Як визначити, який канал соціальних мереж підходить саме вам і вашому бізнесу? Чи маєте ви бути присутніми скрізь, щоб отримати максимальну популярність? Або, роблячи це, ви будете надто тонкі? Час і ресурси є проблемою? Нижче ми зібрали деякі переваги ключових соціальних каналів, щоб допомогти вам вирішити, яка платформа підходить для вашого малого бізнесу.
Згідно зі статистичними даними, наразі понад 1,86 мільярда щомісяця активних користувачів Facebookкористувачів у всьому світі. Це робить його найбільшим каналом соціальних мереж. Створення бізнес-сторінки є обов’язковим, якщо ви хочете охопити високорелевантних цільових клієнтів, але пам’ятайте, що її потрібно буде регулярно оновлювати рівномірною сумішшю рекламного, привабливого та цікавого вмісту. Щоб окупити свої інвестиції, доцільно спробувати платну рекламу. Ви не повинні боятися витратити трохи, щоб повернути гроші.
За останні роки Twitter завоював репутацію платформи для найсвіжіших новин. Використовуючи функцію хештегів, ви можете легко бути в курсі останніх тенденцій і важливих подій. Отже, якщо ви займаєтеся регулярним створенням відповідного цікавого контенту, який заслуговує на висвітлення новин, тоді Twitter може бути саме тією платформою для вас.
Twitter також є чудовим способом зв’язатися зі своїми клієнтами. Якщо у вас є незадоволений клієнт, ви обов’язково почуєте про це в Twitter. Скористайтеся цією нагодою, щоб уважно вислухати та відповідати відповідним чином. Зробивши це добре, ви продемонструєте, що дбаєте про своїх клієнтів.
Google+
Майте на увазі, що Google+ належить Google. Це означає, що якщо ви перебуваєте в Google+, ви маєте більше шансів потрапити в результати пошуку в Інтернеті. Ці переваги рейтингу в результатах пошуку роблять Google+ важливою соціальною мережею для вашого бізнесу. Використовуючи Google Hangouts, додаючи та отримуючи +1 (форма схвалення в Google+) і використовуючи хештеги, ви також матимете більше шансів полегшити пошук вашої компанії.
LinkedIn< /strong>
LinkedIn — це найбільша соціальна мережа для ділових людей і професіоналів. Хоча опублікований тут вміст починає змінюватися, LinkedIn все ще асоціюється з більш тверезим і професійним розумінням. Групи LinkedIn також надають професіоналам чудовий спосіб спілкуватися з колегами.
YouTube
Хоча це може бути дуже конкурентним YouTube, як і Google+, є корисним місцем, якщо ви хочете отримати більшу присутність у пошуку в Інтернеті. YouTube є другою за величиною пошуковою системою після Google і також належить Google, тому вміст, оптимізований для вашого продукту чи послуги, може бути дуже корисним для вашого бізнесу.
З великою кількістю тексту ваші клієнти можуть швидко втратити увагу, відео допомагає донести те саме повідомлення за набагато менший час. Відео може бути чудовим інструментом, щоб справити незабутнє враження.
Відеомаркетинг також не обов’язково має бути дорогим. Ви можете використовувати смартфон для зйомки та отримати дешеве освітлення та найняти відеоредактора, щоб додати професійного штриха до вашого відео, і все це за невелику плату.
Перш ніж обміркувати, яка платформа соціальних мереж найкраща для вас і вашого бізнесу, подумайте про свій продукт і про те, як ви хочете про нього повідомити. Чи є десь природне місце для цього? Також подумайте про те, чи є у вас доступний ресурс для керування робочим навантаженням.
KashFlow — це програмне забезпечення для бухгалтерського обліку без жаргону, створене для малого бізнесу. Ви можете керувати фінансами свого бізнесу з будь-якого місця та створювати професійні фірмові пропозиції та рахунки-фактури за лічені хвилини. Щоб отримати безкоштовну демонстрацію програмного забезпечення 1-2-1 без жодних зобов’язань, просто зателефонуйте команді KashFlow onboarding за номером 0344 815 5779.
Автор: Грем Крозерс
Поділитися цією статтею
0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися