Процес найму може бути тривалим навіть для малого бізнесу. Від визначення того, чого ви хочете від ролі, до пошуку того, хто може це зробити, потрібно чимало попрацювати.

Цей посібник розповість вам про кожен із етапів набору персоналу та пояснить, що саме вам потрібно зробити, щоб кожен крок став трохи простішим.

Процес набору персоналу

Отож, спочатку , потрібно розуміти, з чого складається процес підбору персоналу. Хоча для кожного бізнесу це різно, наступні 5 кроків загалом охоплюють процес найму.

  1. Визначте робочу роль
  2. Створіть профіль людини, якою, на вашу думку, буде ідеально підходить для цієї ролі
  3. Рекламуйте роль і залучайте претендентів
  4. Короткий список для найкращого претендента
  5. Співбесіда та вибір працівника

Дотримуючись такого роду процесу найму, ви переконаєтеся, що ви ефективні та справедливі. Нижче ми пояснимо кожну з них докладніше.

Визначення ролі

Першим кроком у процесі найму є визначення ролі. Мета визначення ролі полягає в тому, щоб зрозуміти, що включатиме ця нова робота. Це допоможе вам створити повний опис посади.

Щоб визначити роль, вам слід визначити:

  • Загальну мету роботи, в ідеалі одним реченням.
  • Основні завдання, обов’язки та сфери, за якими їм доведеться звітувати. По суті, те, що ви хочете, щоб вони робили щодня, і результати, які ви хочете бачити від них.
  • За що відповідатиме новий працівник – чи то конкретне обладнання, ключові бізнес-сфери чи інше співробітників.
  • Кому вони звітуватимуть і чи хтось їм звітуватиме.
  • Будь-яка інша інформація, як-от рівень заробітної плати, кількість годин, місце роботи та тривалість контракту (повний робочий день, неповний робочий день тощо).

Пам’ятайте, що це просто огляд самої роботи. Далі йде мова про те, як ви оціните чиюсь придатність для цієї роботи.

Створення особистого профілю

Особистий профіль — це поєднання того, що вам потрібно, і чого ви хочете від людини, яка заповню вашу робочу роль. Отже, наприклад, якщо ваша посадова інструкція передбачає багато комп’ютерів, ви шукатимете людину, яка володіє ІТ.

Деякі речі, які слід враховувати під час створення особистого профілю:

    < li>Чи потрібні їм якісь особливі навички чи знання для виконання цієї роботи? Розділіть свій список відповідно до того, які навички необхідні, а які просто бажані. Ви також можете визначити, яким із цих навичок ви можете дозволити собі навчати на роботі, а які ваш працівник повинен знати, перш ніж почати.
  • Вирішіть, який рівень досвіду вам потрібен. Для деяких робочих місць практичний досвід буде більш корисним, ніж формальна кваліфікація. Пам’ятайте, що цей досвід може виникнути в результаті діяльності поза роботою, як-от хобі чи волонтерство.
  • Чи потрібні якісь особливі критерії для виконання цієї роботи, як-от наявність водійських прав?

Ви можете дізнатися, які прогалини у навичках є у вашій поточній команді, створивши звіти, як-от доступні в KashFlow HR.

Створюючи особистий профіль, пам’ятайте, що дискримінація за віком, статтю, расою, національністю, релігією, сексуальною приналежністю чи інвалідністю є незаконною.

Рекламуйте роль і залучення заявників

Ваші посадові інструкції та особистий профіль тепер можуть стати основою вашого оголошення про роботу. Це має виконувати дві ключові ролі:

  • Чітко пояснити, що таке робота та що потрібно від успішних претендентів – чим конкретніше оголошення, тим кращих кандидатів у вас буде.
  • Продайте свою компанію! Пам’ятайте, що вони можуть почути про вас уперше, тож переконайтеся, що ви справляєте гарне враження.

Існує кілька способів прорекламувати вашу нову посаду:

  • Такі веб-сайти з працевлаштування, як Monster і Reed, є чудовим місцем для початку
  • Jobcentre Plus безкоштовно рекламуватиме вакансії та направлятиме кандидатів
  • Місцеві газети або може допомогти знайти місцевих людей
  • Технічні журнали корисні для пошуку кандидатів у вашій галузі
  • Ви також можете попросити друзів або колег дати рекомендації

Скласти короткий список найкращих кандидатів

Отже, тепер у вас є багато чудових кандидатів. Наступне питання полягає в тому, як знайти найкращий.

Почніть зі створення контрольного списку всього, що ви вважаєте важливим і бажаним для роботи, включаючи навички та досвід. Потім порівняйте резюме або заявки, які ви отримали, із цим контрольним списком і подивіться, хто відповідає найбільшим критеріям.

Наскільки вони відповідають цим критеріям, вирішувати вам, але ви можете взяти до уваги сертифікати чи кваліфікації, минулий досвід і досягнення або попросити рекомендації. Ви навіть можете встановити тестування перед співбесідою, якщо це стосується роботи.

