Зміст

Якщо ви працюєте самостійно, ви зобов’язані сплачувати податки та національне страхування. Це може бути лякаючою відповідальністю, а іноді й досить заплутаною. Щоб допомогти вам зрозуміти форму податкової системи Великобританії та те, як ви вписуєтеся в неї як самозайнятий, ми написали цей блог про податки та національне страхування для самозайнятих осіб.

Цей блог буде пояснити вам:

  • Як визначити свій статус зайнятості
  • Суму національного страхування, яку ви сплачуєте, а також як і чому
  • податок, який ви повинні сплачувати як самозайнятий, включаючи ПДВ
  • Податкові пільги, на які ви маєте право як самозайнятий

Визначте свій статус зайнятості

Щоб визначити, скільки податків і національного страхування вам потрібно сплатити, вам потрібно щоб визначити, чи є ви фактично найнятим чи самозайнятим.

Оскільки ви можете працювати на одній роботі, а самозайнятим — на іншій, відмінність не завжди чітка.

Ви можете перевірити свій статус зайнятості для оподаткування за допомогою індикатора статусу зайнятості HMRC. Це анкета, яка допоможе вам визначити свій статус зайнятості для кожної вашої роботи.

Порада: відповідаючи на запитання, пам’ятайте, що ви є «працівником», а будь-хто, на кого ви працюєте, є «залучачем». .

Зареєструйтеся як самозайнята особа

Якщо ви ще цього не зробили, вам потрібно зареєструватися як самозайнята особа в HMRC. Натисніть тут, щоб дізнатися, як зареєструватися як самозайнятий.

Складання бюджету для податку на самозайнятих осіб і національного страхування

Після реєстрації вашим наступним кроком буде складання бюджету для податкового рахунку. Це допоможе вам розподілити витрати протягом року та уникнути неприємного сюрпризу, коли надійде ваш рахунок.

  1. Ви можете скористатися готовим рахунком для самозайнятих осіб, щоб скласти бюджет свого податкового рахунку на наступний рік.
  2. Ви також можете використовувати низку фінансових звітів, щоб відстежувати власні фінанси та переконатися, що ви рухаєтесь у правильному напрямку.

 

Сплата внесків національного страхування як самозайнята особа

Як самозайнята особа вам потрібно буде сплачувати внески національного страхування (NIC). Наразі вони включають:

  • Внески на національне страхування класу 2, які є єдиною ставкою для самозайнятих осіб.
  • Внески на національне страхування класу 4, які базуються на прибутку, який ви отримуєте.

Ви будете платити лише NIC віком від 16 років до державного пенсійного віку.

Чому ви сплачуєте внески національного страхування?

Ваші внески сплачуються на вашу основну державну пенсію, допомогу по вагітності та пологах і допомогу у зв’язку з втратою.

Інші державні виплати включають:

  • Допомога на працевлаштування та допомогу на основі внесків
  • Допомога овдовілим батькам
  • Фіксована державна пенсія

Якщо ви не виконуєте свої платежі вчасно і до теперішнього часу може бути важко отримати свої переваги, коли вони вам потрібні. Ось чому деякі люди добровільно платять мережевим картам, навіть якщо їм це не потрібно.

Зауважте, що NIC класу 4 не сплачують жодних державних виплат.

Скільки національного страхування ви повинні сплатити

Якщо ваш прибуток перевищує 6025 фунтів стерлінгів на рік, тоді ви сплачу внески 2-го класу. У 2017–2018 податковому році NIC класу 2 становлять 2,85 фунтів стерлінгів на тиждень.

Якщо ваш прибуток перевищує 8164 фунти стерлінгів, ви сплачуєте внески класу 4. Клас 4 NIC наразі становить 9% від прибутку від £8164 до £45 000, потім 2% від прибутку понад £45 000.

Щоб підрахувати свій прибуток, просто відніміть свої витрати від доходу самостійного підприємництва.

