Опубліковано 20 листопада 2023 року20 листопада 2023 року
Хтось, хто добре володіє математикою та пошуком у Google, повинен підрахувати, скільки звітів створили консультанти Deloitte на рік має бути щонайменше 1000. Сьогодні це вчасно: опитування компанії Deloitte у 2023 році, присвячене Чорній п’ятниці та Кіберпонеділку.
Основні висновки з опитування 4318 споживачів:
- споживачі планують витратити в середньому 567 доларів під час Чорної п’ятниці та Кіберпонеділка (BFCM) (четвер, 23 листопада – понеділок). 27 листопада), що на 13% більше, ніж минулого року.
- Вісімдесят чотири відсотки опитаних покупців почуваються впевненими у своєму початковому бюджеті з вересня цього року та планують витратити стільки ж, скільки більше.
- Очікується, що міленіали будуть нести значну частку витрат протягом періоду BFCM (43%); більше двох третин (68%) планують купувати собі подарунки.
Участь у BFCM з року в рік залишається стабільною: 8 із 10 планують робити покупки протягом тижня.
Тому, хто придумав BFCM, слід негайно найняти консультантів, щоб вони придумали кращу назву для витрат у Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок. .
Слухайте захоплені вигуки роздрібних торговців звідусіль.
Порівняно з останніми двома роками менше людей сидять на святкових покупках (рівень участі споживачів 95% у 2023 році проти 92% у 2022 році та 88% у 2021 році), незважаючи на те, що майже три чверті опитаних людей очікують вищих цін. Щодо доходу, то цього року найбільше витрачатимуться групи з доходом від 50 до 99 тисяч доларів США (+26%) і від 200 тисяч доларів США (+22%). Зверніть увагу на стажерів.
Подарунки для себе сприятимуть значному розвитку бізнесу, оскільки багато споживачів утрималися від покупок протягом останніх двох святкових сезонів. Цього року 75 відсотків усіх респондентів планують щось собі подарувати.
Міленіали’ Частка витрат у Чорну п'ятницю/Кіберпонеділок становить колосальні 43 відсотки, що залишає покоління X (23%), людей буму (20%) і покоління Z (13%). Шокує те, що міленіали також частіше, ніж інші покоління, — задихатися &# 8212; вийдіть з дому та беріть участь у акціях Чорної п’ятниці. Половина опитаних мілленіалів, ймовірно, підуть до магазинів між північчю та 7 ранку (проти 31% інших покупців). Усі ці хвилювання про наші зарплати, мабуть, принесли свої плоди, оскільки цього року покупці міленіалів мають намір збільшити свої середні витрати на BFCM на 38% порівняно з минулим роком і віддати перевагу подарункам: 68% планують купувати собі подарунки протягом цього періоду. Отримайте iPad, ви на це заслуговуєте.
Зрештою, майже дві третини (63%) покупців кажуть, що вони можуть спокуситися зробити покупку BFCM під час роботи, інші 37% є брехунами та, ймовірно, ходять по магазинах. Amazon зараз за їхнім робочим столом.
Deloitte: Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок сприяють тому, що споживачі шукають угод, щоб збільшити свій бюджет [PR Newswire]
Поділитися:
Пов’язане
Опубліковано в Новини