Почнемо з того, що мало хто з тих, хто створює веб-сайти, скаже вам.

Ваш веб-сайт не приверне НІЯКИХ потенційних клієнтів, якщо його не переглянуть потрібні люди.

Тож це це НЕ допис про пошукову оптимізацію (SEO) або використання зворотних посилань, платної реклами чи реклами з оплатою за клік (PPC) для залучення трафіку на ваш веб-сайт.

Це також НЕ допис про ведення блогів або регулярно оновлюйте свій веб-сайт, щоб залучити більше трафіку пошукової системи.

Натомість я зосереджуюсь на тому, чому ваш веб-сайт не перетворює достатньо відвідувачів на потенційних клієнтів. (Звичайно, вам належить перетворити найкращих із цих потенційних клієнтів на клієнтів).

Проста істина полягає в тому, що, незалежно від того, багато чи мало ви витратили на свій веб-сайт, вам потрібно, щоб він допомагав вам розвивати бізнес і забезпечував віддачу від ваших інвестицій.

Як це може працювати в реальному житті Цікаво?

Вам потрібно розглянути два типи відвідувачів і чому вони переглядають ваш веб-сайт:

1 – Пошук незнайомців
Хтось шукає в Інтернеті бухгалтера (зазвичай вони шукають когось із місцевих жителів). Ви сподіваєтеся, що ваш веб-сайт буде високо в результатах пошуку і що потенційний клієнт перейде за посиланням на ваш сайт.

Або, можливо, ви використовуєте PPC чи іншу форму реклами, щоб залучити незнайомців до вашого веб-сайту.

Хоч би вони знайшли вас, ви маєте сподіватися, що ваш веб-сайт дозволить відвідувачам швидко побачити, що ви можете їм допомогти зі своєю проблемою. Тобто, незалежно від того, що спонукало їх здійснити пошук або стежити за рекламою.

Ви також повинні допомогти їм побачити, хто ви є, і полегшити для них зв’язок з вами.

2 – Рекомендації та рекомендації
Окрім тих людей, які шукають в Інтернеті, ваш веб-сайт також має залучити іншу групу людей.

Це ті, хто був заінтригований вашим онлайн-контентом, зустрівся з вами або був рекомендований вам. Коли вони перевіряють ваш веб-сайт, їм потрібно підтвердити те, що вони чули або що їм потрібно.

Однак відвідувачі заходять на ваш веб-сайт, ви хочете залучити серйозних потенційних клієнтів.

ключові питання
Якщо ваш веб-сайт не привертає потрібних потенційних клієнтів, можливо, це пов’язано з однією з двох причин. Або:

  • Ви не залучаєте на свій веб-сайт потрібних людей; або
  • оскільки навіть потрібні люди не можуть швидко знайти те, що їм потрібно, і вирішити, що ви їм підходите.

Одна помилка, яку легко виправити, полягає в тому, що ви нас” і “Зв'язатися з нами”. Незважаючи на те, що багато (або мало) бізнесу ви отримуєте через свій веб-сайт, ви отримаєте більше, коли розкриєте своє ім’я та свою особистість (можливо, навіть за допомогою гідного фото).

Більшість людей хочуть знати, з ким вони звертаються, а не лише назву фірми.

Ви ‘ще один бухгалтер’?
Це є іншим фактором, який слід враховувати.

Якщо відвідувач бачив кілька бухгалтерів’ веб-сайтів, чи дає їм можливість побачити, що робить вас особливим, відмінним і підходящим для них?

Я не кажу про блискучий, яскравий, дуже характерний веб-сайт – хоча це МОЖЕ допомогти. Набагато важливішим є те, чи ВИ та ваші послуги, стиль і підхід відрізняються від інших.

Незважаючи на популярні заяви, що ‘ми різні’ тощо, більшість бухгалтерів’ веб-сайти майже взаємозамінні. Якби я взяв весь вміст (слова та стокові зображення) з двох таких веб-сайтів і поміняв їх між собою, навіть власники практики, ймовірно, навіть не помітили б цього!

Вирішення проблеми
Багато бухгалтерів’ веб-сайти пояснюють, чим займаються всі бухгалтери, перераховують усі їхні послуги та пояснюють, що означає ведення бухгалтерського обліку, що означає підготовка звітності тощо.

Мені цікаво, скільки відвідувачів читають ці пояснення чи цікавляться ними? Я вважаю, що більшість із них знають (або думають, що знають), чим займаються бухгалтери. Якщо ви збираєтеся говорити по буквах, робіть це принаймні подалі, що відрізнятиме вас від інших – і переконайтеся, що ви робите це в привабливий спосіб.

Які проблеми відвідувачів вашого веб-сайту, які ви можете допомогти їм вирішити?

