Ніколи не було найкращого часу для відкриття малого бізнесу, враховуючи вибух технологічних пристроїв та Інтернету речей. Величезний обсяг нашого глобального зв’язку означає, що сьогодні ви можете зв’язатися з клієнтами на іншому кінці планети лише за копійки на долар.

Для вас, звичайного споживача та підприємця вище середнього рівня, це чудова можливість пропонувати свої послуги на кількох платформах. Незалежно від того, яку бізнес-ідею ви маєте, якщо вона представляє те, чого бажає значна кількість людей, ви можете розпочати роботу в Інтернеті набагато легше, ніж лише десять років тому.

Усе, починаючи від сумочок, штанів для йоги та спеціального одягу гаманці, до мила ручної роботи та індивідуальних рекламних ручок, можуть досягти успіху в Інтернеті. Метод досить простий, але для його правильного виконання потрібна відданість і увага до деталей. Почнемо – Нижче наведено кілька порад і підказок, які допоможуть зробити ваш малий бізнес успішним цього року.

 

Організація є трампліном до успіху

Хоча мати онлайн-бізнес набагато зручніше, ніж старий цегляний варіант; це все ще вимагає стільки ж роботи. Одна з перших речей, які вам потрібно зробити, це зібрати всі ваші облікові записи соціальних мереж у зручному місці – створити новий браузер Chrome із такими важливими веб-сайтами, як закладки, наприклад – щоб щоденні рекламні інструменти були у вас під рукою.

Багато успішних власників малого бізнесу виявили, що організація також дає їм нові ідеї; ви можете використовувати свій обліковий запис Google Analytics (безкоштовно для до 100 веб-сайтів), щоб дізнатися, звідки надходить ваш трафік і за якими ключовими словами. Зверніть увагу на ваші найпопулярніші сторінки, бо це прославлені гроші; ви можете створити більше вмісту в майбутньому навколо цих популярних тем.

Також доцільно перерахувати результати вашого довгого дослідження ключових слів у блокноті на робочому столі, щоб у вас завжди була довідка коли ви створюєте нові публікації в блозі та публікуєте публікації на платформах соціальних мереж. Незважаючи на те, що ваш вміст, звичайно, має бути оригінальним і орієнтованим на реальних читачів, вам все одно потрібні пошукові системи, щоб мати змогу знайти вас за ключовим словом і відповідно оцінити вас у SERPS (сторінки результатів пошукової системи).

 

Серйозно подумайте про управління репутацією

Це дуже важливо для соціальних мереж. Останнє, що вам потрібно зробити, це скасувати заяви, зроблені працівником, який опублікував повідомлення від вашого імені, з якими громадськість не погоджується. В умовах конкуренції надто легко дати споживачам привід піти в інше місце за послугами, які їм потрібні. Що стосується практичного способу управління репутацією бренду, наступним кроком, який ви повинні зробити, є налаштування пошуку Google Alerts, щоб отримувати інформацію про випадки згадування вашого бренду. Ви можете пристосувати його до одного разу на день, на тиждень, на годину або навіть відповідно до того, як його підберуть пошукові системи. Це може бути дуже ефективним інструментом.

 

Уникайте застою – Будьте гнучкими

Звичайно; у вас є основні ідеї бренду; але якщо ви не бажаєте впроваджувати нові тенденції у свій набір продуктів, ви ризикуєте бути витісненими конкурентами – і це іноді може бути непоправним. Соціальні медіа — найкращий спосіб впоратися з цим, оскільки вони ведуть більше «в режимі реального часу», ніж Пошук Google, якому може знадобитися кілька годин або навіть днів, щоб реєструвати нові новини, зібрані іншими веб-сайтами.

 

Зверніть увагу на технічні деталі – Швидкість веб-сайту найважливіша

Багато показників показують, що веб-сайти, які повільно завантажуються, програють битву – кожного разу. Люди набагато частіше просто залишать ваш сайт, якщо це займає надто багато часу. Ваше власне підключення до Інтернету має бути достатнім, а швидкість вашого веб-сайту має бути конкурентоспроможною. Особливо це стосується мобільних пристроїв; може знадобитися професійний розробник, щоб адаптувати ваш сайт для мобільних пристроїв. Воно того варте – значний відсоток покупок сьогодні здійснюється зі смартфонів.

 

Якщо зависло – Спостерігайте за конкуренцією

Факт у тому, що ви повинні спостерігати за конкуренцією, навіть якщо все добре. Але якщо ви натрапили на суху, і ваші показники стабільні або падають, скористайтеся аналітичними інструментами, щоб дізнатися, що роблять ваші конкуренти. Наприклад, який у них графік ведення блогу? Це дуже допоможе, якщо вони займаються цим довше, ніж ви, оскільки вони б усунули багато недоліків і заощадили б вам час і гроші, вирішуючи їх самостійно.

 

Клієнт перш за все

Конкуренція є рушієм міцної економіки. Як це пов’язано з бізнес-мандатом «спочатку клієнт?» Оскільки єдиний спосіб перемогти конкуренцію – це краще забезпечувати клієнта тим, що він хоче – і робити це за кращою ціною. Уникайте занадто багато думати про те, скільки грошей ви хочете заробити; гроші підуть неминуче, якщо ви будете слідувати першим. Це стосується того, як ви підходите до публікацій у соціальних мережах і відповідей на запитання, а також до того, як ви структуруєте свої блоги.

 

Взаємодія з B2B

Комерційне спілкування є важливим у наш час. Один із способів зробити це в онлайн-просторі – звернутися до інших компаній і запропонувати гостьову публікацію в їх блозі. Переконайтеся, що ви маєте уявлення про їхній попередній стиль, щоб ви могли внести щось актуальне. Ваш сайт отримає користь від зворотного посилання, яке ви надаєте пошуковим системам.

Хоча це було продано як поради та підказки для успіху малого бізнесу в онлайн-просторі; це може стати основою вашої пропозиції. Сьогодні багато речей можуть досягти успіху в кіберпросторі, чи то фізичний продукт, як-от крісло-мішок, чи цифровий продукт, як-от програмне забезпечення для онлайн-бухгалтерії. Це вимагає правильного ставлення, підходу та старанності.

 

Від запрошеного учасника

Поділитися цією статтею

0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися