Зміст
- 1 Які юридичні обов’язки бухгалтера?
- 2 Ваш попередній бухгалтер не надає інформацію?
- 2.1 Що я повинен вимагати від свого попереднього бухгалтера?
- 2.2 Перевірте, чи ваш новий бухгалтер видав лист-дозвіл
- 2.3 Чому деякі документи можуть не належати вам на законних підставах
- 2.4 Скільки часу має тривати процес переходу?
- 2.5 Наскільки легко змінити бухгалтера?
- 2.6 Призначення повноважень вашому новому бухгалтеру
- 3 Чи повинен мій старий бухгалтер надавати професійний дозвіл?
Змінити бухгалтера може здатися страшною перспективою, але за умови хорошого спілкування та трохи планування це не обов’язково.
Якщо ви вирішили призначити нового бухгалтера, але передача проходить не так гладко, як вам хотілося б, прочитайте кілька підказок від Approved Accounting щодо того, як підштовхувати справи.
Які юридичні обов’язки бухгалтера?
Зареєстровані та кваліфіковані бухгалтери зобов’язані діяти етично. Це означає, що вони повинні реагувати негайно, діяти у ваших інтересах і виконувати свої обов’язки в рамках законодавства Великобританії.
Після отримання повідомлення про ваш намір виїхати та надання правильних документів (описано нижче) , вони повинні зв’язатися з вашим новим бухгалтером і розкрити йому будь-які питання, про які вони повинні знати.
Що може затримати ситуацію?
Якщо у вашого нинішнього бухгалтера ще є будь-які збори за бухгалтерський облік, це може значно перешкодити розгляду, і про цей факт, ймовірно, буде повідомлено вашому новому бухгалтеру. Це може навіть призвести до того, що вони відмовляться взяти вас у якості клієнта.
Щоб забезпечити безперебійне перемикання, доцільно переконатися, що ви повністю заплатили своєму існуючому бухгалтеру за всі надані послуги. . Ви повинні повідомити їх про те, що ви бажаєте припинити їхні послуги, за допомогою листа про звільнення бухгалтера.
Ваш попередній бухгалтер не надає інформацію?
Ось що ви можете зробити:
По-перше, не робіть поспішних висновків, що ваш попередній бухгалтер заважає. Зробіть крок назад і оцініть ситуацію.
Ви чітко заявили своєму старому бухгалтеру, що більше не бажаєте користуватися його чи її послугами з визначеної дати? Це слід зробити в письмовій формі, хоча завжди корисно залишатися в хороших стосунках, тому варто також зателефонувати, щоб чітко висловити свої наміри, окреслити причини та подякувати бухгалтеру або компанії за виконану роботу на сьогоднішній день, якщо стосунки все ще достатньо здорові.
По-друге, чи повідомили ви їм інформацію про свого нового бухгалтера? Це необхідний крок, щоб дозволити їм передати вашу інформацію та документи новому бухгалтеру.
Що я повинен вимагати від свого попереднього бухгалтера?
Документ, відомий як лист про звільнення, повинен надійти від вашого поточного бухгалтера. Фактично це документ про передачу, який уточнює, чи вони зберігають відповідальність за будь-які завдання, що виконуються частково, чи виконують повну передачу, і що новий бухгалтер візьме на себе.
Для всіх, це& #8217;зі зрозумілих причин краще уникати цього процесу під час подання наступної податкової декларації!
Історична документація, як-от фінансова звітність клієнта, записи, створені щодо ваших облікових записів і попередні податкові декларації, зазвичай є юридичною власністю клієнта і повинні повертатися вам наприкінці кожного податкового року.< /p>
Перевірте, чи ваш новий бухгалтер видав лист-дозвіл
Ваш новий бухгалтер повинен буде надіслати вашому поточному бухгалтеру лист про професійний дозвіл, перш ніж ваші бухгалтерські записи можна буде передати. У листі запитуватимуть, чи є якась причина, через яку вони не можуть взяти вас як клієнта, вимагатимуть професійного дозволу та просять надіслати їм всю відповідну інформацію. Ймовірно, вони вимагатимуть копії ваших облікових записів, податкової звітності, податкових декларацій та будь-якої іншої потрібної інформації.
Чому деякі документи можуть не належати вам на законних підставах
Важливо зауважити, що не всі документи, створені стосовно вашого бізнесу, вважатимуться вашими. Деякі документи, такі як робочі документи, можуть вважатися власністю бухгалтера; все залежить від того, чи вважається, що бухгалтер діяв як ‘агент’ або ‘директора’ у той час і які послуги вони вам надали. Якщо ви сумніваєтеся, доцільно звернутися за консультацією до юриста.
Скільки часу має тривати процес переходу?
Як правило, він має тривати не більше кількох тижнів. Якщо здається, що процес зупинився, поговоріть з обома сторонами – ваш новий і ваш існуючий бухгалтер – щоб визначити місце затримки. Якщо це все одно не вирішить проблему, ви можете подати скаргу через відповідний професійний орган.
Наскільки легко змінити бухгалтера?
Змінити бухгалтера має бути просто, якщо ви спочатку обрали бухгалтера з авторитетом. Якщо вам потрібна додаткова інформація про те, коли настав час розглянути питання про зміну, ви знайдете додаткову інформацію на нашій сторінці про зміну бухгалтера.