Часто не помічаються
Коли я працюю з бухгалтером 1-2-1, я часто запитую, як виглядає ідеальний клієнт. Яку людину чи компанію вони найбільше хочуть завоювати як нових клієнтів?

Деякі бухгалтери люблять нові компанії. Інші лише хочуть взятися за відомі підприємства, які хочуть відійти від свого старого бухгалтера.

Тоді моє запитання полягає в тому, чому це не зрозуміло на веб-сайті бухгалтера. Чому ті, хто насправді не бажає нових компаній, мають веб-сайти, на яких натякають на те, що вони хочуть працювати з новоствореними компаніями?

Чому так мало бухгалтерів’ веб-сайти мають різні повідомлення для цих двох досить різних типів відвідувачів? І чому так мало зосереджено на залученні тих людей, чий старий бухгалтер підвів їх, стягнув завищені або недостатньо обслуговані?

Конкретні послуги
Досвід показує, що не всі потенційні клієнти шукають бухгалтера в Інтернеті. Замість цього вони шукають «податкову консультацію» або будь-яку іншу проблему, на яку вони хочуть отримати відповідь – або когось, хто їм допоможе.

Це одна з причин, чому веб-сайт FindaTaxAdviser.online працює як сайт для створення потенційних клієнтів для податкових консультантів, а також для бухгалтерів з досвідом оподаткування. Сайт працює на основі Мережі податкових консультантів, головою якої я є з 2007 року.

Якщо ви шукаєте в Інтернеті «податкові консультації», ви побачите, що веб-сайт уже має високий рейтинг. У результаті вони вже давно приймають тисячі відвідувачів щомісяця. Але багатьом із цих відвідувачів справді потрібен місцевий бухгалтер, а не податковий консультант. Їм просто не спадає на думку шукати «бухгалтер»!

Якщо ви збираєтеся просувати на своєму веб-сайті свій фаховий досвід у податкових чи будь-яких інших питаннях, робіть це належним чином. Під цим я маю на увазі зробити більше, ніж просто перерахувати купу послуг, які ви МОЖЕТЕ надати, ЯКЩО про них попросить клієнт.

Висновок
Метою цієї публікації в блозі було висвітлити, чому ваш веб-сайт не привертає бажаних потенційних клієнтів, і що ви можете з цим зробити.

Ключові поради, наведені вище, пояснюють, чому я рекомендую вам:< /p>

1 – Будьте більш відкритими щодо себе та інших ключових людей у ​​бізнесі на сторінці ‘Про нас’ стор.
2 – Замість загальної електронної адреси у вашому ‘контакті’ нас, дозвольте відвідувачам зв’язатися з вказаною особою (і надайте їм можливість надіслати електронний лист, а не лише заповнити форму).
3 – Дайте зрозуміти, що ви не ‘ще один’ бухгалтерська фірма. Просто стверджувати це недостатньо. Це те, що роблять усі (що робить вас однаковими!)
4 – Зосередьтеся на проблемах, які ви вирішуєте для клієнтів.
5 – Припиніть намагатися звертатися до когось і кожного. ‘Обговорення’ вашому ідеальному клієнту, щоб він знав, що перебуває в потрібному місці. І відлякуйте тих, кого ви не хочете.
6 – Будьте чесними щодо своїх спеціалізованих послуг – ті, які ви надаєте на регулярній основі, а не ті, які з’являються лише час від часу

Якщо ви хотіли б поговорити про будь-що, що спонукає ця публікація, зв’яжіться зараз >>> Подобається пост? Ви можете отримати посилання на кожну з моїх нових публікацій у блозі в щотижневих електронних листах «Розвиток бізнесу для зайнятих бухгалтерів». Вони також містять принаймні 3 короткі, швидкі та прості практичні поради та ідеї для бухгалтерів і податкових консультантів, які хочуть бути більш успішними. Дайте мені знати тут >>>>

Пов’язані публікації:

  • Не витрачайте гроші на оплату за клік – замість цього спробуйте це
  • Важливі перші кроки для успішного залучення потенційних клієнтів
  • Майстер-клас Linkedin
  • Як змусити правило 80:20 працювати на вас
  • < li>Що робити, якщо ніхто з ваших клієнтів не хоче від вас нічого?

  • 3 способи уникнути марнотратства часу

Автор: Марк Лі|2024-01-21T17:35:49+ 00:0023 січня 2024|Бухгалтери, розвиток бізнесу|

FacebookTwitterRedditLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkXingЕлектронна пошта

Про автора: Марк Лі

Марк Лі FCA — футуролог, який спеціалізується на бухгалтерському обліку, впливовий діяч, оратор, наставник, автор і викривач.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Коментар

Δ