Зміст
- 1 Поради щодо подання податкової декларації для малого бізнесу, які повинен знати кожен власник малого бізнесу< /h2> опубліковано 14 березня 2021 р. Гері М. Каплан, C.P.A., P.A. | Коментарі вимкнено щодо порад щодо подання податкової декларації для малого бізнесу, які повинен знати кожен власник малого бізнесу Якщо ви новий власник малого бізнесу (або навіть якщо ви в цьому кварталі не вперше), податки можуть бути дещо величезними. Це зовсім інший світ, ніж керування своїми податками під час роботи на роботодавця. Це нормально, коли потрібна допомога. Колись усі були новачками. Подання податкової декларації для малого бізнесу може заплутати. Незалежно від того, чи є ви вашим єдиним працівником, чи керуєте невеликою командою, ви тепер відповідаєте за всі частини утримань. Справа з IRS є серйозною, тому найкраще зробити все правильно. Прочитайте кілька порад, які допоможуть керувати податками для вашого малого бізнесу. 1. Зберігайте та збирайте свої записи
- 2 2. Вимагайте весь заявлений дохід
- 3 3. Розділіть особисті та ділові витрати
- 4 4. Використовуйте правильні податкові форми
- 5 5. Переконайтеся, що ви знаєте свої дедлайни
- 6 6. Правильно класифікуйте свій малий бізнес
- 7 7 . Найміть професіонала
СЕРТИФІКОВАНИЙ БУХГАЛТЕР
*Державна ліцензія CPA для практики у: Флориді, Нью-Йорку, Меріленді, Вашингтоні та Юті
Поради щодо подання податкової декларації для малого бізнесу, які повинен знати кожен власник малого бізнесу< /h2> опубліковано 14 березня 2021 р. Гері М. Каплан, C.P.A., P.A. | Коментарі вимкнено щодо порад щодо подання податкової декларації для малого бізнесу, які повинен знати кожен власник малого бізнесу Якщо ви новий власник малого бізнесу (або навіть якщо ви в цьому кварталі не вперше), податки можуть бути дещо величезними. Це зовсім інший світ, ніж керування своїми податками під час роботи на роботодавця.
Це нормально, коли потрібна допомога. Колись усі були новачками.
Подання податкової декларації для малого бізнесу може заплутати. Незалежно від того, чи є ви вашим єдиним працівником, чи керуєте невеликою командою, ви тепер відповідаєте за всі частини утримань.
Справа з IRS є серйозною, тому найкраще зробити все правильно. Прочитайте кілька порад, які допоможуть керувати податками для вашого малого бізнесу.
1. Зберігайте та збирайте свої записи
Якщо ви маєте справу з малим бізнесом, дуже важливо вести записи протягом року. Ваші записи мають включати ваші прибутки та витрати, а також такі речі, як чеки на продукти та послуги, пов’язані з вашим бізнесом.
Ваша маржа, імовірно, досить мала, і ви не хочете залишати жодних відрахувань. Ви також не хочете, щоб вас перевіряли. Найкраще мати якесь просте бухгалтерське програмне забезпечення, яке допоможе відстежувати речі. У той час це може здатися непотрібним, але краще перестрахуватися, ніж шкодувати.
Базові версії бухгалтерського програмного забезпечення дуже доступні, і вони можуть бути різницею між отриманням аудиту та отриманням багатьох відрахування. Це варте того.
2. Вимагайте весь заявлений дохід
Це може здатися очевидним, але це потрібно сказати.
Немає можливості обдурити податкову службу. Вони матимуть доступ до суми оподатковуваного доходу, який ви заробили.
Як власник малого бізнесу, ви не можете дозволити собі штрафи чи перевірки. Будьте обережні, повідомляйте про все, щоб вас не помітили.
3. Розділіть особисті та ділові витрати
На випадок, якщо вас перевірять (через те, що ви не звітуєте або не записуєтеся належним чином), найкраще розділити ці рахунки.
Податкове управління може помилково перевірити ваші особисті витрати незалежно від того, чи правильно ви повідомили про витрати на бізнес.
Хоч це може здатися складним, наявність окремого рахунку та картки для вашого бізнесу може вам заощадити. головний біль у довгостроковій перспективі.
4. Використовуйте правильні податкові форми
Це може збити з пантелику, якщо ви вперше.
Багато людей, які ведуть власний малий бізнес, заповнюють форму Додатку C або форму 1040. Це стосується випадків, коли вони є приватним підприємцем або якщо ви є одноосібним власником ТОВ.
Якщо замість цього ви використовуєте корпорацію або керуєте компанією LLC як корпорація, вам потрібно буде заповнити форму 1120.
Якщо ви не впевнені, яка з них підходить для вас, корисно (якщо не обов’язково) зв’язатися з професіоналом заздалегідь.
5. Переконайтеся, що ви знаєте свої дедлайни
Хоча більшість людей, як завжди, збираються подавати документи 15 квітня, є деякі власники малого бізнесу, які працюватимуть за іншим графіком. Подання податкової декларації для малого бізнесу іноді може працювати по-іншому.
Якщо ви оподатковуєтеся як S-Corp, вам потрібно натомість подати декларацію до 15 березня, тобто цілим місяцем раніше. Це може порушити будь-які плани та календарі, тому обов’язково запам’ятайте це, якщо це стосується вас.
6. Правильно класифікуйте свій малий бізнес
Чи всі ці варіанти непосильні?
Те, як ви класифікуєте свій малий бізнес, впливає на спосіб сплати податків пізніше. Існує кілька різних варіантів з власними перевагами та недоліками.
Приватне підприємство означає, що ви повністю контролюєте свій бізнес. Тим не менш, ваші особисті та ділові витрати зазвичай збігаються, і ви несете особисту відповідальність за ділові борги та витрати.
Компанії з обмеженою відповідальністю, або ТОВ, вважають своїх учасників самозайнятими особами. Це означає, що вони повинні платити податки на самозайнятість. Вони залишають особисті рахунки менш відповідальними за ділові борги та витрати, і вони (загалом) захищені від судових позовів і банкрутства.
Корпорація юридично далека від власників, але також дорога для створення. Вони сплачують податок на прибуток, а прибуток підприємств можна оподатковувати двічі. Існують різні типи корпорацій з різними якостями, включаючи (але не обмежуючись ними) c-corps, s-corps і b-corps.
Найкраще провести дослідження та вирішити, що з них найкраще підходить для вашого бізнесу, перш ніж настане час подавати податкові форми.
7 . Найміть професіонала
Податки відносно легкі, якщо ви працюєте на роботодавця. Коли ви ведете власний бізнес, це зовсім новий світ, і вам, ймовірно, потрібна допомога.
Помилки щодо податків можуть дорого коштувати. Вони значно дорожчі, ніж наймання бухгалтера, навіть якщо початкові витрати здаються небажаними для людини, яка назавжди сплачувала свої податки.
Робота з професіоналом допоможе вам заспокоїтися та повідомить про це. що у вас є додатковий бар’єр навколо вашого бізнесу. Можливо, ви робите це вперше, але ваш бухгалтер, мабуть, бачив усе це раніше.
Хоча бухгалтерське програмне забезпечення може допомогти вам частину шляху та чудово підходить для керування записами та відстеження витрат, коли справа доходить до фактичного правильного подання податкової декларації, воно не замінить справжню людину, яка може пройти через цей процес разом з вами. .
Довіритися професіоналу — це недаремно витрачені гроші.
Подання податкової декларації для малого бізнесу не повинно бути страшним
Це приголомшливо. Є багато чого, за чим слід стежити, і потрібно прийняти багато рішень. На щастя, вам не доведеться робити це поодинці, особливо не з першого разу. Перший раз – найважчий.
Не бійтеся звернутися за допомогою до професійного бухгалтера. Вони можуть допомогти вам уникнути перевірки, отримати максимальну користь від ваших відрахувань і легко пройти весь податковий процес. Вважайте їх витратами на ведення бізнесу.
Щоб отримати додаткову інформацію або отримати податкову допомогу щодо податкової декларації для вашого малого бізнесу, зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб допомогти вам.