
Поява сколу або глибокої подряпини на кузові автомобіля – це завжди прикрість для власника. Однак не варто відразу ж їхати на дорогий сервіс, адже з невеликими пошкодженнями можна впоратися самостійно, відновивши ідеальний зовнішній вигляд і захистивши металеву основу від корозії. Головне – дотримуватися чіткої послідовності дій і не поспішати.
Першим та обов’язковим етапом є ретельна підготовка пошкодженої ділянки. Місце сколу необхідно обезжирити за допомогою спеціального антисиліконового обезжирювача або ізопропілового спирту. Цей крок часто ігнорують, але саме залишки воску, силікону або масла є причиною кратероутворення та відшаровування фарби. Після цього дрібною наждачкою (P800-P1000) або абразивною губкою з легким тиском заматують місце пошкодження, створюючи шорсткість, необхідну для надійного зчеплення матеріалу. Обов’язково потрібно працювати на вологій поверхні, щоб уникнути утворення глибоких рисок. Після заматовання знову проводять обезжирювання.
Ключ до непомітного ремонту – точний підбір кольору. Номінал кольору, вказаний на шильді автомобіля, лише орієнтовний, оскільки лак фарба з часом піддається вицвітанню. Ідеальним рішенням є використання спеціальних наборів для ремонту, які часто включають усе необхідне: обезжирювач, праймер, фарбу, лак і навіть полирувальну пасту. Наносити автофарбу краще за все дрібною кистечкою або спеціальним аплікатором, заповнюючи дефект крапля в краплю, без виходу за його межі. Наносити потрібно кілька тонких шарів, дозволяючи кожному попередньому повністю висохти.
Фінальним етапом є нанесення шару лаку та його подальша полірування. Лак також наносять тонким шаром, з невеликим заходом на стару лакову поверхню. Після повного висихання, яке може зайняти кілька днів, місце ремонту обережно полірують полірувальною пастою спочатку з абразивністю, а потім – завершальною, для надання блиску та ідеального вирівнювання поверхні. Така ретельна робота дозволить досягти результату, коли місце ремонту буде практично непомітним на загальному фоні.
Готові аерозольні балончики з автофарбою доступні в широкому діапазоні кольорів, що точно відповідають кодовим позначенням виробників автомобілів. Спеціальна клапанна система забезпечує стабільну подачу матеріалу без переривів, що дозволяє отримати рівномірне покриття без підтіків. Технологія розпилення забезпечує крапельний розподіл фарби, максимально наближений до результату професійного обладнання.
Важливою перевагою цього формату є комплексний підхід: більшість балончиків є двокомпонентними системами «фарба+лак» або містять уже готову суміш із затверджувачем. Для досягнення оптимального результату рекомендується використовувати серію коротких поштовхів, рухаючи балончик паралельно поверхні на відстані 20-25 см. Правильна підготовка поверхні та послідовне нанесення тонких шарів із періодами висихання дозволять отримати стійке покриття з ідеальним блиском та довговічністю.
Відновлення ідеального вигляду кузова автомобіля після ушкоджень більше не є проблемою завдяки спеціалізованим автофарбам для ремонту сколів та подряпин. Ці професійні матеріали розроблені для точного відтворення заводського відтінку та забезпечують довговічний захист металевих елементів від корозії.
На сайті GlobalCraft https://globalcraft.com.ua/ представлено широкий вибір автофарб для ремонту від провідних виробників