СЕРТИФІКОВАНИЙ БУХГАЛТЕР
*Державна ліцензія CPA для практики у: Флориді, Нью-Йорку, Меріленді, Вашингтоні та Юті

Основні податкові відрахування для працівників домашнього офісу

опубліковано 7 березня 2021 р. Gary M. Kaplan, C.P.A., P.A. | Коментарі вимкнено щодо основних податкових відрахувань для працівників домашнього офісу податкові відрахування для домашнього офісу

Якщо ви є одним із 16 мільйонів самозайнятих людей у США, існує велика ймовірність, що ваші податки викликають у вас збентеження. Зрештою, правила виявляються іншими для самозайнятих. Наприклад, ви повинні подати податкову декларацію, якщо заробляєте понад 400 доларів США на рік. 

Справа стає ще складнішою, якщо ви працюєте з дому. Чи знаєте ви, що ви можете отримати податкові відрахування на витрати домашнього офісу? Чи знаєте ви, які речі ви можете вирахувати?

Якщо ви не знали, що можете брати відрахування або які речі ви можете відраховувати, ви перебуваєте в тому ж становищі, що й багато працівників домашнього офісу. Продовжуйте читати, щоб ознайомитись із основними податковими відрахуваннями для домашнього офісу.

Кваліфікація

Перш ніж переходити до конкретних відрахувань, вам знадобиться певна інформація про кваліфікацію домашній офіс для відрахувань. Податкове управління США встановлює кілька досить конкретних правил щодо того, які домашні офіси беруть участь.

Перше правило, яке вони встановили, полягає в тому, що ви повинні використовувати своє офісне приміщення спеціально та виключно для свого бізнесу. Отже, припустімо, що ви працюєте на фрілансі як письменник. Ви повинні використовувати свій офіс лише для написання та написання ділових завдань, як-от виставлення рахунків, інакше це не відповідає вимогам.

Іншими словами, ви не можете брати ноутбук із собою для дітей’ #8217; ігрову кімнату й назвіть її офісом.

Інша ключова вимога полягає в тому, що ваш офіс є вашим основним діловим приміщенням. Іншими словами, ви повинні вести більшу частину свого бізнесу в домашньому офісі більшу частину часу.

Якщо ви проводите п'ять місяців на рік, сидячи на пляжі, який знаходиться в 1000 милях від дому, працюючи з ноутбука ви не можете справді вирахувати домашній офіс.

Стандартний або спрощений

Податкове управління США також пропонує два варіанти розрахунку ваш відрахування: стандартний і спрощений.

Стандартний метод вимагає обширного та ретельного ведення записів. За допомогою стандартного методу ви робите розрахунки на основі відсотка площі вашого будинку, яку займає офіс.

Цей підхід дозволяє вираховувати прямі та непрямі витрати. Прямі витрати включають такі речі, як укладання нової підлоги у вашому домашньому офісі або будівництво прибудови, яка буде служити домашнім офісом. Непрямі витрати включають такі речі, як страхування, іпотечні відсотки, комунальні послуги та послуги Інтернету.

Отже, припустімо, ви заплатили 9000 доларів США як непрямі витрати. Припустімо також, що ваш домашній офіс займає 10% площі вашого будинку. Ви можете взяти відрахування в розмірі 900 доларів США на непрямі витрати разом із сумою, яку ви заплатили за нову підлогу у своєму офісі.

Спрощений метод виправдовує свою назву.

Ви збільшуєте розмір у кілька разів. площі домашнього офісу на 5 дол. IRS використовує жорстке обмеження площі, що підлягає вирахуванню, у 300 квадратних футів. Потім відніміть бізнес-витрати від валового доходу від бізнесу.

Припускаючи, що ви отримали прибуток, ви можете претендувати на будь-яке число, яке виявиться меншим.

Фізичний простір

У будь-якому методі основний висновок походить із самого фізичного простору. Переважна думка полягає в тому, що ви платите певну вартість за те, щоб пожертвувати домашнім простором заради ділового простору.

Спрощена версія просто дає вам змогу розрахувати на основі необробленого матеріалу та порівняти його з валовим прибутком. Стандартна версія передбачає більш складні обчислення на основі загального відсотка простору.

Якщо ви плануєте використовувати стандартну версію, ви окупитеся, якщо ви надасте собі дуже великий офіс. Якщо ви плануєте використовувати спрощену версію, не перевищуйте 300 квадратних футів, якщо вам не потрібен величезний офіс.

Просто пам’ятайте, що ви не можете використовувати офісний простір для чогось, не пов’язаного з бізнесом. .

Прямі витрати

Ваші прямі витрати на бізнес-офіс включають більшу частину роботи, яку ви виконуєте, щоб створити, підтримувати або модернізувати ваш офіс. Наприклад, ви можете покласти килим або пофарбувати стіни, щоб надати цьому більш професійного вигляду.

Ви також можете вирахувати такі витрати, як проведення виділеної телефонної лінії чи встановлення спеціального підключення до Інтернету для офісу.

Якщо ви будуєте простір для домашнього офісу, наприклад окремо стоячу будівлю чи добудову, ви можете зазвичай вираховують принаймні частину цих витрат. Якщо ви не впевнені щодо того, що підлягає або не підлягає відрахуванню, зверніться до фахівця з податкової чи бухгалтерської служби.

Податкове управління США може накласти обмеження на відрахування прямих витрат, пов’язаних із будівництвом домашнього офісу.

Непрямі витрати

Якщо ви виберете стандартний підхід, непрямі витрати можуть виявитися досить значними. Однак для більшості працівників домашнього офісу найбільші переваги приносять такі сфери:

  • Іпотечний відсоток
  • Іпотечне страхування
  • Орендна плата
  • Комунальні послуги
  • Податки на нерухоме майно

Ці витрати зазвичай становлять величезну частину поточних витрат будь-якої родини. Хоча ви можете вирахувати лише частину з них, загальна сума відрахувань додається під час розрахунку за повний рік.

Ви також можете вирахувати частину витрат, пов’язаних із ремонтом, який стосується конкретно офісу. Наприклад, припустімо, що вам потрібно виконати електричні роботи, щоб відновити подачу електроенергії в офіс. Ці витрати безпосередньо стосуються офісу.

З іншого боку, ремонт сантехніки зазвичай не стосується офісу. Отже, ви не можете відняти частину цих витрат.

Прощальні думки про податкові відрахування для працівників домашнього офісу

Податкові відрахування для працівників домашнього офісу можуть закінчитися відносно простою або дуже складною справою. Якщо ви не заробляєте багато грошей на своєму бізнесі або живете в невеликій площі, спрощена версія, мабуть, найкращий вибір.

Якщо ви отримуєте значний дохід від домашнього офісу та живучи у просторому будинку клопоти стандартного підходу часто окупаються. Однак оскільки математика та відрахування є складними, ви можете вважати за доцільне звернутися до податкового спеціаліста.

Хочете відрахувати витрати домашнього офісу, але не відчуваєте впевненості щодо правил чи математики? Гері М. Каплан, C.P.A., P.A. спеціалізується на підготовці податків як для фізичних осіб, так і для компаній. Зв’яжіться з нами сьогодні для отримання податкової допомоги.

< /center> « 10 порад щодо оподаткування для початківців малого бізнесу Поради щодо подання податкової декларації, які повинен знати кожен власник малого бізнесу »