27 квітня 2023 р. Стефані Кухле

Основні цінності команди Blumer – це те, у що ми віримо .  Саме вони рухають нашою роботою.

Сьогодні ми, як команда, хочемо приділити кілька хвилин, щоб розбити кожну з 5 основних цінностей, які ми прийняли .

Відданість веде до лояльності

Люди, які віддані успіху команди/компанії/цілі, зроблять те, що потрібно для досягнення цього успіху та поважні, чесні та лояльні до тих членів команди та компанії, які працюють над тим самим успіхом/цілями. – Дженні Андреджак, союзник клієнтів

Джейсон і Джулі визначають відданість як «дійсне сприйняття вашої посадової інструкції та посади». Відданість — це виконувати свою роботу в суспільстві, частиною якої ви є, і бути захопленим нею. Коли ви це зробите з часом, це призведе до того, що серце захоче бути відданим місії. Лояльність — це «надання або демонстрація твердої та постійної підтримки чи вірності особі чи установі». Це ставить велике благо вище ваших особистих почуттів, тому що ви знаєте, що це найкраще для всіх. Відданість веде до лояльності виконує вашу роботу так, щоб виграла вся фірма.

Співпраця веде до сили

Співпраця веде до сили означає, що коли члени команди працюють разом, їхні об’єднані зусилля та різноманітні точки зору можуть призвести до кращих результатів, ніж якби вони працювали поодинці. Співпраця дає змогу об’єднувати ідеї, ділитися знаннями та досвідом, а також ефективно спілкуватися, що зрештою покращує продуктивність команди.

Одним із прикладів співпраці з нашою командою є те, що я запропонував змінити графік грошових прогнозів клієнта з четверга на понеділок. Ми працювали разом, як одна команда, і, обмінявшись думками, погодилися запропонувати ідею клієнту. Ця співпраця зробила нас сильнішими як команду, і ми змогли надати клієнту більш корисний прогноз грошових коштів. Це лише один приклад, але співпраця проявляється майже в кожній нашій взаємодії. Уся наша команда працює разом, щоб забезпечити “білу рукавичку” обслуговування клієнтів, і наші спільні зусилля роблять це можливим. – Жизель Ліотта, союзник клієнтів

Довіра веде до ініціативи

Як любить говорити Джейсон: «Ми збираємося підірвати лайно». Знаючи, що ми можемо щось спробувати, але невдача, яка може статися в кінці, — це не кінець, а можливість навчитися наступного разу. Як сказав Томас Едісон: «Мені жодного разу не вдалося зробити лампочку. Я щойно знайшов 99 способів не робити жодного». Ми як люди не можемо рости без невдач. Люди завжди дивляться на історії успіху Джеффа Безоса, Воррена Баффета, Марка Цукерберга тощо, і кажуть, наскільки добре у них це, але вони не бачать невдач і боротьби, через які їм довелося пройти, щоб досягти цього моменту. Впевненість — це знання того, що невдача — це нормально, тому що вона веде нас до кінцевої мети, дає мені можливість мати ініціативу, щоб спробувати щось нове. Було багато разів, коли я зазнавала невдач, але було багато разів, коли я досягав успіху. Ця ініціатива дозволила мені покращити себе та команду. – Влад Унгуряну, фахівець з бухгалтерського обліку та технічний спеціаліст

Скромність веде до уважності

Моя улюблена основна цінність! Хоча ми не завжди скромно ставимося до своїх професійних навичок та знання (зрештою, є причина, чому ви платите за наші послуги!) ми скромні як люди. Ми знаємо, що як наші клієнти, так і наші клієнти члени команди’ час надзвичайно цінний для них і що вони заслуговують на повагу та уважність. Це спонукає нас приділяти велику увагу та ретельно думати про те, як ми спілкуємося з нашими клієнтами та один з одним, про планування нашої роботи відповідно до календарів і потреб клієнтів, і завжди приділяти трохи додаткового часу, щоб гарантувати, що наші клієнти розуміють, що ми робимо і навіщо, незалежно від їх фінансового досвіду чи його відсутності. Ми НЕ типова бухгалтерська фірма, яка залишає вас у невіданні та надсилає звіти, які розуміє лише контролер компанії. –Ніколас Грін, аналітик бухгалтерського обліку клієнтів

Чесність веде до чесності< /b>

Чим чесніші ми, тим більше нам довіряють, і клієнти відчувають, що можуть на нас покластися. Я постійно бачу це, коли люди визнають свої помилки і просять про допомогу. Ми виправляємо й оновлюємо процеси, і, зрештою, розвиваємося на помилках.– Пандора Сондерс, союзник клієнтів

Таким чином, усі наші основні цінності взаємопов’язані. Ми всі віддані Blumer і роботам/процесам/цілям, а також успіхам компаній, які ми обслуговуємо. Для цього ми повинні співпрацювати – що робить нас сильнішою командою; ми повинні бути чесними один з одним, наша команда та клієнти покладаються на цю чесність; і все це створює впевненість, що кожен член команди має взяти на себе ініціативу в багатьох різних завданнях.

Щоб дізнатися більше про чому за нашими Основними цінностями, перегляньте частину 1 цієї серії блогів.

Шукаєте віддану команду, яка б вас обслугувала? Перегляньте Що ми робимо.

Пакетування Керування календарем Календар Робочі блоки Планування майбутнього Мозок Поділитися у Facebook Поділитися у Twitter Поділитися на LinkedIn Попередній Наступний

Отримувати нашу розсилку

Шукати:

Останні дописи
  • У 2024 році я вирушаю в глибоку подорож навчання потенціалу
  • Якщо ви робите лише 5 речей у наступному році, зробіть це
  • Клієнти купують наше постійне тверде навчання
  • Принципи сильної команди
  • Поради щодо найму та #038; Червоні прапори
Останні коментарі
    Теги

    5 будівельних блоків роботи корпорації Американський план порятунку запитайте себе це. Управління календарем дозування. Календар блокування потужностей. Обмін тематичними дослідженнями. Тренування. Консультації. Розмови. CPA. Зростання.

    Соціальні мережі
    • < /li>

    Пов’язані статті

    18 січня 2024 р. Джейсон Блумер

    У 2024 році я вирушаю в глибоку подорож підвищення кваліфікації

    Докладніше