Опубліковано 17/11/2022

Поділитися:

  • Facebook
  • Твіттер
  • < /span>Linkedin

Осіння заява: приклади бізнес-стратегії у складні часи

Тут, у Kirkwood Wilson, ми знаємо, що часи важкі, і вони, ймовірно, залишатимуться складними для багатьох компаній. Отже, що мають зробити підприємства, щоб забезпечити успіх в економічному середовищі протягом наступних двох років?

17 листопада після опублікування осіннього звіту ми дізнаємося більше про плани уряду щодо витрат і політика оподаткування. Передбачається така перспектива, коли економіка буде менше залежати від уряду, витрати будуть агресивно скорочуватися, а податки зростуть у всіх сферах. 

Змінна природа економіки представляє цілу серію питання для будь-якого бізнесу:

  • Яке фінансування йому знадобиться в короткостроковій перспективі та для інвестування?
  • Які проблеми виходу та підтримки експорту та/або нових ринків?
  • Як він отримує нові та інноваційні доходи потоки?
  • Як він може керувати своєю робочою силою під час піків і спадів активності?

Але що має робити бізнес, щоб залишатися успішним? Багато різних компаній матимуть різні вимоги, але ми тут, щоб підтримати вас експертною командою бухгалтерів і спеціалізованими бізнес-консультаціями. 

Ось кілька успішних бізнес-стратегій:

<h2>Які бізнес-стратегії є найуспішнішими?</h2>

Бізнес, який ставить клієнтів на перше місце

Для У наступні кілька років компанії повинні розуміти своїх клієнтів і мати можливість реагувати на їхні потреби та тиск, з яким вони стикаються. Доходи домогосподарств скоротилися, і деякі експерти прогнозують, що так буде до 2024 року. 

Для більшості компаній, орієнтованих на споживачів, це означає пропонувати цінність для своїх клієнтів. 

Ключ тут полягає в тому, щоб витратити час на розуміння моделей витрат ваших клієнтів та їхніх потреб. Витратьте трохи часу, щоб дослідити ці потреби та подивіться, як ви зараз їх задовольняєте, і що ви можете зробити, щоб покращити свою пропозицію. 

Подумайте, як ви можете змінити доставку свого продукту чи послуги. Такі прості речі, як:

  • Обговорення вашої пропозиції з клієнтом перед її наданням. 
  • Повідомлення клієнта, як просуваються справи, 
  • Дзвінок клієнту, щоб переконатися, що все гаразд після доставки, невеликі способи визначення того, чого хоче та потребує клієнт.
  • Постійне спілкування з вашими клієнтами до, під час і після продажу є ключовим фактором для успішного бізнесу у важкі часи. 
  • Запитайте себе, що ви можете зробити, щоб покращити це у своєму бізнесі.       
  • Знайдіть час, щоб знайти нові джерела доходу. 
  • Подумайте про ребрендинг деяких своїх пропозицій і продажі за кордоном або в Інтернеті.
  • Які нові джерела доходу доступні для вас і як ви можете скористатися переваги?

Бізнес, який здатний контролювати витрати

Зберігання надходження готівки є фундаментальним, але також контролюючи швидкість витікання готівки. 

Виділіть час, щоб подумати про:

  • Ваші витрати та те, що ви можете зробити, щоб покращити спосіб керування своїм бізнесом. 
  • Регулярний перегляд цільових показників щодо фактичних витрат є ключем до хорошого контролю над вашим бізнесом.
  • Подивіться на як ви робите речі та чи є альтернативи?
  • Подумайте про альтернативних постачальників, альтернативні графіки оплати та краще використання електронної точки продажу, управління запасами та контролю якості.

Сядьте з нами, щоб обговорити вашу стратегію контролю над витратами, обміркувати, як можна зробити щось швидше та ефективніше, і сформулювати стратегію на наступний рік. Дізнайтеся більше про наші пакети.

Бізнес, який може керувати працівниками

Однією з найбільших витрат для фірм є вартість найму. Прийняття нового персоналу коштує дорого, рівноцінно новим інвестиціям у бізнес. Багато успішних компаній переглядають цінність, яку вони отримують від своїх співробітників, і знаходять час, щоб обговорити, як вони можуть бути більш орієнтованими на клієнта та ефективнішими у своїх ролях.

Подивіться на альтернативи підвищенню зарплати, такі як використання оплати за результатами роботи та структура бонусів, яка винагороджує як хороші послуги клієнтам, так і збільшення продажів. Залучайте всіх співробітників до того, як можна покращити бізнес, і робіть це регулярно.

Яка найкраща стратегія успіху бізнесу?

На жаль, не існує універсального підходу для успішної бізнес-стратегії. Тут, у Kirkwood Wilson, ми знаємо, що існує безліч способів, які можуть сприяти вашому успіху та прибутку. Наша головна порада — бути гнучким, але також бути уважним до небезпек. 

Успішні підприємства майбутнього будуть швидко стояти на ногах, але також усвідомлюватимуть ризики. Вони будуть економними та ефективними, водночас здатними помітити та скористатися наявними можливостями. Незважаючи на важкі економічні перспективи на найближчі роки, все одно буде багато можливостей, тому, будь ласка, розкажіть нам про свої плани – ми маємо значний досвід, допомагаючи нашим клієнтам досягти успіху! 

Відкрийте для себе наші тематичні дослідження, щоб дізнатися більше, або зв’яжіться з членом нашої команди. 

Опубліковано 17/11/2022 Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter< /li>
  • Linkedin