Навчитися розставляти пріоритети у роботі є ключовим навиком для кожного в кожній професії. Якщо ви самозайнятий чи власник малого бізнесу, особливо важливо визначити пріоритети, оскільки ви завжди робите так багато справ одночасно.

Ми знаємо, що часом це може здатися непосильним, особливо коли щось йде неправильно, і все ваше робоче навантаження стає безладним, тому ми зібрали кілька найкращих порад, які допоможуть вам зосередитися та виконати роботу.

Спочатку складіть список усього, що ви потрібно зробити. Коли ви закінчите свій список справ, зверніть увагу на те, що ви записуєте першим. Це може бути найактуальнішим питанням, яке у вас на думці.

Далі вам слід визначити, які завдання є найбільш терміновими, а які — найважливішими.Різниця між ними проста: якщо вам потрібно зробити це негайно, це терміново. Якщо це сприяє досягненню довгострокової мети, це важливо. Іноді робота є і тим, і іншим. Іноді ні те, ні інше.

Коли ви розробляєте, як визначити пріоритети в кожному випадку, дотримуйтесь матриці Ейзенхауера. Це працює так:

  • Якщо це терміново та важливо: зробіть це зараз.
  • Якщо це терміново та не важливо: доручіть комусь іншому.
  • Якщо це не терміново, але важливо: заплануйте час, щоб зробити це пізніше.
  • Якщо це не терміново і не важливо: забудьте про це.

prioritise your workload with the Eisenhower Box

 

Якщо у вас багато термінових завдань, вам потрібно визначити цінність кожна робота.

Ви повинні, наприклад, зосередитися на роботі для клієнтів, а не на внутрішніх дорученнях. Займіться підтримкою клієнтів, перш ніж почати соціальне планування. Вибирайте вакансії з найближчими термінами, щоб не натрапити на них і не ризикувати непотрібними помилками.

Ще одна річ, про яку слід пам’ятати: чим більше людей це стосується, тим ціннішою буде робота. Якщо інші чекають, поки ви закінчите свою частину, це має бути одним із ваших більш нагальних пріоритетів.

Оцініть докладені зусилля. Ще один спосіб підійти до вашого робочого навантаження, особливо з менш терміновими завданнями, це визначити, скільки зусиль буде витрачено на його виконання.

Ви можете завчасно розпочати довгострокові проекти та продовжувати їх роботу у фоновому режимі. Крім того, ви можете вибрати кілька швидких робіт, щоб скоротити список і налаштуватися на продуктивне мислення.

Створіть крайні терміни. Це хороша техніка для ваших важливих і нетермінових завдань. Важливо бути реалістом, оскільки пропуск власних термінів лише посилить ваше розчарування.

Один із способів переконатися, що ви дійсно дотримуєтеся встановленого терміну, – оприлюднити його. Це може бути страшно, але ось у чому суть – ви берете на себе відповідальність і отримуєте реальний стимул не пропустити свій термін.

Якщо це неможливо (скажімо, ви приватний підприємець і є нікого, хто притягне вас до відповідальності), дайте собі стимул докластися до дедлайну, як-от ранній фініш і покарання за його пропуск. Просто переконайтеся, що це не виконуєте ви, щоб не поступитися в останню хвилину!

Установлюючи терміни, перевірте, чи існує закономірність.Чи полегшить виконання одного завдання інше? Ви можете створити ефект доміно після завершення роботи та ефективно скоротити робоче навантаження.

КашФло розроблений, щоб скоротити список справ і дозволити вам зосередитися на важливому. – безкоштовне програмне забезпечення для бухгалтерського обліку, яке охоплює все: від виставлення рахунків до щоденного ведення бухгалтерського обліку та нарахування заробітної плати. Хмарний і вільний від жаргону, він створений для малого бізнесу.

Продовжуйте читати:

Прочитайте  Блог KashFlow , щоб отримати підказки щодо всього, починаючи від відкриття та розвитку бізнесу до ПДВ, фрілансу та багато іншого!

Автор Ендрю Вудхаус

< p class="post-footer__author__bio"> Ендрю Вудхаус є керівником контент-маркетингу KashFlow.

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися