Опубліковано 10 січня 2024 року10 січня 2024 року
Це згідно з попередніми результатами опитування CPA Trendlines Outlook 2024 Emerging Issues, Opportunions and Trends, яке ви можете взяти тут .
Хоча на перший погляд це може здатися страшною статистикою, можливо, це добреріч. CPA Trendlines каже, що це “велика біда” для фірм, які докладають зусиль (і витрачають на маркетинг), щоб залучити клієнтів лише для того, щоб відмовити їм. Так, вони витратили ці зусилля даремно, але чи не варто приділяти певну увагу оцінці хороших клієнтів, а не лише більшості з них?
Як нещодавно сказав респондент нашого опитування 2024 року:
Чому ця професія вважає, що жоден клієнт не повинен залишатися позаду. Ця професія не є державною школою. У нас повинні бути черги для нових клієнтів. Ми повинні відмовитися від половини наших клієнтів і стягувати на 150% більше, ніж зараз. Тоді ми могли б дозволити собі платити персоналу більше.
з книги «Чому представники цієї професії вважають, що не повинно бути жодного клієнта позаду?», опублікованого 5 січня 2024 року
Нехай&# 8217;s збільшити це число.
ОПИТУВАННЯ: 42% бухгалтерів відмовляються від роботи через нестачу персоналу [Тенденції CPA]
Поділитися цим:
Пов’язані
Опубліковано в Центр кар’єри, клієнти, галузеві тенденції