Опубліковано 13 квітня 2019 р. в Без категорії

Якщо ви не знати, що таке утримання, краще дізнатися про це більше, перш ніж намагатися вирахувати федеральний податок QuickBooks зі своїх працівників. Це те, що відбувається, коли роботодавець віднімає певну суму від валового заробітку працівників, включаючи компенсацію та інші пільги, як-от Medicare та соціальне забезпечення.

Основи утримання федерального податку QuickBooks

Скільки грошей вираховується, насправді залежить від міста, з якого походить працівник. Це пов’язано з тим, що штат і місто можуть мати різні податкові ставки щодо фонду оплати праці. Після того як роботодавець здійснить ці відрахування, він зобов’язаний вчасно сплатити ці суми разом із власними податками відповідним урядам.

Чи завжди утримані гроші є податками?< /p>

Іноді роботодавець змушений утримувати певні гроші, не пов’язані з податками. Ці гроші часто збирають на накопичувальні плани, пенсійні фонди, арешти, які були винесені судом, внески перед профспілкою, страхування тощо. 

Утримання податків є обов’язковим для працівників, але не для субпідрядників. Вони повинні сплачувати власні податки, тому будь-які платежі, які ви робите субпідряднику, не оподатковуються жодним чином, за винятком кількох випадків, коли потрібно утримувати федеральні податки. 

У цих окремих ситуаціях IRS завжди інформує роботодавця про те, чи повинен субпідрядник дотримуватися додаткового утримання. Існує можливість заповнити цю конкретну форму податку у програмному забезпеченні QB у розділі меню «Налаштування». 

Якщо ви не впевнені, до якої категорії належить ваш субпідрядник, або вам потрібна допомога щодо інших аспектів QuickBooks, як-от як встановити QuickBooks для кількох користувачів, тоді ви можете прочитати наші блоги або повідомити про це наших експертів.

Як у QuickBooks утримувати федеральний податок?

Щоб зробити необхідні відрахування з валового доходу ваших працівників і відобразити їх у рахунку-фактурі, один із способів передбачає створення кредитового авізо, яке відстежується до рахунку податкових витрат за допомогою статті. Швидше за все, вам спочатку потрібно буде створити такий обліковий запис, тому ось кроки для цього:  

  1. Натисніть «Створити», коли ви відкриєте значок шестірні, а потім виберіть План рахунків.
  2. Перейдіть до розділу «Тип облікового запису» та виберіть «Інші витрати» зі спадного списку.
  3. Знову виберіть «Інші витрати», коли перейдете до спадного меню в розділі «Тип деталей».
  4. li>
  5. Збережіть його після того, як ви назвете його як «Витрати на утриманий податок». 

Тепер ви створили облікові записи «Податкові витрати». Тепер ви можете створювати та вводити будь-які позиції в кредитовому авізо, якщо ви хочете утримувати податок.  

  1. Виберіть опцію «Новий», коли клацнете значок шестірні та виберіть пункт «Продукти та послуги» в розділі у цьому розділі.
  2. Виберіть тип послуги.
  3. Коли ви отримаєте вибір назвати цю послугу, введіть Утриманий податок.
  4. Клацніть стовпець «Обліковий запис доходів» і виберіть той самий обліковий запис, який ви щойно створили, під назвою «Обліковий запис витрат на утриманий податок» і збережіть його. 

Наступне, що потрібно зробити в цьому процесі, це створити нове кредитове авізо. Ось кроки: 

  1. Натисніть значок «Плюс» (+), а потім виберіть «Кредитове авізо».
  2. Виберіть позицію «Податок на джерело» та потрібну суму зі списку. меню внизу, яке з’являється під стовпцем «Продукт/послуга».
  3. Заповніть інші важливі деталі та натисніть «Зберегти». 

Тепер ви можете використовувати це кредитове авізо, щоб вирахувати гроші, які має сплатити клієнт, і завершити процес утримання федерального податку QuickBooks для вашого бізнесу. 

  1. Відкрийте значок «Плюс» ( +) і натисніть «Отримати платіж».
  2. Виберіть ім’я клієнта, до чиїх даних потрібно застосувати зміни, і додайте всі необхідні деталі відповідно до запиту.
  3. Натисніть рахунок-фактуру, який ви Ви повинні застосувати податок на джерело доходу – це можна зробити, відкривши розділ «Невиплачені операції».
  4. Виберіть кредитове авізо, яке ви щойно створили (ви знайдете опцію в стовпці «Кредити»), і введіть суму. Натисніть «Зберегти».

Примітка. Ця стаття скопійована. Моя сторінка Just

Основи утримання федерального податку QuickBooks< /strong>

Поділитися:

Подобається Завантаження…

Встановити QuickBooks із тегами Для кількох користувачів утримання федерального податку QuickBooks

Опубліковано account cares

Account Cares є одним із провідних сторонніх постачальників послуг QuickBooks. Наші послуги включають: корпоративна міграція, обробка робочих столів і консалтинг. Будучи відомим іменем, багато бухгалтерів і малих/середніх підприємств покладаються на наші послуги. Фактично, у нас є клієнти, які користуються нашими послугами та підходами з усього світу. Переглянути всі дописи за обліковими записами