Один із найкращих способів зменшити накладні витрати на перших днях ведення бізнесу — це працювати вдома. Але чи знаєте ви, що можете заощадити ще трохи грошей, вимагаючи податкових пільг?

Це правда! HMRC дозволяє вимагати податкових пільг на домашні витрати, якщо ви ведете власний бізнес з дому. Хитрість полягає в тому, щоб переконатися, що ви використовуєте «розумний» метод для розрахунку своїх витрат – той, який ми розглядаємо в цьому блозі…

Як розрахувати витрати на роботу вдома

Є кілька кроків, пов’язаних із розрахуванням ваші домашні витрати.

Крок перший

Перший — визначити, скільки у вас кімнат. HMRC класифікує будь-який «звичайний житловий простір» як кімнату, тому це зазвичай не включає ванні кімнати та коридори. Враховуються спальні, ваша вітальня, кухня та їдальня (якщо у вас є).

Зверніть увагу: якщо у вас є кімната, яка повністю призначена для використання в бізнесі, тоді вам доведеться сплатити податок на прибуток від такої кімнати, коли ви продаєте свій будинок. Отже, якщо у вас вдома є кімната для офісу, спробуйте використати її також для чогось іншого, наприклад ігрової кімнати чи майстерні.

Крок другий

Потрібно розрахувати «відсоток використання» для кожної кімнати. Це кількість часу, який ви працюєте в кожній кімнаті. Так, наприклад, якщо ви працюєте в своєму офісі 8 годин на день і проводите 2 години, граючи там у відеоігри, то ваш відсоток використання становитиме 80%.

Вам доведеться робити це протягом кожну кімнату, в якій ви працюєте, тож, наприклад, ви виготовляєте та продаєте торти. Ви проведете 6 годин на кухні, готуючи та прикрашаючи торти, і ще 4 години в домашньому офісі, займаючись адміністрацією. (Примітка: ви могли б витрачати менше часу на адміністратора, використовуючи програмне забезпечення для бухгалтерського обліку, як-от KashFlow – подивіться).

Крім того, ви проводите ще 2 години на кухні, готуючи власну їжу, і 1 годину в офісі для відпочинку.

Тож ваш відсоток використання буде таким: 6 робочих годин із 8 на кухні = 75%. 4 години роботи з 5 в офісі = 80%. За мить ми знову використаємо їх.

Крок третій

Тепер вам потрібно отримати кожен рахунок і порівну розділити загальну суму на кількість кімнат.

Найпоширенішими витратами, які ви можете включити, є опалення, електроенергія, орендна плата, комунальний податок, рахунки за ремонт і прибирання (для весь будинок), страхування житла (якщо воно також покриває ваш бізнес) і відсотки на виплати іпотеки (але не капітал).

Що стосується широкосмугового зв’язку та телефонних ліній, вам потрібно буде розрахувати відсоток витрат на основі обсягу ділового використання. На жаль, ви можете претендувати лише на вартість дзвінків або користування, але не на вартість оренди лінії (якщо ви не доведете, що встановили лише Інтернет або телефонну лінію, щоб ви могли працювати вдома).

Тож скажіть, що загальна сума орендної плати та відповідних рахунків становить 500 фунтів стерлінгів на місяць, і у вас є 5 звичайних житлових приміщень (2 спальні, кабінет, кухня та вітальня). Це становитиме 100 фунтів стерлінгів за кімнату.

Крок четвертий

Тепер об’єднайте ці цифри за допомогою розрахунку «вартість кімнати x робоче використання».< /p>

Таким чином, наш виробник тістечок із минулого витратив би £75 на кухні (£100 x 75%) і £80 в офісі (£100 x 80%).

Додайте це разом, щоб знайти загальний бізнес витрати на використання та суму, яку ви можете вимагати в якості витрат на роботу вдома. Наш виробник тістечок може вимагати 155 фунтів стерлінгів – непогано!

Фіксована ставка витрат на роботу вдома

Якщо ви трохи заблукали в цих розрахунках або не хочете обчислювати їх щомісяця, HMRC пропонує простіший спосіб підрахунок ваших витрат на роботу вдома.

Вони пропонують розрахунок єдиної ставки з фіксованою сумою, яка змінюється залежно від кількості годин, які ви працюєте вдома на місяць.

Середня кількість годин, проведених працюючи вдома на місяцьСума податкової пільги, на яку ви можете претендувати на місяць
25 – 50£10
51 – 100£18
101 +£26< /td>

 

Цей розрахунок можна використовувати лише для опалення та електрики. Варто також пам’ятати, що фіксована ставка може виявитися меншою, ніж ви заплатили, тож ви можете сплатити більше податків.

Мотивуйте себе під час роботи вдома

Незалежно від того, чи ви вперше працюєте вдома або ви хочете бути трохи більш продуктивними, ці поради допоможуть мотивувати вас і підвищити вашу продуктивність:

  • Будьте професійні – вимкніть PlayStation і не йдіть у соціальні мережі!
  • Створіть спеціальне робоче місце, в ідеалі зі столом і стільцем, які підтримують здорову поставу.
  • Підтримуйте зв’язок із членами команди чи клієнтами за допомогою електронної пошти чи програм обміну миттєвими повідомленнями.
  • Визначте собі часи з перервами та фінішним часом. Легко працювати до вечора, коли ви працюєте вдома, але це не дуже здорово для вашого балансу між роботою та особистим життям

Спробуйте подихати свіжим повітрям і потренуватися – це може бути легко не щоб вийти з дому, якщо вам доводиться лише блукати з кімнати в кімнату протягом звичайного дня.

Автор Ендрю Вудхаус

Ендрю Вудхаус є керівником KashFlow з контент-маркетингу.

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися