Опубліковано 27 листопада 2023 р. 27 листопада 2023 р.

ред. Примітка: наступне було надіслано як лист до редактора Вільямом Ханом, CPA (Флорида та Огайо). Коментарі відкриті.

Один кандидат CPA може відповідати вимогам у 150 годин, використовуючи кредити подвійної реєстрації, отримані п’ять років тому, ще в середній школі. Навпаки, співробітник на робочому місці шукає необхідні додаткові 30 годин, отримавши ступінь магістра за 30 000 доларів США. Національна асоціація державних бухгалтерських рад (NASBA) вважає ці години еквівалентними кредитним годинам коледжу. Зрозуміло, що ні.

У той час як компанії CPA продовжують відчувати труднощі з пошуком та утриманням кваліфікованих бухгалтерів, NASBA продовжує захищати правило 150 годин. Вони роблять це, використовуючи концепцію істотної еквівалентності, яка визначена в розділі 23 Єдиного закону про бухгалтерський облік (UAA). Цей Закон визначає три принципи еквівалентності. Це (1) складання іспиту CPA, (2) робота протягом одного року за ліцензованим CPA та (3) отримання 150-годинної освіти.

Кількість над якістю?

Що стосується третього рівня еквівалентності, NASBA наголошує на кількості необхідних кредитних годин коледжу, але якість таких кредитних годин прямо не розглядається.

Безсумнівно, мова в законах більшості штатів містить такі фрази, як «вміст, затверджений радою». Проблема полягає в тому, що комісії кількох штатів не перевіряють охоплення концепції курсів окремих коледжів чи університетів. У Флориді, наприклад, Рада бухгалтерів переглядає основні навчальні плани коледжів з бухгалтерського обліку, щоб отримати уявлення про заявлене охоплення курсу навчального закладу. Однак немає жодної подальшої оцінки того, чи цей вміст дійсно подається в класі.

Значною мірою державні ради покладаються на регіональні акредитаційні комісії як на основу для припущення якості. І, меншою мірою, вони покладаються на приватні органи акредитації, такі як Асоціація розвитку університетських шкіл бізнесу (AACSB) або Рада з акредитації бізнес-шкіл і програм (ACBSP). Хоча акредитація цими органами забезпечує певний комфорт у сфері якості освіти, такий комфорт є слабким.

чому Оскільки акредитовані особи не перевіряють глибину охоплення змісту курсу в конкретних спеціальностях або програмах. Здебільшого акредитатори оцінюють фінансову спроможність навчального закладу та ступінь виконання його місії. Якщо в затвердженій програмі курсу викладаються конкретні поняття, які необхідно охопити, акредитовані особи не мають жодного уявлення про те, чи дійсно цей вміст надається студентам. Це підриває надійність 150-годинного третього стовпа.

Якість

На жаль, якість перебуває під тиском багато закладів, що залежать від навчання. Оскільки бюджети розтягуються, а грошовий потік обмежений, академічні стандарти послаблюються, щоб залучити студентів. Інститути, які скорочують тривалість програми, скорочують час зборів у класі та зменшують охоплення змісту курсу, усе це підриває якість.

Передача змісту курсу не є очевидною для тих, хто не працює в академічних колах. Проте дехто починає помічати. Наприклад, у своєму журналі Business Insider Аєлет Шеффі зазначила, що «між якістю програм, які пропонуються онлайн, і програмами, які пропонуються особисто, може бути значна різниця».

Нещодавно я провів 8-тижневий онлайн-курс з фінансів у невеликому приватному університеті. Я більше так робити не буду. Цей курс охоплював лише близько 15% охоплення змісту традиційного 15-тижневого курсу, не потребував підручника та не мав синхронної взаємодії між студентом та викладачем. Я вважаю, що це приклад невідповідності якості, про який говорить Шеффі. Один кандидат на CPA може пройти цей онлайн-курс, а інший – 15-тижневий курс. NASBA вважає їх еквівалентними.

Звичайно, є якісні онлайн-програми як у великих, так і в малих закладах. Прикладами є Penn State World Campus і Purdue Global Online. Але NASBA не робить різниці між курсами, які навчаються в закладах, які пропонують якісні курси, і тими, які цього не роблять. Це підриває надійність 150-годинного третього стовпа.

Які курси враховуються?

Після того, як студент у Флориді отримав ступінь бакалавра та досяг встановлених 30 бухгалтерських і 36 загальних робочих годин, додаткові 30 годин, необхідних для отримання ліцензії, відповідно до глави 473.308 (3) Статуту Флориди, просто повинні бути кредитом коледжу . Дійсно, такі години можна отримати в будь-якій предметній галузі (наприклад, навчання, театр чи плетіння кошиків) або на будь-якому рівні змісту (подвійне навчання в середній школі, першокурсник, другокурсник тощо).

Більшість штати приймають кредити подібно до Флориди. Прийняття будь-яких кредитів коледжу, незалежно від предметної галузі, підриває надійність 150-годинної третьої основи.

Підведення підсумків

Очевидно, що складання іспиту CPA є міцною опорою еквівалентності. Очевидно, що робота під наставництвом ліцензованого CPA є міцною опорою еквівалентності. З іншого боку, додаткові 30 годин коледжу на будь-якому рівні змісту та в будь-якій темі не проходять тест на еквівалентність і підривають надійність 150-годинного третього стовпа.

Як Міннесотське товариство CPA, так і Асоціація CPA Південної Кароліни пропонують законодавчі акти, які дозволять кандидатам на отримання ліцензії CPA замінити навчання на робочому місці замість необхідного кредиту коледжу. Якщо навчання на робочому місці переважає заліки коледжу з точки зору професійного розвитку кандидата CPA, тоді таке навчання має бути підтверджене NASBA. Це підкреслить якість навчання, а не кількість зароблених кредитних годин у коледжі.

Про автора:

Доктор Вільям Хан є CPA з чотирирічним досвідом аудиту в Ernst & Молодий, двадцятирічний досвід роботи фінансовим директором у банківських організаціях, що торгують NASDAQ, і тридцятирічний досвід викладання бухгалтерського обліку та фінансів на програмах бакалаврату та магістратури у вищих навчальних закладах. Він опублікував понад тридцять статей у практичних та наукових журналах і є співавтором підручника, опублікованого Pearson під назвою «Судова бухгалтерія».

Перегляньте більше листів до редактора, опублікованих тут.

Поділитися:

Опубліковано в Іспит CPA, Освіта, Лист до редакціїПозначено правилом 150 годин, вимоги CPA, NASBA, До магістратури чи не до магістратури, Досвід роботи