим партнером. Це навичка, яку можна розвинути шляхом практики та навчання.

3: Мережеві заходи призначені для залучення нових клієнтів
Ніхто не йде на мережеві заходи, щоб знайдіть нового бухгалтера, тому не очікуйте зустрічі з новими клієнтами. Натомість вам потрібно грати в довгу гру, налагоджуючи стосунки та довіру, що може призвести до відповідних рекомендацій і рекомендацій.

4: Ви повинні бути хорошим розмовником
У нас два вуха й один рот, і ми повинні використовувати наші здібності в однаковій пропорції під час спілкування. Чим більше ми можемо дізнатися про людей, яких зустрічаємо, тим більша ймовірність того, що ми зможемо визначити, чи потребують вони наших послуг чи ні.

5. Ви повинні бути екстравертом, щоб бути хорошим. у мережі
Інтроверти часто виходять набагато кращими в спілкуванні, ніж екстраверти, які, як правило, занадто егоцентричні. Їм потрібно навчитися пом’якшувати тон і більше слухати людину, з якою вони спілкуються, а не намагатися домінувати в розмові. Для інтровертів це все більш природно.

6. Нетворкінг — це все про людей у ​​кімнаті
Нереалістично очікувати, що ваші ідеальні клієнти будуть на місці ті самі заходи для спілкування, які ви відвідуєте. Натомість ваша мета — створити свою репутацію серед людей, з якими ви розмовляєте. Вашою метою має бути створення позитивної репутації, щоб вони могли легко запам’ятати, направити та порекомендувати вас знайомим людям, яким ви можете підійти.

7: Ви повинні роздавати свої візитні картки всім у кімнаті
Ніхто не зв’язує роботу з візитною карткою. Поки у вас не попросять вашу картку, видавайте її лише тоді, коли вона додає ясності, наприклад, допомагає вимовити незвичне ім’я. Зосередьтеся на змістовній взаємодії, а не на розповсюдженні карток без розбору.

8: Досить бути бухгалтером 
З’явитися та сказати всім, що ви бухгалтер, як і всі інші, яких вони знають, не допоможе вам досягти ваших цілей. Представляючи себе на мережевих заходах, виділіть себе, виділяючи унікальні аспекти ваших послуг, досвіду, порад і підходу.

9: Відвідуйте багато мережевих груп один раз
Вам потрібно створити свою репутацію серед людей, яких ви зустрічаєте. Тому вам потрібно повертатися до однієї групи кілька разів. Не витрачайте час і гроші, перебігаючи від однієї групи до іншої у відчайдушних спробах знайти клієнтів або отримати рекомендації.

10. Налагодження зв’язків може відбуватися лише на визначених заходах.
Ви можете спілкуватися з колегами в інших частинах вашої фірми та на будь-яких ділових заходах, де присутні люди, яких ви не знаєте.

11: Кожен, кого ви зустрінете, запам’ятає вас добре.
Ефективний нетворкінг — це не лише те, що відбувається, коли ви зустрічаєтеся з людьми. Це включає в себе те, наскільки ефективно ви продовжите роботу, щоб підтримувати та розвивати зв’язки, перетворюючи початкові зустрічі на постійні стосунки.

12. Варто відвідувати події лише там, де немає інших бухгалтерів

12. strong>
Не хвилюйтеся, якщо на заході для нетворкінгу присутні інші бухгалтери. Ти для них інший. Приймайте свої відмінності; хоча послуги, облікові записи та податкові декларації, які ви надаєте, можуть бути схожими, ваші послуги, досвід, поради та підхід відрізнятимуться від усіх інших.

13. Збільште кількість людей, з якими ви розмовляєте
Справа не в тому, скільки людей там або скільки візитних карток ви можете роздати. Йдеться про те, скільки цінних розмов ви можете мати. Зосередьтеся на якості розмов, які ви ведете, а не на кількості людей, з якими ви зустрічаєтеся, прагнучи до значущої взаємодії, яка може привести до цінних зв’язків.

14. Ви можете залишити це іншій людині. слідкуйте за цим
Набагато краще проявити ініціативу та довести, що вам можна довіряти. Пообіцяйте зробити щось у якості подальших дій, а потім переконайтеся, що ви виконуєте цю обіцянку негайно – це також допомагає підтвердити вашу надійність і професіоналізм.

15: Нетворкінг починається лише тоді, коли ви прибуваєте на подію
Гарна підготовка дозволить вам з користю провести час на заході. Один простий спосіб зробити це – надіслати особисту нотатку через Linkedin із проханням зв’язатися з кимось, кого ви знаєте, що буде на заході. Ви виділятиметеся з-поміж інших і, швидше за все, зможете поспілкуватися під час заходу.

Також щодо пов’язаного питання. Linkedin краще розглядати не як соціальну медіа, а більше як мережеву онлайн-платформу для бізнесу. Це не веб-сайт з вакансіями чи депозитарій онлайн-резюме. І це не сайт соціальних мереж, як-от facebook, twitter чи instagram. Як зазначено в пункті 15 вище, ви можете використовувати Linkedin, щоб скоротити процес спілкування віч-на-віч.

Якщо ви хотіли б поговорити про будь-що, що спонукає ця публікація, зв’яжіться зараз >>> Подобається ця публікація? Ви можете отримати посилання на кожну з моїх нових публікацій у блозі в щотижневих електронних листах «Розвиток бізнесу для зайнятих бухгалтерів». Вони також містять принаймні 3 короткі, швидкі та прості практичні поради та ідеї для бухгалтерів і податкових консультантів, які хочуть бути більш успішними. Дайте мені знати тут >>>>

Пов’язані публікації:

  • 6 способів перестати робити ті самі помилки на&hellip ;
  • Як надавати консультаційні послуги для досягнення максимального успіху
  • Уроки для бухгалтерів від…персональних тренерів
  • Чому вам слід припинити спроби підвищити впізнаваність бренду…
  • Використання соціальних мереж і Linkedin для бізнес, а не…
  • Чому недостатньо бути просто хорошим бухгалтером

Автор: Марк Лі|2023-11-27T12:07:01+ 00:0028 листопада 2023|Бухгалтери, розвиток бізнесу|

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingЕлектронна пошта

Про автора: Марк Лі

Марк Лі FCA — футуролог, який спеціалізується на бухгалтерському обліку, впливовий діяч, оратор, наставник, автор і викривач.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Коментар

Δ