Як сплатити державне страхування

Більшість людей платять NIC через самооцінку, яку ви сплачуєте дізнайтеся більше про податок для самозайнятих осіб у розділі нижче.

Перш ніж це зробити, вам потрібно переконатися, що ви зареєстровані як самозайнятий підприємець у HMRC.

NIC класу 4 оплачується разом із вашими податковими зобов’язаннями з податку на прибуток через систему самооцінки. NIC класу 2 також сплачуються через самооцінку як частину платежу, який потрібно сплатити 31 січня після закінчення відповідного податкового року.

Ви можете отримати доступ до платіжного порталу самооцінки тут.

бути самозайнятим може означати працювати вдомаЩо таке добровільні внески національного страхування?

Якщо прибуток вашої самозайнятої особи нижчий за 6025 фунтів стерлінгів на рік, що є порогом невеликого прибутку, вам не потрібно платити внески національного страхування.

Деякі (наприклад, власники землі та нерухомості, релігійні священики) які не отримують зарплати, інвестори, які не отримують гонорару чи комісійних, а також модератори іспитів/спостерігачі) не повинні платити NIC, але хочуть.

Це називаються добровільними внесками. Люди добровільно сплачують NICs, оскільки це захищає їхнє право на державну допомогу (як зазначено вище).

Зміни до внесків національного страхування

З квітня 2018 року внески 2 класу національного страхування будуть скасовані. Метою цього є полегшити розуміння та реєстрацію самозайнятих мережевих карток, а також зробити систему мережевих карток більш справедливою та доступною для всіх. 

 

Який податок ви повинні платити як самозайнятий працівник?

Більшість податків для самозайнятих осіб можна сплачувати за допомогою системи самообкладення. Це стандартна форма податкової декларації для самозайнятих підприємств. Він включатиме звіт про ваші річні доходи та джерела цих доходів. Ваша форма самооцінки надсилається до HMRC.

Які штрафи за несвоєчасну сплату податків?

Якщо ви подасте податкову декларацію із запізненням до 3 місяців, ви матимете сплатити штраф у розмірі 100 фунтів стерлінгів.

Якщо вашу податкову декларацію буде подано навіть пізніше або ви не сплатите податковий рахунок, можливо, вам доведеться заплатити більший штраф. Ви можете скористатися калькулятором штрафу HMRC для самооцінки, щоб дізнатися, скільки ви повинні.

Якщо ви хочете оскаржити штраф, ви можете це зробити, якщо у вас є поважна причина. HMRC вважає розумними виправданнями такі:

  • Смерть близького партнера або близького партнера незадовго до кінцевого терміну платежу
  • Несподіване перебування в лікарні, через яке ви не можете закінчити податкові декларації
  • li>

  • Проблеми з обслуговуванням у HMRC або збій комп’ютера/програмного забезпечення з вашого боку
  • Інша подія, наприклад пожежа чи повінь, через яку ви не змогли подати заявку

Ви можете дізнатися більше про політику оскарження HMRC тут.

Які кінцеві терміни для самооцінювання?

Кінні терміни для самооцінювання (2017):

Реєстрація на Самооцінка5 жовтня 2017 р.
Паперові податкові декларації31 жовтня 2017
Податкові декларації онлайн31 січня 2018
Сплата податкової заборгованості31 січня 2018

Поради для подання податкової декларації

Переконайтеся, що ви зареєструвалися вчасно та маєте всю необхідну інформацію під рукою. Якщо ви заробили понад 8500 фунтів стерлінгів, вам знадобиться ваша форма P60, ваш P11D і будь-які платіжні відомості, які ви зібрали.

Вам знадобляться звіти про відсотки, відомості про пенсійні внески та інша інформація, як-от Gift Aid пожертви, які слід включити у вашу форму. Якщо вам потрібно зв’язатися з банками та будівельними товариствами з цього приводу, переконайтеся, що ви зробили це заздалегідь, щоб вас не затримували треті сторони.

Коли ви заповнюєте форму податкової декларації, не поспішайте і ще раз перевірте все. У онлайн-версії ви отримуєте нагадування про те, де можна знайти необхідну інформацію, наприклад у формі P60 або P11D.

Онлайн-податкова декларація автоматично оновлюється, коли ви її заповнюєте, тобто нерелевантні розділи видаляються. Це може заощадити ваш час, але також означає, що ви повинні переконатися, що ваші відповіді правильні.

Якщо вам важко зосередитися або ви робите помилки, ви можете зберегти онлайн-податкову декларацію та повернутися до неї пізніше. Якщо ви почнете достатньо заздалегідь, ви зможете витратити час, щоб зробити це правильно.

Чи потрібно мені реєструватися платником ПДВ як самозайнятий підприємець?

Для самозайнятих осіб , застосовується ПДВ:

  • Якщо ваш оборот, який оподатковується ПДВ, перевищує 83 000 фунтів стерлінгів за 12-місячний період.
  • Якщо ви отримуєте товари у Великій Британії з ЄС вартістю понад 83 000 фунтів стерлінгів.
  • Якщо ви очікуєте перевищити поріг протягом 30-денного періоду, незалежно від того, чи є загальна вартість меншою за кінець 12-місячного періоду.

Якщо застосовно будь-який із цих сценаріїв, вам доведеться сплачувати ПДВ і подавати декларацію з ПДВ щокварталу. Ключ до успішного виконання цього завдання – підтримувати порядок у своїх книгах.

Поради для самозайнятих ПДВ

Ви повинні враховувати ПДВ, навіть якщо ви отримуєте товари та послуги в обмін на свою роботу. Ви також повинні враховувати це, навіть якщо ви не стягуєте ПДВ зі своїх клієнтів. У цих випадках ви сплачуєте еквівалент ПДВ.

Переконайтеся, що ви вимагаєте повернення ПДВ на відповідні основні засоби та товари, які не оподатковуються ПДВ.

Якщо ви зареєстрований платником ПДВ, ви повинні зберігати облікові записи ПДВ принаймні 6 років. Ви також повинні вести облік продажів і покупок, обліковувати ПДВ і виставляти правильні рахунки-фактури.

Програмне забезпечення KashFlow напряму пов’язане з HMRC і пропонує всі ці функції, а також оперативну загальну суму зобов’язань з ПДВ, яка допомагає вам відстежувати суму ПДВ у будь-який момент – це важливо для правильного складання бюджету.

Ставки ПДВ для самозайнятих осіб

Більшість товарів і послуг підпадають під 20% стандартну ставку ПДВ. Деякі товари та послуги, як-от електроенергія для дому, оподатковуються за зниженою ставкою ПДВ 5%. Інші, включаючи більшість продуктів харчування, мають нульову ставку.

Як самозайнята особа, ви повинні ознайомитися зі схемою єдиної ставки. Завдяки цьому ви сплачуєте фіксовану ставку ПДВ і залишатимете різницю між тим, що ви сплачуєте клієнтам, і тим, що ви платите HMRC.

За схемою фіксованої ставки ви не можете вимагати повернення ПДВ від ваші покупки, якщо це не капітальні активи вартістю понад 2000 фунтів стерлінгів.

Ви можете дізнатися більше про схему єдиної ставки та процедури ПДВ у цьому безкоштовному посібнику для малого бізнесу.

 

На які податкові пільги ви маєте право як самозайнятий?

Якщо ви займаєтеся самозайнятістю, ви можете відняти частину поточних витрат підприємства (так звані допустимі витрати) із прибутку до оподаткування.