Призначення повноважень вашому новому бухгалтеру
Ваш новий бухгалтер проведе перевірку щодо вас на предмет відмивання грошей і вимагатиме від вас деяку особисту та ділову інформацію, а також підтвердження особи – часто паспорт плюс підтвердження адреси.
Якщо вони є членами професійної організації, вони також зобов’язані видати лист про залучення. Це важливий документ, оскільки в ньому описується конкретна угода, яку вони мають з вами як новим клієнтом, і встановлюються основні принципи та очікування щодо послуг, які вони надаватимуть. Обов’язково прочитайте це.
Після переходу вам потрібно буде уповноважити свого нового бухгалтера зв’язуватися з HMRC від вашого імені. Це можна зробити онлайн за допомогою служби авторизації HMRC або підписавши нову форму 64-8.
Чи повинен мій старий бухгалтер надавати професійний дозвіл?
Ваш поточний бухгалтер повинен надавати будь-яку інформацію “чесно та недвозначно” відповідно до їх етичного кодексу. Уникати надання професійного дозволу вашому новому бухгалтеру не в їхніх інтересах, тому, якщо виникне затримка, тримайте канали зв’язку відкритими та залишайтеся ввічливими. І, якщо необхідно, чітко дайте зрозуміти, що ви розумієте їхні обов’язки.
ICAEW стверджує, що бухгалтери ‘не мають повноважень давати або відмовляти в дозволі на дії’ і ‘рішення про те, приймати чи ні призначення, є відповідальністю майбутнього бухгалтера’. Технічно це означає, що ваш поточний бухгалтер не може перешкодити вам рухатися далі, але це справедливо лише в тому випадку, якщо він є членом професійної організації, і ви були чесними з ним і повністю заплатили їм.
< p>Якщо ні, можна використати щось, що називається заставою, щоб утримати документи, що належать вам, доки не буде виплачено залишок. На щастя, такі обставини досить рідкісні.
Чи є ваш бухгалтер членом ICAEW або ACCA?
Найкращий спосіб забезпечити високий рівень обслуговування та комунікації, найкращі практики та бухгалтерський облік досвіду, навіть після припинення надання послуг, є вибір члена професійної організації, наприклад:
ICAEW – Інститут дипломованих бухгалтерів Англії та Уельсу
ACCA – Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів
Захист ваших інтересів
Взаємодія з повністю кваліфікованим і акредитованим бухгалтером пропонує вам певний рівень захисту від осіб, які можуть пропонувати свої послуги без відповідної підготовки та кваліфікації. Не менш важливо, що ці органи встановлюють стандарти професійної поведінки, тому, коли клієнти припиняють надавати послуги, застосовуються спеціальні принципи.
Поширені запитання
Може у вас є два бухгалтери?
Так, ви можете використовувати послуги двох бухгалтерів на законних підставах. Це може спрацювати, хоча обидві сторони повинні бути щасливі працювати разом і чітко визначити свої конкретні обов’язки. У більшості випадків рентабельніше буде скористатися послугами однієї фірми, навіть якщо вам потрібні послуги різних експертів у команді.
Коли потрібно змінити бухгалтера?
< p>Ви не повинні боятися змінити бухгалтера, якщо ваші стосунки не влаштовують. Можливо, ваші бізнес-потреби змінилися, ви знайшли спеціаліста у своїй конкретній галузі або відчуваєте, що не отримуєте того рівня обслуговування, на який заслуговуєте, за плату, яку стягуєте.
Ви можете навіть відчувати, що ви зіткнулися з поганим обслуговуванням, отримали незрозумілу пораду або ваш бухгалтер просто не був поруч, коли ви були в скрутному становищі та потребували його досвіду.
Усе це дуже вагомі причини шукати нових бухгалтерів, хоча поспішати з цим процесом не варто. Варто подумати про те, коли вам буде найменш заважати змінити бухгалтера та ретельно вивчити нових бухгалтерів.
Навіщо переходити на Approved Accounting?
У Approved Accounting, наші директори є членами ICAEW і як фірма ми є партнером Xero Gold Champion. Нашими клієнтами є фізичні особи та підприємці, товариства, компанії з обмеженою відповідальністю та підрядники/фрілансери. Ми є відданою командою професіоналів із багатим досвідом у процвітанні малого та середнього бізнесу та можемо допомогти з усім, починаючи з ваших річних податкових декларацій і податкових консультацій до ПДВ і бухгалтерії.< /p>
Зв’яжіться з нами сьогодні
Ми допомагаємо нашим клієнтам покращити стан їхніх фінансів завдяки поєднанню бухгалтерського ноу-хау, технологічної ефективності та порад. Ми також можемо допомогти зробити зміну бухгалтера максимально безболісною, тому, якщо ви шукаєте кращих чи ширших послуг, щоб краще зрозуміти свої рахунки чи отримати більшу прозорість гонорарів, зв’яжіться з нами сьогодні!
Тел.: 01730 823 000 Електронна пошта: [email protected]
Поділитися цією публікацією:
Approved Accounting Ltd< /h5>
Ми є бухгалтерською фірмою для малого та середнього бізнесу. Ми пишаємося персональним обслуговуванням. Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо вам потрібна порада та наші найновіші пакети цін на бухгалтерію.
Зв’яжіться з нами
Як працюють дивіденди в малому бізнесі та компанії з обмеженою відповідальністю?
Докладніше »