Додайте найкраще підходящих кандидатів до списку тих, з ким провести співбесіду, і ретельно подумайте про те, щоб включити тих, хто не відповідає вашим вимогам. критерії.

Можливо, вам знадобиться хтось, хто допоможе вам прийняти це рішення, тому попросіть колегу або професійного консультанта допомогти. Це також допоможе усунути будь-які особисті упередження щодо чи проти кандидатів і сприятиме критичному мисленню щодо кожного претендента.

Наступним кроком є ​​запрошення тих, хто ввійшов у ваш короткий список, на співбесіду.

Проведення співбесіда при прийомі на роботу

Один із найкращих способів визначити найкращого кандидата з вашого списку — це провести співбесіду при прийомі на роботу. Щоб успішно провести співбесіду при прийомі на роботу з першого разу, виконайте такі дії:

  1. Перш ніж прийти на роботу, переконайтеся, що ви хочете від свого майбутнього співробітника. Майте чітке уявлення про те, які ділові проблеми вам потрібно вирішити, і сприймайте цю співбесіду як можливість для них показати вам, як вони це робитимуть.
  2. Заздалегідь опрацюйте їхнє резюме та створіть персоналізовані запитання. Запитайте більше про їхні досягнення, чому вони погодилися та залишили попередню роботу, чого хочуть від кар’єри. Це допоможе співбесіді виглядати як більш природна розмова та додасть деяких деталей до їхньої заявки.
  3. Задавайте додаткові запитання, щоб підтримувати розмову та дізнаватися більше. Це може допомогти вам визначити фактичну роль кандидата в будь-яких минулих досягненнях, які він згадав, і краще визначити, що він вважає успіхом і чому.
  4. Не бійтеся підкидати деякі гіпотетичні сценарії під час співбесіди – це чудовий спосіб побачити, наскільки швидко мислить (або наскільки глибоким експертом) є ваш кандидат.
  5. Дайте кандидату час поставити багато запитань. Це дасть їм можливість дізнатися більше про вашу компанію та чесно відповісти. Якщо ваші чесні відповіді подобаються кандидату, то, швидше за все, вони підійдуть краще.
  6. Зрештою, дуже важливо переконатися, що кандидат відповідає культурі вашої компанії. Якщо вони не мають потрібної особистості чи навичок міжособистісного спілкування, чи навіть потрібного рівня потягу чи амбіцій, то вам буде важко працювати з ними.

Наприкінці співбесіди , повідомте кожному кандидату про наступні кроки, а саме: коли та як з вами зв’яжуться.

Вам слід знову зв’язатися з усіма, у кого ви берете співбесіду, навіть якщо вони невдалі. Крім хороших манер, невиконання подальших дій створить погане враження про вашу компанію, яке кандидати, швидше за все, поділяться з іншими. Це зашкодить вашій репутації та може перешкодити сильним кандидатам подавати заявки на майбутні посади.

Можливо, вам доведеться пройти кілька раундів співбесід, щоб знайти потрібного кандидата – залежно від кількості заявок і вашого< /p>

А що стосується вашого успішного кандидата? Вам потрібно їх найняти.

Процес найму

Якщо припустити, що обраний вами кандидат прийме роботу (а чому б і ні? Ви чудові), у вас залишилося ще кілька кроків.

Спочатку вам потрібно домовитися про дату початку роботи та зарплату . Ці переговори також можуть стосуватися оплачуваної відпустки, вихідної допомоги, організації дистанційної роботи та інших сфер. Ви повинні бути гнучкими, особливо якщо ваш кандидат має роботу з кращими умовами (наприклад, більше оплачуваної відпустки, ніж ви зараз пропонуєте).

Вам доведеться додати працівника до своєї платіжної відомості, подбавши про те, щоб ввести правильну податкову інформацію, банківські реквізити та початкові баланси (якщо вони приєднуються в середині податкового року). Щоб зробити все це за кілька кліків, ми рекомендуємо вам швидко переглянути KashFlow Payroll.

Що станеться в перший день залежатиме від розміру та типу вашого бізнесу, але у кожному разі переконайтеся, що ви представили нового працівника його колегам, знайдіть час, щоб ознайомити їх із довідником компанії (якщо ви цього ще не зробили).

І це, у двох словах, процес набору та найму персоналу!

Щоб отримати поради щодо того, як зробити вашого працівника щасливим і переконатися, що ви відзначаєте всі прапорці відповідності на кожному етапі, ознайомтеся з веб-сайтом KashFlow і блогу.

А щоб скоротити адміністраторську роботу, пов’язану з наймом і утриманням нового співробітника, спробуйте KashFlow HR! Ви можете отримати безкоштовну 14-денну пробну версію, натиснувши це посилання: https://www.kashflow.com/try-hr/

Подолайте стрес на робочому місці за допомогою програмного забезпечення KashFlow HR

Автор Ендрю Вудхаус

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися