Зміст
Що таке залучення працівників?
Залучення працівників — це метод покращення культури на робочому місці, щоб працівники були більш залученими та з ентузіазмом ставилися до своєї роботи.
Встановлюючи різні умови в на робочому місці, включаючи відкрите спілкування, ви можете заохотити більш мотивовану та продуктивну робочу силу.
Які цілі залучення працівників?
Мета залучення працівників полягає в тому, щоб робоча сила відданий цілям і цінностям компанії, мотивований докладати всіх зусиль для досягнення успіху компанії та має підвищене почуття власної гідності.
Ключ до досягнення цієї мети — показати своїм співробітникам, що ви поруч для них як окремих осіб.
У свою чергу, ваші співробітники повинні пишатися тим, що працюють у вашій компанії, і майже працювати як амбасадори, рекламуючи своє робоче місце та кар’єру. Якщо вони пишаються своєю роботою, вони, швидше за все, докладатимуть додаткових зусиль, коли справа доходить до термінів виконання чи обслуговування клієнтів.
Чому важлива залученість працівників?
Залученість працівників розроблена створити позитивне ставлення та поведінку на робочому місці, що створює більш мотивовану робочу силу. Це, у свою чергу, може підвищити результативність і продуктивність окремої людини та компанії в цілому, що може збільшити шанси на успіх бізнесу.
Висока залученість співробітників також може бути пов’язана з меншою кількістю пропусків через хворобу, скарг і повідомлень про нещасні випадки. І навпаки, це можна пов’язати з вищою продуктивністю, більшою кількістю спільних ідей, що веде до кращих інновацій, і покращеним обслуговуванням клієнтів.
Як покращити залученість співробітників
Є чотири ключові елементи підвищення залученості співробітників.
- Забезпечення належного керівництва.
Лідери всередині компанії повинні мати чітке бачення того, куди рухається бізнес, і ділитися цим з командою. Керівники повинні знати, як кожен працівник сприятиме досягненню цієї мети, і враховувати їхні внески.
- Переконайтеся, що лінійне керівництво надає кожній команді повноважень.
Для того, щоб працівники були залученими, їм потрібно надати повноважень. Це означає, що лінійні керівники не можуть мікрокерувати чи контролювати свій персонал. Переконайтеся, що ваша компанія наголошує на мотивації, розширенні можливостей і підході «слухай і дій» до зворотного зв’язку.
- Забезпечення реалізації цінностей компанії.
Переконайтеся, що ваша політика щодо обслуговування клієнтів, різноманітності та якості роботи відображається в дії. Якщо співробітники знають, що ви дотримаєтеся свого слова, це створює відчуття довіри та сприяє кращим стосункам.
- Забезпечте працівникам можливість висловитися.
Співробітники найбільше зацікавлені, коли вони взаємодіють з компанією. Дайте їм можливість ставити запитання та висловлювати думки, а також реагувати на занепокоєння та відгуки. Це ключ до мотивації вашого персоналу, а залучення співробітників може принести нові ідеї, сприяючи інноваціям і прийняттю рішень.
Як виміряти залученість співробітників
Залученість може бути важко оцінити кількісно. Зрештою, немає чітких способів виміряти чиїсь почуття. Однак, як ми зазначали вище, демонстрація того, що ви готові підтримувати своїх співробітників, сама по собі є ключовим аспектом залучення вашої робочої сили.
Є кілька способів оцінити залученість персоналу у ваш бізнес:
- Проводьте опитування працівників.
Це слід проводити щонайменше щокварталу. Зрештою, перевірка раз на рік не допоможе вам змінити ситуацію. Будьте короткими, щоб отримати більше відповідей, і завжди використовуйте прості прямі запитання. Для кількісних даних використовуйте запитання з кількома варіантами відповіді, шкали думок і прості варіанти так/ні. Крім того, використовуйте відкриті запитання для отримання якісних даних і відгуків.
- Проводьте індивідуальні запитання.
Це чудовий спосіб дізнатися, як почувається кожен із ваших співробітників, і працювати з ними над персоналізованими відгуками. Кожні кілька тижнів виділяйте час, щоб посидіти зі своїми співробітниками та дізнатися, як вони почуваються на роботі та які цілі та проблеми у них є. Щоб це спрацювало, дуже важливо, щоб вони відчували, що можуть відкритися вам.
- Установіть оцінку вашого співробітника Net Promoter Score (eNPS).
- Складіть загальну кількість відповідей
- Складіть загальну кількість 9 & 10 балів (ваші промоутери)
- Складіть загальну кількість балів 0-6 (ваші недоброзичливці)
- Відніміть відсоток недоброзичливців ваших промоутерів
< /ul>
Просто запитаючи: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте роботу в цій компанії другові?» Ви можете легко виміряти загальну зацікавленість. Розрахувати свій бал eNPS відносно просто:
Оцінки 7 & 8 вважаються нейтральними. Ваш бал буде від -100 до +100, все, що перевищує 50, є чудовим, а вище 70 класифікується як відмінне. Щоб отримати додаткову цінність, переконайтеся, що ви включили відкриті додаткові запитання, як-от «яка причина вашого результату?» або “що б ти змінив?” для корисних моментів.
Як діяти на основі відгуків працівників
Важливо, щоб ви діяли на основі відгуків працівників, щоб ваші співробітники знали, що ви їх слухаєте та дбаєте про їх думку. Ігнорування результатів опитувань або балів, отриманих у 1-2-1s, є вірним способом знизити залученість співробітників.
Спробуйте вибрати пару пунктів зворотного зв’язку, над якими потрібно попрацювати. Повідомте своїй команді про свій вибір, причини, що стоять за ним, і пропоновані дії. Якщо це можливо, залучайте вашу команду керівництва до впровадження змін, щоб залучити окремі команди та здійснити культурні зміни.
Щоб дізнатися, як програмне забезпечення для управління персоналом може допомогти вам покращити залучення співробітників, організуйте безкоштовну демонстрацію. або пробна версія KashFlow HR – кадрового програмного забезпечення, створеного для малого бізнесу.
Автор Ендрю Вудхаус
Поділитися цією статтею
0 Tweet 0 +1 0 Подобається 0 Поділитися