Дозволені витрати можуть включати:

  • Офісні витрати, як-от канцелярські або телефонні рахунки
  • Витрати на місцезнаходження, як-от опалення, освітлення та бізнес-тарифи
  • Витрати на ділові поїздки, включаючи пальне, паркування та проїзд у громадському транспорті
  • Вартість уніформи та інші витрати на одяг
  • Витрати на персонал, такі як зарплата або гонорари підрядникам
  • Вартість запасів або матеріалів, які ви купили для продажу
  • Витрати на рекламу, включаючи вартість ведення веб-сайту

Отже, якщо, наприклад, ваш оборот становить 26 000 фунтів стерлінгів і ви заявляєте, що дозволені витрати становлять 4 000 фунтів стерлінгів, ваш оподатковуваний прибуток зменшується до 22 000 фунтів стерлінгів. Це означає, що ви отримуєте 4000 фунтів стерлінгів без оподаткування.

Що таке надбавки на капітал?

Якщо ви купуєте активи для свого бізнесу, як-от обладнання, машини чи транспортні засоби, ви можете відняти певну суму (або всю) їхню вартість із вашого прибутку до оподаткування. Вони називаються надбавками на «обладнання та обладнання».

Вартість вашого бізнес-активу зазвичай дорівнює сумі, яку ви за нього заплатили. Якщо він був уживаним або подарунком, використовуйте його ринкову вартість, тобто суму, за яку ви очікуєте його продати.

Ви також можете вимагати компенсації капіталу для:

    < li>Дослідження та розробки
  • Ремонт приміщень у неблагополучних районах
  • Видобуток корисних копалин
  • Днопоглиблення
  • Патенти

На додаток до вартості активів, які ви зберігаєте для використання у своєму бізнесі, ви також можете вимагати відшкодування капіталу на:

  • Витрати на знесення цих активів
  • Невід'ємні елементи будівлі, такі як ліфти, кондиціонування повітря та електричні системи
  • Інструменти, як-от обладнані кухні та ванні кімнати
  • Зміни, необхідні для встановлення цих активів, за винятком ремонту

Тут наведено повний перелік того, на що ви можете претендувати.

Що таке річна інвестиційна надбавка?

Ви можете відняти 100% вартості певних активів, включаючи більшість установок і надбавки на обладнання з вашого оподатковуваного прибутку.

Уряд встановлює ліміт річної інвестиційної допомоги, яку ви можете вимагати за рік, яка наразі становить 200 000 фунтів стерлінгів.

Що таке готівкова основа?

Якщо ви приватний підприємець або товариства, ви можете використовувати готівковий метод для розрахунку своїх доходів і витрат у складі податкової декларації для самостійного оцінювання. Коли ви використовуєте готівковий принцип, ви декларуєте гроші лише тоді, коли вони надходять у ваш бізнес і залишають його. Це означає, що ви не платите податок на прибуток з грошей, які не отримали.

Ви можете використовувати готівковий метод, якщо ваш оборот менше 150 000 фунтів на рік. Якщо ви керуєте кількома підприємствами, їхній загальний оборот має бути нижчим за цей ліміт.

Докладніше про касовий принцип можна дізнатися тут.

Ведення записів

Як можете скажіть, податки та національне страхування можуть бути трохи головним болем – особливо коли це все нове. KashFlow може допомогти двома способами.

По-перше, ми співпрацюємо з кількома бухгалтерами, які можуть запропонувати вам індивідуальні поради щодо типів податків, які ви зобов’язані сплачувати, і типів пільг, на які ви можете претендувати у вашій унікальній ситуації. Вони також можуть допомогти вам подати податкові декларації. Шукайте бухгалтера тут.

По-друге, ми можемо допомогти вам тримати ваші книги в порядку та під вашим контролем. Це означає, що коли прийде час подавати податкову декларацію, у вас уже буде вся інформація в одному зручному для навігації місці.

Для безкоштовної демонстрації програмного забезпечення онлайн-бухгалтерії KashFlow , зателефонуйте нашій команді за номером 0344 815 5779. Крім того, ви можете відразу ж спробувати це самостійно за допомогою безкоштовної пробної версії

Автор Ендрю Вудхаус < /p>

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися