Зміст

Бухгалтерія та бухгалтерський облік для маркетингових агенцій, можливо, не є найцікавішим чи гламурним аспектом бізнесу, але вони важливі для успіху вашої агенції. Належне управління фінансами може допомогти вам прийняти обґрунтовані рішення, визначити сфери, які потрібно покращити, і уникнути дорогих помилок. Від відстеження норми прибутку до моніторингу бюджетних обмежень, бухгалтерія дає змогу зрозуміти фінансовий стан діяльності агентства цифрового маркетингу.

Кожна агенція цифрового маркетингу повинна мати належну систему бухгалтерського обліку, щоб керувати своїм бажаним грошовим потоком, незалежно від того, чи це облік готівкою та нарахуванням, єдина чи подвійна бухгалтерія. Це стає критичним, коли клієнти можуть походити з різних секторів, наприклад охорони здоров’я та фінансів, і можуть мати різні методи оплати або вимоги, які можуть ускладнити вашу дебіторську заборгованість.

Наприклад, можливо, ви надаєте чудові послуги місцевій лікарні, а вони забезпечують ваше агентство регулярною стабільною роботою, тоді як ваші інші контракти є більш частковими. Природно, ви б визначили пріоритетність своєї роботи в лікарні, але щомісяця ви виявляєте, що ваш дохід менший, ніж місяцем раніше. Завдяки веденню бухгалтерського обліку ви можете отримати краще уявлення про кроки, які вам потрібно виконати:

  • Чи ваша робота в лікарні займає забагато оплачуваного часу?
  • Чи варто ви скорочуєте контракти, які ви берете з лікарнею, щоб переслідувати менших клієнтів?
  • Чи варто вам підвищити плату за лікарню? Якщо так, то скільки?

Хороший бухгалтерський облік може допомогти вам приймати рішення на основі даних, які будуть кращими як для вашої агенції, так і для ваших клієнтів. Давайте розглянемо різні типи систем бухгалтерського обліку, які використовують маркетингові агенції, їхні переваги та недоліки, облік готівки проти нарахування, а також однозаписну та подвійну бухгалтерію.

Типи систем бухгалтерського обліку для маркетингових агентств

Маркетинговим агентствам важливо вести точні записи та ефективно відстежувати фінанси, щоб забезпечити зростання та довголіття. Використовуючи відповідні інструменти бухгалтерського обліку — навіть звичайну бухгалтерську книгу — будь-яке маркетингове агентство може відстежувати доходи та витрати, контролювати прибутки та збитки та приймати ефективні бізнес-рішення. Агентства цифрового маркетингу повинні мати чітко визначену систему бухгалтерського обліку, щоб визначити свою прибутковість і фінансовий стан.

Два типи систем бухгалтерського обліку, які найчастіше використовують маркетингові агентства, — це касовий облік і облік за нарахуванням. Коли агентство обчислює свої доходи, у касовому обліку враховується дохід, отриманий на той момент. Бухгалтерський облік за принципом нарахування обчислює дохід під час формування рахунку-фактури незалежно від того, коли отримано платіж. Маркетингові агентства повинні обирати свою систему бухгалтерського обліку на основі своїх уподобань і облікових потреб.

Бухгалтерія з одним записом і подвійним записом

Бухгалтерія з одним записом — це простий метод бухгалтерського обліку, який передбачає однобічний запис фінансових операцій для відстеження вашої основної фінансової діяльності, як-от продажі, витрати, прибутки та збитки.

Наприклад, книга з одним записом може виглядати так:< /p>

1 жовтня ви витрачаєте 400 доларів на фотозйомку продукту, які записуєте як від’ємне ціле число проти свого поточного банківського балансу. Якщо ваш баланс становив 1000 доларів США, ви регулюєте поточний баланс до 600 доларів США. 7 жовтня ви отримуєте від свого клієнта платіж у розмірі 800 доларів США, тому ви записуєте додатне ціле число та коригуєте свій баланс до 1400 доларів США.

Цей метод обліку дає вам уявлення про загальний грошовий потік у міру витрачання грошей і заробили, але нічого іншого.

Подвійна бухгалтерія, з іншого боку, передбачає, що кожна фінансова операція впливає як на дебетову, так і на кредитову сторони рахунку. Це означає, що кожна операція реєструється як витрата або кредит і враховує менш мінливі активи та зобов’язання, такі як власний капітал, позики, податковий тягар тощо. За допомогою подвійного бухгалтерського обліку легше виявляти помилки та визначати сфери для вдосконалення головної книги.

Наприклад, якщо ваше агентство бере позику на 5000 доларів США, з рахунку готівки (активів) списується 5000 доларів США, а на рахунок непогашеної заборгованості (зобов’язань) зараховується 5000 доларів США. Дефіцит по обидві сторони стовпця вказує на дисбаланс доходів або витрат, тобто ви маєте більш точне уявлення про рентабельність інвестицій для бізнес-витрат, загального доходу тощо.

Маркетингові агентства повинні вибрати свою систему бухгалтерського обліку на основі їхніх вимог до бухгалтерського обліку, майбутніх прогнозів і того, що вони можуть собі дозволити.

Переваги та недоліки кожної системи для маркетингових агентств

Маркетингові агенції, які використовують касовий облік, мають переваги у сплаті нижчих податків, коли їхні витрати високі, оскільки враховуються доходи на місці продажу. Однак він може бути обмежений у наданні точної картини фінансів агентства. Облік за принципом нарахування забезпечує послідовне уявлення про рух грошових коштів, забезпечуючи точне відстеження дебіторської та кредиторської заборгованості. Недоліком цієї системи є складність, пов’язана з розрахунком і узгодженням майбутніх платежів.

З точки зору бухгалтерського обліку та бухгалтерського обліку для маркетингових агентств, подвійна бухгалтерія забезпечує ретельну перевірку фінансових записів завдяки своїй природі стримувань і противаг, але це може бути дорогим і може вимагати передового технічного ноу-хау. Бухгалтерський облік з одним записом є досить простим і може бути доступнішим, але він може не запропонувати обширні записи, як його відповідник.

Основні практики ведення бухгалтерського обліку для маркетингових агентств

Незалежно від того, який загальний процес бухгалтерського обліку ви виберете для свого бухгалтерського агентства, є кілька важливих практик, які можуть зробити бухгалтерський облік більш практичним і ефективним для будь-якої творчої компанії, яка хоче вести бухгалтерський облік всередині компанії.

1 . Ведіть точні записи

Точне ведення записів має вирішальне значення для ведення бухгалтерського обліку та бухгалтерського обліку. Слідкуйте за всіма витратами, рахунками-фактурами та квитанціями, оскільки вони можуть бути використані для цілей оподаткування або перевірені банком під час подання заявки на кредит. Крім того, бажано вести окремі записи для різних проектів, щоб краще розуміти, скільки часу та ресурсів виділяється на кожен проект.

Див. пов’язане: Служби оподаткування бізнесу

2. Використовуйте хмарне бухгалтерське програмне забезпечення

Хмарне бухгалтерське програмне забезпечення, таке як QuickBooks для бухгалтерських агентств або Xero, може допомогти оптимізувати ваші бухгалтерські та облікові процеси. Спеціалізоване програмне забезпечення для бухгалтерського обліку може допомогти вам бути організованим і відстежувати свої фінанси в режимі реального часу, а також автоматизувати такі завдання, як виставлення рахунків, виставлення рахунків і керування заробітною платою. Інвестування в хмарне програмне забезпечення для бухгалтерського обліку може значно скоротити виснажливе введення даних під час ведення бухгалтерського обліку вручну.

3. Розробіть бюджет

Створіть бюджет, який допоможе вам планувати та керувати своїми фінансами. Визначте свій місячний дохід, витрати, заробітну плату маркетингового агентства та змінні витрати. Розуміння фінансів вашої компанії є першим кроком до прийняття кращих рішень.

4. Відстежуйте свої KPI

KPI, або ключові показники ефективності, є важливими показниками, які допомагають вам оцінити фінансову ефективність вашого агентства. Відстеження таких даних, як місячний дохід, норма прибутку та рентабельність інвестицій (ROI), допоможе вам виявити можливості для зростання та визначити сфери, де вам потрібно скоротити витрати або внести зміни у свої послуги. Він також може надати вам інформацію про те, як збільшити грошові потоки та прибутковість.

5. Найміть бухгалтера або бухгалтера

Подумайте про те, щоб найняти бухгалтера або бухгалтера, який допоможе вам керувати своїми фінансами, якщо ви не володієте знаннями в бухгалтерському обліку або вам важко встигати. Експерт переконається, що ваші бухгалтерські книги збалансовані, податкова декларація в порядку, а ви дотримуєтеся нормативних вимог, заощаджуючи ваш час і гроші, зосереджуючись на побудові відносин з клієнтами та покращенні якості обслуговування.

6. Використовуйте CRM

Системи управління взаємовідносинами з клієнтами оцифровують контакти клієнтів, кампанії, проблеми обслуговування клієнтів та інші важливі дані про вашу клієнтську базу. CRM, по суті, дають вам миттєвий знімок ваших стосунків із конкретним клієнтом, і вони можуть бути дуже важливими, щоб переконатися, що у вас є точне уявлення про виставлення рахунків, відстеження часу та прибутковість. Appletree добре володіє найпопулярнішими системами CRM, такими як Hubspot, Zoho, Pipedrive та іншими.

Проблеми ведення бухгалтерського обліку та бухгалтерського обліку для маркетингових агентств

Бухгалтерський облік для агентств цифрового маркетингу часто поєднує традиційні бухгалтерські завдання та розуміння фінансових наслідків цифрових медіа, таких як ціна за клік реклами. Важливо чітко розуміти різні потоки доходів і витрат, пов’язані з діяльністю цифрового маркетингу, як-от кампанії в соціальних мережах і аналітика веб-сайтів. Без цієї бази галузевих знань внутрішня бухгалтерія може швидко стати непосильною та неефективною. Однак за допомогою відповідних інструментів і ресурсів можна легко впоратися з цими проблемами та навіть допомогти оптимізувати ефективність ваших цифрових маркетингових зусиль.

Правильна система бухгалтерського обліку або обліку для агентств цифрового маркетингу значною мірою залежить від таких факторів, як їхній розмір, галузь і облікові переваги. Проте, незалежно від системи бухгалтерського обліку та бухгалтерського обліку, яку вони використовують, кожна маркетингова агенція повинна вести точні записи та ефективно відстежувати фінанси, щоб побудувати стабільну та прибуткову компанію. Використовуючи наведені вище поради та найкращі практики, агенції цифрового маркетингу можуть забезпечувати зростання та успіх, використовуючи силу належних методів бухгалтерського обліку.

Щоб отримати додаткову інформацію про найкращі практики та поради, якими можуть скористатися маркетингові агенції, щоб контролювати свої бухгалтерські книги, або про те, що бухгалтерські послуги маркетингових агенцій можуть зробити, щоб покращити ваш прибуток, зателефонуйте в Appletree Business Services сьогодні. Наші CPA та досвідчені бізнес-консультанти вже понад 40 років обслуговують малий бізнес по всій країні, включаючи бухгалтерські послуги для маркетингових агентств. Ми готові допомогти вашому агентству зробити наступний крок у забезпеченні узгодженості бухгалтерського обліку та розвитку бізнесу. Зателефонуйте сьогодні, щоб призначити зустріч!

Поділитися

попередня публікація Вибір правильної системи обліку для веб-дизайнерів наступна публікація Від подання до відрахувань: розуміння податку для компаній веб-дизайну